ІНСАЙТИ | Ощадливі зміни 5 липня 2011 р.

Швидка ощадлива трансформація

Одна з найбільших помилок, яку роблять компанії, впроваджуючи програму ощадливості — це намагання одночасно виконати багато справ. Значні ініціативи змін зазвичай довго втілюються, дорого коштують і зрештою "гинуть" внаслідок власної ж амбітності.

Майкл Цінсер (Michael Zinser) Майкл Цінсер
(Michael Zinser)
Менш значні і більш швидкі ініціативи можуть бути кращим вибором, коли йдеться про потребу зекономити, переконаний Майкл Цінсер (Michael Zinser), партнер та керуючий директор компанії The Boston Consulting Group. Для цього компаніям варто фокусуватися тільки на 3-4-ох найбільш пріоритетних видах діяльності, які повинні бути втілені негайно.

Звучить просто. Але в реальності більшість компаній або не вважає за потрібне або не має достатніх аналітичних навичок для того, щоб кросфункціонально оцінити джерела витрат та найважливіші види діяльності.

Чітке розуміння пріоритетів — найважливіший перший крок при таких змінах. Але іноді навіть розуміння всіх джерел проблем та фінансового підгрунтя не призводить до правильних дій. Зрештою, може статися так, що перед компанією постає багато "конкуруючих" пріоритетів, за які неможливо взятися одночасно через нестачу людських ресурсів, обмеженого доступу до капіталу чи банальної інертності всередині компанії.

В інших випадках компанії навпаки вважають, що зробили все від них залежне для скорочення витрат та покращення результативності, тому вони перестають шукати подальших шляхів до розвитку. До того ж потрібно завжди пам'ятати, що у будь-якій компанії є "приховані" витрати, які за визначенням не можливо виявити зразу.

Тому варто звернути увагу на п'ять ключових сфер, які приховують у собі можливості для швидкого покращення:

  1. Обладнання. Потрібно зосередитися на скороченні простою обладнання, покращити догляд за обладнанням та збільшити загальну ефективність обладнання;
  2. Процеси. Варто задуматися про стандартизацію робочих процесів, відмовитися від кроків, які не створюють цінності.
  3. Матеріали. Скоротити витрати шляхом зменшення кількості зіпсованих матеріалів.
  4. Логістика. Збільшити продуктивність логістичних операцій.
  5. Інвентар. Задуматися про підбір правильного розміру компаній, потоку матеріалів та прогнозування попиту.

Хоча всі ці категорії досить широкі — секрет успіху полягає у фокусуванні на незначній кількості зрозумілих рушіїв у важливих сферах діяльності компанії. Навіть просте спостереження за процесами в рамках компанії може прояснити багато несподіваних моментів, які призводять до реальних відкриттів.

При правильному підході "швидкі та одщадливі" зміни можуть стати каталізатором значних позитивних трансформацій.

За матеріалами "Guidelines for Fast Lean Transformation", HBR Blog Network.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)