ІНСАЙТИ | Економічна криза 17 жовтня 2008 р.

Підготовка вашої компанії до кризи

Багато організацій сьогодні перебувають у такому стані кризи, який може видатися надзвичайно гострим. Втім, якщо підходити до економічної кризи з точки зору здорового глузду — вона виявиться не настільки жахливим явищем, як про неї звикли думати. Цікаву точку зору щодо цього питання має доктор Ян Мітроф (Ian Mitroff), автор багатьох публікацій, професор. Він переконаний, що існує два виклики, з якими організаціям доводиться стикатися вже сьогодні: кризовий менеджмент та так звана духовність робочого місця (workplace spirituality). Втім, не потрібно робити поспішних висновків — вони тільки на перший погляд здаються не пов'язаними між собою.

Якщо говорити коротко: завдання кризового менеджменту подолати апатію, розчарування та стрес серед співробітників. Завдання workplace spirituality — подолати хибне відчуття, що нічого від вас не залежить.

Протягом близько 25-ти років Ян Мітроф разом зі своїми колегами вивчав поведінку в умовах кризового менеджменту в різних організаціях. На жаль, протягом цього часу більшість компаній не показують жодного прогресу. Можливо, справа в тому, що вони не беруть до уваги, що жодна криза не відбувається у повній ізоляції.

Кожна криза — це поєднання етичної, PR, юридичної, комунікаційної та/або операційної кризи. І до тих пір, поки люди не навчаться мислити системно — вони не зможуть функціонувати ефективно в умовах кризи.

Ще однією причиною, яка не дає компаніям змоги підготуватися до кризи, є заперечення очевидного. Заперечення того, що криза вже близько. Вона настала і з нею потрібно рахуватися.

Дослідження показують, що компанії, які заздалегідь готувалися до кризи, переживають її набагато легше, ніж ті, які постійно заперечували можливість кризи, обґрунтовуючи це тим, що "з нами не може такого статися".

Але як щодо духовності?

Йдеться не про вимогу від усіх користуватися однією і тією ж системою правил та вірувань, а про визнання того, що коли люди приходять на роботу, вони не можуть залишити вдома свою "духовну сторону".

Люди завжди перебувають у пошуку цілі у своєму житті. І тому вони хочуть бачити ціль у тому, на що витрачають найбільшу частку свого часу — тобто у своїй роботі. Вони хочуть працювати на хорошу етичну організацію, яка ставиться до них із повагою.

Тому потрібно пам'ятати, що кожна криза — це ще й криза духовності. А отже керівникові компанії потрібно подумати не тільки про курс долара, але й про відчуття людей, якими він керує і які довірили йому свою долю.

За матеріалами "Preparing Your Company for a Crisis", Harvard Business Online's Marshall Goldsmith.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)