ІНСАЙТИ | Managing Change 25 листопада 2024 р.

Місія зі смислом: основа управління змінами для генерального директора

У лідерстві управління змінами вимагає візії майбутнього і поваги до минулого. Це мистецтво, а не точна наука, — вважає Брюс Дальгрен (Bruce Dahlgren), CEO компанії Anthology. Він ділиться трьома керівними принципами, дотримання яких допомагають йому досягати стійкого успіху в управлінні змінами.

Протягом своєї кар’єри мені випала чудова нагода очолити кілька організацій. Кожна організація має можливості та виклики, що не дивно. Одним з моїх улюблених аспектів роботи генерального директора є виявлення виняткових досягнень команди, оцінка поточного ландшафту та визначення сфер, які потребують змін.

Зміни... Це слово означає потенціал, безмежні можливості та інновації. Воно також може означати невпевненість і побоювання. Воно може стати вашою найбільшою перешкодою, якщо ви не усвідомлюєте його впливу.

Лідерство передбачає вміння орієнтуватися в сьогоденні та сміливо і рішуче планувати майбутнє. Щоб досягти стійкого успіху в управлінні змінами, я дотримуюся трьох керівних принципів: шанувати минуле, впроваджуючи інновації заради майбутнього; запрошувати інших у цю подорож; і бути готовим приймати складні рішення цілеспрямовано і чесно.

Місія зі смислом: основа управління змінами для генерального директора

Шануй минуле. Інновації заради майбутнього

Узгодження місії та візії компанії з прагненнями її клієнтів і співробітників має першорядне значення. Коли ви робите це правильно, ви стаєте на шлях, який не тільки заряджає енергією вашу команду, але й з’єднує ваших клієнтів із вашою метою. А коли ви об’єднуєте співробітників і клієнтів спільною метою, результати можуть бути справді трансформаційними.

Багато років тому, коли я вперше обійняв керівну посаду у великій ІТ-компанії, я дізнався про силу чіткої візії. Перед командою стояли численні перешкоди, а моральний дух був низьким. Ми вирішили переглянути нашу місію та візію і тісніше узгодити їх як із нашими цілями, так і з потребами наших клієнтів. Дехто сумнівався, чи варто витрачати на це час і зусилля, чи призведе ця ініціатива до якихось відчутних змін або ж залишиться лише корпоративним словоблуддям.

Можу сказати, що результати цієї ініціативи призвели до одного з найбільших зрушень у компанії. Орієнтація на спільну мету, місію та візію спрацювала як каталізатор, омолодивши наші зусилля та провівши нас через труднощі, з якими ми зіткнулися. Коли згуртована команда рухається вперед, керуючись спільною візією, її сила не має собі рівних.

Це був один із найцінніших уроків, які я засвоїв. Справжній розвиток сприяє довгостроковій візії, яка є більш цілеспрямованою, ніж негайне задоволення. Місія виходить за рамки вшанування минулого і має позиціонувати компанію для активного формування інноваційного майбутнього, яке безперешкодно поєднує вічні цінності з сучасними амбіціями. Коли ви визначите своє «чому» і будете слідувати йому, ви зможете досягти значних успіхів.

Запрошуйте інших до цієї подорожі

Компанії мають найкращі інтегровані команди маркетингових досліджень: це їхні клієнти. Залучайте їх.

Ставлення до клієнтів як до справжніх партнерів у розвитку компанії докорінно змінює спосіб розробки та впровадження інновацій. Цей підхід піднімає традиційну концепцію клієнтського сервісу до більш проактивної та інклюзивної співпраці, роблячи клієнтів співтворцями, коли ви визначаєте свою мету, розробляєте продуктову стратегію і навіть розглядаєте наступну інтеграцію послуг, які ви пропонуєте.

Фокус-групи та інші інтегровані канали зворотного зв’язку з клієнтами знову і знову доводять, що вони приносять експоненціальну віддачу. Ніхто не знає більше про користувацький досвід, ніж сам користувач. Тож поставте велику тарілку і запросіть їх до столу.

Також не варто недооцінювати важливість участі ваших співробітників у цій подорожі. Послухайте їх. Дізнайтеся, що ними рухає. Зрозумійте, що їхня підтримка має вирішальне значення для успішного проведення трансформації.

Так само життєво важливо, щоб ваша виконавча команда відстоювала місію та візію компанії. Вони представляють різноманітність думок і міркувань у компанії. Згуртована команда керівників, яка розуміє, як сформулювати мету з ентузіазмом і впевненістю, об’єднує всю організацію.

Очікуйте складних рішень

Бути сильним і ефективним лідером також означає очікувати і бути готовим до прийняття складних рішень. Ці рішення часто прокладають шлях до більш ефективних процесів і більшої адаптивності, які є ключовими для процвітання на ринках, що розвиваються. Але зміни, хоча й неминучі, можуть бути складними. Я розмірковую над першими двома принципами, щоб орієнтуватися в складних рішеннях. Який результат найкраще відповідатиме нашій місії та потребам наших партнерів на цьому шляху?

Прозорість є життєво важливою для завоювання довіри. Відкрито ділячись результатами рішень — як успіхами, так і невдачами — ви маєте взяти на себе зобов’язання щодо підзвітності та постійного вдосконалення. Це зміцнює організаційну цілісність.

Лідерство з місією передбачає повагу до історичних успіхів і водночас сміливий рух у майбутнє. Це вимагає колективних зусиль команди, ставлення до клієнтів як до партнерів i вирішення проблем цілеспрямовано та доброчесно.

Я спілкуюся з багатьма молодими фахівцями, які просуваються корпоративними сходами. Одне з найчастіших запитань, яке вони ставлять, — як мені вдається так легко приймати рішення, які впливають на багатьох. «Звідки ви знаєте, що ухвалюєте правильне рішення?» Моя відповідь завжди однакова. Ви мусите бути готовими прийняти зміни. Зміни неминучі, зростання — необов’язкове. Я обираю зростання. Я використовую свої три керівні принципи — мій фундамент — і знаю, що, дотримуючись їх, я виконую свою роль лідера.

За матеріалами Forbes.

Ілюстрація: iliteam.org



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)