ІНСАЙТИ | Стосунки 26 червня 2013 р.

Як дати собі раду з поганим босом

«А щоб тобі...» — рідко хто може похвалитися тим, що подумки не висловлював «побажань» різної міцності на адресу шефа. Проте, як радить Віктор Ліпман (Victor Lipman), бізнес-публіцист, до недавнього часу директор із маркетингу та комунікацій однієї із найбільших страхових компаній США, не варто витрачати власну енергію на злість та роздратування. Доцільніше спробувати застосувати свої ділові навички для покращення ситуації.

Віктор Ліпман (Victor Lipman)
Віктор Ліпман
(Victor Lipman)
Нижче представлено план дій, якого він радить дотримуватися.

Проаналізувати стосунки з шефом так, якби це була звичайна виробнича проблема

Зберіть дані, розгляньте ситуацію та розробіть план дій, як з нею впоратися. Запитайте себе, що саме вас дратує в шефові. Прагнення контролювати кожний ваш крок? Поганий характер? Те, що він не «помічає», яких зусиль ви докладаєте? Спробуйте сформулювати проблему якнайконкретніше.

Вгамувати емоції

Коли вирують емоції вести розмову важко, не говорячи вже про переговори. Заспокойтесь, принаймні, настільки, наскільки вам це вдасться. Спокійно розгляньте ситуацію. Сформулюйте ціль, якої прагнете досягти.

Запитати себе — яка ваша роль у проблемі

Чи насправді ситуацію, що виникла, створив лише ваш керівник? Чи може ви також якось посприяли її нагнітанню? Хоча ми дуже не любимо цього визнавати, але, здебільшого, коріння конфлікту — у проблемах, створених обома сторонами. Тепер, дивлячись назад , я розумію, що свого часу чи кожне нововведення, яке запроваджував керівник, викликало в мене певний супротив (щоправда, тоді я цього не усвідомлював).

Докласти зусиль до того, щоб знайти точки дотику

Чи є певні сфери, де ви обоє могли б дійти хоч якогось порозуміння? Зрештою, компроміс — це рушій будь-яких переговорів. Щойно ви визначили точки дотику, відразу починайте їх обговорювати. Хоча ця порада може здатися банальною, але чимало відносин — як особистих, так і ділових — руйнуються саме через замовчування непорозумінь. Отже, ви вгамували роздратування — тепер переходьте для з’ясування: у чому зміст проблеми. Скажімо, більше всього вас турбує питання браку визнання. Тож, що може та повинен, на вашу думку, вчинити керівник, аби ви не почували себе ображеним? Чому він не поспішає із виявами визнання? Він так вчиняє, бо налаштований проти вас? Чи може вам зі свого боку варто щось зробити, аби змінити ставлення боса на краще? Що може бути тим «щось»? Може ви не повною мірою усвідомлюєте, чого очікує від вас керівник? Без відкритого діалогу вам ніколи не вийти на шлях розв’язання проблеми.

Пам’ятайте, що світ широкий

Якщо ви ретельно вчинили всі кроки, але й надалі відчуваєте, що працюєте під началом людини, яку б воліли ніколи на очі не бачити, то слідуйте лозунгу Nikejust do it. Не тупочіться на місці — дійте. Передивіться мережу ваших контактів, оновить резюме. Чи є інші посади у вашій організації, які вас приваблюють? А може ваші знання та досвід могли б зацікавити конкурентів? Або не виключено, що ви воліли б займатися чимось іншим…Чи навіть змінити місце вашого проживання. Дуже часто навіть самого усвідомлення того, що ви почали діяти, достатньо, аби підняти собі настрій.

У будь-якому разі бездіяльність — це найгірший сценарій з усіх можливих. Погані стосунки з менеджером спустошують та перетворюють кожний проведений на роботі день на справжнє випробування.

За матеріалами "5 Creative, Constructive Approaches To Bad Bosses", Forbes.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)