ІНСАЙТИ | Турбота про підлеглих 19 лютого 2020 р.

Як бути «людяним» босом

Якщо хочете, щоб ваші співробітники працювали продуктивно — виявляйте турботу про них. Це проста, зрозуміла на рівні здорового глузду теза підтверджена даними багатьох досліджень. Таким чином ви не просто проявите себе як ефективний керівник. Ваша діяльність позитивно впливатиме на цілу організацію.

Як бути «людяним» босом Нагадуючи нам про це, відомий коуч та автор Лоллі Даскал (Lolly Daskal) дає кілька рекомендацій щодо того, як цього можна досягти.

Виявіть готовність сприймати. Коли люди розповідають вам про щось, їм часто потрібно розуміння, а не відповіді. Спробуйте вислуховувати, не оцінюючи. Будьте неупередженим та поставте перед собою єдину ціль: слухати, що вам кажуть. Потім продемонструйте це співрозмовнику, повторивши та узагальнивши сказане. Пропонуйте поради чи рішення виключно якщо матимете впевненість, що їх хочуть почути.

Виявляйте інтерес до підлеглих як до людей. Не будьте нав’язливим, але цікавтесь у працівників, яким є коло їхніх інтересів, чим захоплюються, як проводять вільний час. Так ви отримаєте шанс виявити щось спільне, що може об’єднувати вас і підлеглих.

Розвивайте в собі вміння слухати. Багатьом керівникам притаманна нетерплячість. Вони завжди кудись поспішають, прагнуть не зволікаючи взятися за якісь невідкладні справи. Тому боси не вміють і не хочуть вислуховувати. Можуть переривати співрозмовника на півслові та завершувати за нього думку. У підсумку такий керівник сприймається як байдужа людина, яку не цікавлять інші.

Доводьте до підлеглих всю потрібну їм інформацію. Люди мають знати, що відбувається в організації і галузі; розуміти широкий контекст, в якому виконується робота, та знати її ціль. Добра інформованість створює відчуття «мене цінують».

Виявляйте увагу до проблем та занепокоєнь працівників. Коли хтось приходить до вас із проблемою — виявіть щиру зацікавленість. Якщо доцільно, запропонуйте допомогу; але не беріть ініціативу повністю у свої руки, заходячи на «територію» працівників або ставлячи під сумнів їхню здатність розв’язати проблему власними силами.

Висловлюйте визнання. Цілком природно, що для людини, яка працює багато, намагаючись досягти найкращого результату, важливо знати: її зусилля помічаються. Тому не скупіться на висловлювання визнання. Це можна зробити у будь-якій формі — на офіційному заході, поширивши інформації про успіх певного індивіда або команди в межах цілої організації, написавши листа з подякою... Зрештою, неважливо, яку форму ви оберете. Головне — показати співробітникам, що ви цінуєте внесок, який вони роблять у діяльність команди чи організації.

Створюйте можливості для професійного зростання. Надавати підлеглим можливості навчатися та розвиватися у професійному плані — чудовий спосіб показати, що ви їх цінуєте і як фахівців, як особистостей. Наприклад, організовуйте навчальні сесії «за кавою»; об’єднуйте різних спеціалістів у пари, аби вони допомагали одне одному освоювати якусь нову для себе сферу знань; допоможіть підлеглим долучитися до професійних асоціацій; надайте можливості для проходження навчальних програм у зовнішніх установах.

Виявляйте довіру. Вияв довіри до співробітників говорить про те, що ви їх поважаєте як спеціалістів і вірите в їхню здатність приймати правильні рішення в межах своїх повноважень. Тоді ви позбавитеся спокуси контролювати — що та як роблять підлеглі.

У цілому, якщо ви хочете довести людям свою небайдужість покажіть себе як високоефективний лідер та зробіть так, аби кожний із ваших працівників мав все, що потрібно для досягнення професійного успіху.

За матеріалами "The Best Ways to Show Care To The People On Your Team", Lolly Daskal.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Емоційний успіхЕмоційний успіх
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)