НОВИНИ від 14.11.2008


Найкращий час для навчання

Бюджет на навчання — одна з тих позицій, яку компанії намагаються скоротити в числі перших, коли настає економічна криза. Втім, останні дослідження переконливо доводять, що таке на перший погляд логічне рішення далеко не завжди виявляється виграшним для компанії. А у більшості випадків потрібно робити цілковито протилежне — починати інвестувати в навчання додаткові кошти.

Звіт Cranfield School of Management виявив, що компанії, які здійснювали значні інвестиції у навчання та розвиток свого персоналу, в кінцевому рахунку виявилися значно більш пристосованими до наслідків економічної кризи та подальшої економії коштів. Не кажучи вже про відчутно вищий рівень мотивації персоналу, який простежується у таких компаніях.

Опитування більш ніж 1100 тренерів та рекрутерів виявило, що вісім із десяти респондентів вважають розвиток навичок наявних кадрів куди більш виграшною стратегією для компанії, ніж "викидання" грошей на найм зовнішнього персоналу.

4 із 10-ти респондентів також вважають, що інвестиції в навчання в кінцевому рахунку призводять до більшої економії коштів, ніж намагання "обрізати" тренінговий бюджет. При цьому третина стверджує, що такі інвестиції сприяють підвищенню мотивації персоналу, а кожен другий переконаний, що вони позитивно впливають на зниження рівня плинності кадрів.

Найбільш успішні організації зазвичай мають формальний тренінговий процес, який сприяє розвитку талантів. Менш успішні компанії проводять тренінги на базі аутсорсингу та наймають для цього зовнішніх тренерів. Але при цьому лише третина роботодавців має формальну тренінгову стратегію, яка б втілювалася у повсякденному житті організації.

Емма Перрі (Emma Parry), представниця Cranfield School of Management та автор дослідження, говорить: "Хоча тренінгові бюджети зазвичай ідуть «під ніж» одними з перших, така стратегія далеко не завжди призводить до ефективної економії коштів. Для роботодавців підтримка талановитих працівників означає досягнення цілей бізнесу. Тому перш, ніж відмовитися від навчання, потрібно дуже добре подумати, які наслідки це матиме для компанії. Сфокусувавши свої ресурси на розвитку та підтримці наявного персоналу, компанії можуть досягнути просто таки дивовижної ефективності та продуктивності".

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua