ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Інновації у сфері послуг: Шість сигма для сервісної організації' (читати)



 Відгук на 'Інновації у сфері послуг: Шість сигма для сервісної організації' (читати)
Автор: Konstantin
Дата:   2005-09-02 17:19:44

Эклектичная смесь из очевидных вещей, бессмысленных сокращений и картинок. С практической точки зрения (равно как и с теоретической) - полезность данного материала стремится к нулю.

Константин,
Сотрудник сервисной компании


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua