ІНСАЙТИ | Поради гуру 25 декабря 2012 р.

Як продати креативну ідею?

Автор: Кевін Ейкенбері (Kevin Eikenberry)
Джерело: Innovations.com.ua

Кевін Ейкенбері (Kevin Eikenberry), американський автор, спікер, бізнес-консультант, лідер The Kevin Eikenberry Group, ділиться кількома порадами, як допомогти іншим побачити у вашій ідеї те, що вже бачите ви.

Кевін Ейкенбері (Kevin Eikenberry) Кевін Ейкенбері
(Kevin Eikenberry)
Томас Едісон був видатним винахідником. Але, крім того, він був і непересічним продавцем. Він і його команда, звичайно, винайшли електричну лампочку, але без підтримки і ресурсів (тобто інвестицій) інших людей, ця ідея не стала б такою поширеною.

Ми зазвичай вважаємо, що головне — це «народити» ідею. Але, кінець кінцем, вам також потрібно вміти умовити, переконати, «продати» свою ідею, якщо ви хочете, щоб її застосовували. Ось декілька порад — як допомогти іншим побачити у вашій ідеї те, що вже бачите ви:

1. Почніть із розуміння точки зору співрозмовників. Ви вже в захваті від вашої ідеї та перспектив її використання, але вони — ще ні (і це причина вашої з ними розмови). Не робіть презентації, просто ведіть діалог. І нехай ця розмова буде не про вашу ідею, а про потреби цих людей. Намагайтеся зрозуміти, що з їхньої точки зору є найважливішим — і свої подальші дії виконуйте з урахуванням цього факту.

2. Пов'яжіть вашу ідею з їхніми проблемами. Ви сфокусовані на перевагах своєї ідеї, але інші — на тому, як позбавитися своїх проблем. Якщо ви дізнаєтесь, в чому полягають їхні складнощі, то зможете показати — як ваша ідея буде корисна для полегшення ситуації.

3. Розкажіть історію. Це дуже потужний засіб комунікації. Але історія не повинна бути про вас і вашу ідею, або про те, як ви дійшли до неї. Нехай головним героєм буде ваш співрозмовник, а розповідати історія буде про те, як ваша ідея вирішила його проблему і зробила його життя кращим.

4. Змалюйте кінцевий результат. Допоможіть людям побачити ідею в дії, побачити, що вона змінить у світі. Після того, як ви визначили проблеми співрозмовників і спосіб їх вирішення, можна перейти до більшої картини. І чим наочніше ви її змалюєте, тим переконливішим буде те повідомлення, яке ви хочете донести.

5. Демонструйте ентузіазм. Якщо ви самі не «купуєте» свою ідею, то й іншим її не продасте. Звісно, одного ентузіазму буде замало для успіху, але без нього ви майже приречені на невдачу.

6. Будьте терплячими. Дайте людям час поміркувати. Навряд чи вони скажуть «ми згодні» наступного ж моменту після того, як ви розповісте їм про свою ідею. Тому не вимагайте відповіді одразу.

7. Будьте наполегливими. Терпіння важливе, але терпіння, поєднане з наполегливістю, — набагато ефективніше. Підтримуйте зв'язок з людьми після вашої зустрічі. Задайте їм декілька питань, щоб краще зрозуміти їхні сумніви. Якщо ви вважаєте, що ваша ідея варта зусиль — докладіть цих зусиль.

За матеріалами "How to Sell Your Creative Ideas", KevinEikenberry.com Blog.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)