ІНСАЙТИ | Прийняття рішень 6 червня 2017 р.

Без паніки: прості правила прийняття складних рішень

Джерело: K.Fund Media

Поради щодо прийняття складних рішень від головного операційного директора компанії Cornerstone OnDemand Кірстен Гелві (Kirsten Helvey).

Кірстен Гелві (Kirsten Helvey)
Кірстен Гелві
(Kirsten Helvey)
Для Кірстен Гелві впевненість у собі — це здатність ухвалювати сміливі, іноді суворі рішення, утримуючись від рефлексії.

В основі сумнівів та схильності зважувати все по сто разів лежить невпевненість у собі, і це може перешкоджати розвитку. Гелві називає це аналітичним паралічем — затягнутий та болісний процес обмірковування рішень, що забирає сили та стоїть на заваді переходу від роздумів до дій.

Гелві впадала в такий параліч багато разів — наприклад, коли поставала необхідність визнати, що деякі люди не відповідають своїй посаді. Вона кожного разу давала їм ще один шанс, розуміючи в глибині душі, що це їм не допоможе.

Зараз, на порозі складного вибору, Гелві дотримується простих правил, які допомагають підтримувати впевненість у собі, навіть якщо вас розривають сумніви.

1. Довіряйте собі

Під час ухвалення складних рішень важливо дослухатися до своєї інтуїції та не відмовлятися від своїх переконань. Це не означає, що ви повинні позбавляти себе часу на роздуми, але що довше ви чекаєте, то більше сумнівів вас охоплює.

Перш ніж почати аналіз мінусів та плюсів, обов’язково прислухайтеся до свого внутрішнього голосу. Часто в нього вже є готова відповідь. «На початку своєї кар’єри я працювала на відому компанію», — згадує Кірстен Гелві. Після п’яти років роботи вона відчула, що більше нічому не навчиться. Усвідомлення цього вибило Гелві з колії, але вона змусила себе зібратися та прийняти радикальне рішення. Вона звільнилася, зібрала валізи та вирушила в інший кінець країни. І хоча їй було непереливки, жінка зрозуміла: вона багато до чого здатна, якщо довірятиме собі.

2. Не соромтеся просити поради

Впевненість у собі не гарантує правильних відповідей. Частіше за все поради, за якими ми звертаємося до інших людей, допомагають знайти опору, коли земля вислизає з-під ніг. Ми часто думаємо про те, як розставити пріоритети та куди вкласти гроші, і для цього іноді доводиться приймати непрості рішення. Гелві постійно радиться зі своєю командою, щоби визначити, на чому важливо зосередитися, та в що вкластися зараз.

Можливість вислухати людей з різними поглядами — джерело нових ідей та аргументів, що допомагають скласти цілісніше уявлення для прийняття оптимального рішення.

3. Вчіться на хибних рішеннях

У професійному та особистому житті важливо мати план, але іноді дотримуватися його неможливо або неправильно. Буває корисно відступити на крок та подивитися, що не працює, і що потребує змін. Помилкові рішення похитнуть вашу впевненість у собі та призведуть до того, що ви будете приймати подальші рішення у розладженому стані. Але дуже важливо не шкодувати про них, а натомість вчитися на своєму досвіді та рухатися далі. Помилки неминучі, а їхні наслідки різноманітні. Але не дозволяйте минулому визначати майбутнє.

4. Не зневірюйтесь

«Коли я переїхала до Каліфорнії, щоб іти новим шляхом, я не була впевнена, що вчинила правильно», — пригадує Гелві. З керівної посади у великій компанії вона перейшла на роботу, де подавала їжу та напої. «Але я намагалася мислити позитивно. Якщо б я дозволила страху взяти наді мною гору, у мене не вистачило б сил пережити ті часи» — розповідає жінка. З часом вона знайшла хороший підробіток. Забезпечивши собі стабільність, Гелві змогла заспокоїтися та подумати про те, чого б їй насправді хотілося.

Врешті вона скористалася шансом та прийняла пропозицію маленького стартапу, в якому розгледіла потенціал. «Про це рішення я не пошкодувала жодного разу, — пишається Гелві. — Сьогодні я головний операційний директор того невеличкого стартапу, який перетворився на успішне підприємство, що використовує «хмарні» технології».

За матеріалами "Struggling to make that tough decison at work? Here are four tips to help", World Economic Forum.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)