ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'PR как аппендицит маркетинга' (читати)
|
Автор: Анна Компанієць
Дата: 2009-10-02 21:19:44
Повністю згодна з вами, Олено. PR спеціаліст повинен мати прямий доступ до "тіла" СEO. А це можливо лише за умови розумної організаційної структури, де PR звітує генеральному, а не маркетингу. Така структура стимулює взаємно ефективну співпрацю між цими двома функціями. Логіка є простою - маркетинг має одну цільову аудиторію, клієнтів. В той час як PR розглядає ширше коло стейкхолдерів - і клієнтів, і державні установи, і партнери, і співробітники, і інвестори, і, і, і... ЗМІ? так, але медіа - лише "транспорт", який доносить ключові повідомлення компанії до її аудиторій, тим самим дозволяючи їй будувати свою репутацію за допомогою PR. Цілі і завдання також різні – маркетинг продає та сторює імідж бренду, в той час як PR будує репутацію у довготерміновій перспективі.
|
|
|
Автор: Yuliana
Дата: 2011-05-28 15:43:15
Анна, не в бровь, а в глаз! согласна на все 100%. Всем бы такое понимание, и жили бы мы "сто лет без бед"
|
|
|
|
|
|
|