ІНСАЙТИ | Розвиток бізнесу 4 вересня 2018 р.

Чотири переоцінені тактики, які не стимулюють зростання бізнесу

Джерело: Blog Imena.UA

На шляху до створення успішного бізнесу трапляються різноманітні перешкоди. До таких, безсумнівно, належать і хибні тактики розвитку. Деякі з них є напрочуд популярними, пише консультант, підриємець і письменник Кіманзі Констебль (Kimanzi Constable) у виданні Entrepreneur.

Чотири переоцінені тактики, які не стимулюють зростання бізнесу Існує основна стратегія, за якою розвивається кожен бізнес. Якщо ви займаєтесь підприємництвом впродовж певного часу, то знаєте, що усім потрібні генерація лідів, клієнтська база та можливість постійно знаходитися поряд зі своєю потенційною аудиторією. Бізнес не розвивається, коли немає маркетингового плану. Ви можете мати найкращий продукт або послугу в світі, але не отримаєте прибутку, якщо ніхто не буде про них знати і їх бачити. Іноді жахливі продукти та послуги продаються шаленими темпами виключно завдяки хорошому маркетингу.

На щастя, сьогодні вистачає інформації про створення ефективних маркетингових планів, які допомагають підприємцям формувати свою аудиторію. Є велика кількість статей, подкастів та відеороликів про зростання аудиторії та генерування потенційних клієнтів. Додатково, є тактики, які передаються з вуст в уста так, немовби вони є неписаним законом. Про них скрізь розповідають, і якщо хтось їх не застосовує, то одразу ж стає аутсайдером. Хоча ці надмірно розпіарені тактики здаються єдиним засобом досягнення мети — будьте обережні. Не покладайтеся виключно на «гарячі» стратегії створення аудиторії, адже будете розчаровані результатом. Отже, не варто робити наступне.

1. Сподіватися на органічне охоплення в соцмережах

Соціальні мережі, які ми знаємо і на сторінках яких проводимо тривалий час, щоденно відвідують мільярди користувачів. Підйом та зростання соціальних мереж створили певні можливості, але вони встигли змінитися кілька разів. Ви й досі можете органічно охопити свою аудиторію, але це охоплення буде дуже малим і поступово ставатиме ще меншим. Єдиний, працюючий на сьогодні інструмент охоплення людей у соціальних мережах — заплатити за рекламу. Платні оголошення є ефективними, хоча не кожен підприємець може собі це дозволити.

Досить часто ми спостерігаємо наступну картину: підприємці, які намагаються «продати» через соціальні медіа. Це тягне за собою публікацію про товар або послугу, а потім тегування купи людей. Навіть якщо ви позначили всіх користувачів у своєму списку, це не буде дієвим маркетинговим планом. Якщо останній занадто сильно залежить від органічного охоплення, це шлях до невдачі. Соціальні медіа та органічне охоплення повинні бути частиною більшого стратегічного маркетингового планування.

Іноді жахливі продукти та послуги продаються шаленими темпами виключно завдяки хорошому маркетингу

2. Додавати людей, які не просили вас про це

Щоб побудувати бізнес, спочатку треба створити свій список електронної розсилки, забезпечити присутність в соціальних мережах та сформувати групи у соціальних мережах. Одна із широко обговорюваних стратегій полягає у додаванні людей у різні ком’юніті. Кожного з нас, напевно, колись додавали проти його волі. Це надзвичайно дратує. Саме тому вищезгадана тактика призводить до протилежного ефекту.

Той факт, що ви можете додати людей до своїх спільнот, не означає, що ви повинні. Ви ніколи не отримаєте другий шанс справити перше враження, а ось таке нераціональне додавання може його зіпсувати надовго. Дайте людям вибір. Розкажіть їм про те, хто ви і що пропонуєте. Нехай вони приймуть рішення самостійно, ви ж можете описати переваги для користувачів від вашого товару, послуги.

3. Співпрацювати з «яскравими» підприємцями

Ви — це ті, хто вас оточують. Бізнес буде зростати, якщо його власник контактує з підприємцями, які мотивують та надихають його/її. Одна з хибних тактик, яка не додасть бізнесу успішності — це об’єднання з «гучними», але не ефективними підприємцями. Дії говорять голосніше, ніж слова, і немає дефіциту людей, які намагатимуться змусити повірити в їхні слова. Не обманюйтеся галасом. Звертайте увагу на платформу та персональні результати, а не обіцянки підприємців. Вирішуйте, не зважаючи на їхні слова.

4. Триматися за старі практики

Слідкуйте за новими популярними тенденціями, замість того щоб триматися за старе і розраховувати виключно на вже доведені практики. Щотижня з’являється новий блискучий план дій. Кілька місяців тому це були чатботи Facebook. У минулому році це був Snapchat. У наступному місяці це буде живе відео. Ніколи не бракуватиме нових і захоплюючих маркетингових тактик, які можуть допомогти бізнесу. Більшість з них навіть працюватиме, але це не означає, що вони стануть панацеєю саме для вашого бізнесу. Це також не означає, що саме зараз час їх використовувати.

Дуже легко заблукати на теренах навчання. Інформаційне перенавантаження є справжньою проблемою для підприємців. Якщо ваш бізнес буде зростати, вам потрібні цілеспрямовані зусилля. Необхідно створити реальний план, в якому є стратегії, які працюватимуть саме там, де потребує ваш бізнес. Не переслідуйте блискучі, але несуттєві ідеї.

Ніщо не перешкоджає вам розвивати бізнес, який у майбутньому надасть свободу та фінансову безпеку. Ви можете використовувати сьогоднішні інструменти, технології та стратегії для постійного пошуку нових потенційних клієнтів та розробки плану для їх перетворення. Не покладайтеся на тактику, яка в кінцевому підсумку призведе до руйнування вашого проекту.

За матеріалами "4 Over-Hyped Tactics That Don't Grow Your Business but Do Waste Your Time", Entrepreneur.

Ілюстрація: WHYFRAME / Shutterstock.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)