ІНСАЙТИ | Бізнес-успіх 24 жовтня 2012 р.

Як запам'ятовуватися у бізнесі

Автор: Майк Міхаловіц (Mike Michalowicz)
Джерело: проект Innovations.com.ua

Майк Міхаловіц (Mike Michalowicz)
Майк Міхаловіц
(Mike Michalowicz)
Формула успіху? Запам'ятовуватися. Протягом життя ми постійно зустрічаємо людей з різних сфер діяльності. Проте запам'ятовуємо лише деяких з них.

Чому деякі люди краще запам'ятовуються, ніж інші? Чому вони були більш цікавими та, як здається, відрізнялися від незліченної кількості інших людей, з якими ви розмовляли протягом дня? Відповідь на це питання досить проста: вони посіяли насіння у вашій свідомості, яке вкоренилося у вашій пам'яті. Це потужна річ, адже, якщо ви можете змусити людей запам'ятати вас, — ви, за визначенням, будете виділятися. А це особливість, яка виокремить вас з-поміж інших бізнесів.

1. Бути кращим — не краще. Відрізнятись, ось що краще. Кращим бути складно. Навіть коли ви кращі за інших, всім начхати. Якщо ви трохи швидші (ви доставляєте замовлення на 30 хв. швидше), трохи модніше виглядаєте (ви носите сучасну вузьку краватку, коли ваші конкуренти носять минулорічні широкі), трохи професійніші (ви надсилаєте лист з подякою після відвідування перспективного для вас офісу) — ви очевидно кращі, але це залишиться непоміченим.

Помічають крайнощі. Якщо ви захочете перемогти у битві «хто кращий», ви повинні бути набагато кращими або набагато швидшими, або набагато професійнішими. Це не складно. Це дуже складно. Бути набагато кращим потребує надзвичайних зусиль та витрат, до яких ви можете бути неготовими.

Проте існує інший шлях. Замість того, щоб бути набагато кращим, спробуйте відрізнятися. Зазвичай це зробити набагато простіше. Якщо ваша сфера дуже серйозна, будьте простим хлопцем. Якщо сфера вашої діяльності «несерйозна», будьте непохитним професіоналом. Ваша мета — це виділятися з існуючого стану речей. Якщо ви хочете запам'ятовуватися, ви повинні відрізнятися від інших.

2. Будьте «тим хлопцем». Більшість людей говорять: «Я працюю» або «Я допомагаю людям з обліком та аудитом», або «Я встановлюю комп'ютерні системи». Прагніть бути «хлопцем» з нішевої категорії у вашій галузі. Тому замість того, щоб виробляти комп'ютери чи навіть бути «комп'ютерним хлопцем», будьте «незамінним хлопцем у комп'ютерах».

3. Слухайте уважно. Люди розумні. Вони можуть легко визначити, коли ви вдаєте, ніби зацікавлені в них. Будьте справжніми, коли говорите, і уважними, коли слухаєте. Показуйте, що ви дійсно захоплені тим, про що говорите, і дійсно зацікавлені в тому, про що говорить співрозмовник. Люди цінують щиру розмову. Коли вони знають, що їх насправді слухають, у свою чергу вони більш схильні слухати вас.

4. Будьте індивідуальними. Часто ми намагаємось «вимкнути» риси, які роблять нас унікальними. Зневага або насмішки у школі роблять нас впевненими у тому, що відхилятися від «норми» — це погано і краще зменшити нашу унікальність. Якщо ви хочете запам'ятовуватися, заново відкрийте та використовуйте риси, які роблять вас собою. Якщо ви креативні, знайдіть спосіб використовувати вашу креативність. Якщо ви веселі, використовуйте гумор, щоб "зламати лід" в або за межами робочого місця.

5. Будьте справжніми. Нікому не подобаються «ідеальні» люди з вдаваним життям. Люди зацікавлені в тих, з ким вони мають щось спільне. Покажіть, ким ви є насправді. Дозвольте людям побачити ваші недоліки, а також ваші переваги. Будьте відвертими, говорячи про те, скільки зусиль та важкої праці було докладено, щоб опинитися там, де ви знаходитесь зараз. Пропонуйте поради і приймайте їх. Не будьте всезнайкою. Будьте людиною, з якою іншим буде комфортно. Вони не повинні відчувати себе поруч з вами «недостатньо хорошими».

Хочете бути насправді класним? Так? Добре! Тоді запам'ятовуйтесь. Будьте цікавим. Будьте іншим. Ніхто не пам'ятає людей, які виглядають як намальовані. Запам'ятовують інших, диваків, крайнощі. Хочете бути успішним? Відрізняйтеся.

За матеріалами "How To Be Memorable In Business", The Toilet Paper Entrepreneur.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)