ІНСАЙТИ | Меседж компанії 18 травня 2023 р.

Як донести місію, візію та цінності компанії до співробітників

Девід Хензел (David Henzel), співзасновник TaskDrive, ділиться ідеями щодо того, як донести місію, візію та цінності вашої компанії до тих, хто хоче бути її частиною.

Як донести місію, візію та цінності компанії до співробітників

Якщо коротко, візія компанії — це знання того, чого прагне досягти бізнес. По суті, це відповідь на питання «чому» або причина існування компанії. Місія — це «як» — метод, або, іншими словами, дорожня карта того, як візія буде досягнута. І останнє, але не менш важливе — це основні цінності, які визначають принципи та мету, за які виступає компанія. Виступаючи в якості керівних принципів і мислення, відповідно до якого будуть функціонувати всі операції, цінності повинні виражати перспективу, амбіції та мету компанії.

Аби ваша місія, візія та цінності закріпилися, ви маєте зробити їх такими, що запам’ятовуються. У той час як знання візії та місії компанії важливо для розуміння того, куди хоче рухатися бізнес, основні цінності слугують принципами, яких слід дотримуватися в сьогоденні та в майбутньому, щоб досягти поставленої мети. Зробіть візію та місію компанії чіткими, лаконічними та максимально зрозумілими. Аналогічно, чудовим способом переконатися, що ваші співробітники сприймають цінності компанії, є створення короткого та яскравого слогану або мантри, щоб вони запам’ятовували їх.

Наприклад, одна з таких фраз, яку ми використовуємо в моїй компанії, звучить так: «Володій цим!». Це простий і короткий спосіб підсумувати нашу цінність, яка повністю звучить так: «Ми будуємо довіру і досконалість через повну підзвітність».

Після того, як ви чітко сформулювали свою візію, місію та цінності, які легко запам’ятовуються, наступним кроком буде послідовне донесення їх до своїх співробітників. Ці керівні принципи, які слугують дороговказом для вашої компанії, слід переглядати з працівниками, як годинник, щоб переконатися, що вони завжди на вістрі їхньої свідомості.

Ось п’ять способів донести меседж вашої компанії до тих, хто хоче бути її частиною.

1. Співбесіда

Донесення місії, візії та цінностей вашої компанії починається з моменту першого контакту і має відбуватися на початку кожної співбесіди з потенційним новим працівником. Коли ви починаєте взаємодію, вказуючи на мету компанії, до якої вони звертаються, це створює підґрунтя для їхніх відповідей, що будуть виходити з цієї перспективи.

2. Відеоролик про найм

Коли ми приймаємо на роботу, менеджер із підбору персоналу записує відео-брифінг з описом посадових обов’язків, а потім розповідає про місію, візію та основні цінності компанії. Це гарантує, що новий працівник дійсно розуміє, що передбачає робота, та усвідомлює принципи, які відстоює наша компанія.

3. Контракт

Перелічіть ваші ключові цінності на останній сторінці контракту, який ви укладаєте з новими працівниками. Окрім того, що ви маєте поставити дату та підпис внизу сторінки на підтвердження того, що вони визнають ці цінності та зобов’язуються їх дотримуватися, ви також повинні мати чекбокс навпроти кожної цінності, аби новий працівник міг поставити галочку в кожному з цих пунктів. Ці відмітки, по суті, є підставою для того, що якщо новий співробітник не буде відповідати основним цінностям компанії, це може стати причиною для його звільнення.

Наприклад, «Веселощі та гармонія» — це гасло однієї з наших основних цінностей. Це означає, що ми хочемо створити робоче середовище, яке є щасливим місцем, і якщо хтось порушує цей закон поведінки, він може більше не бути «бажаним гостем на борту».

4. Щомісячні зустрічі

Для нових працівників організуйте щомісячну зустріч або онлайн-зідзвон, на якій обговоріть вашу місію, візію та цінності, а також поділіться з ними історіями про основні цінності. Для кожної базової цінності розкажіть одну-дві історії, які слугуватимуть прикладами того, як ці принципи реалізуються в професійному середовищі.

Наприклад, одна з наших ключових цінностей — «Любов, а не страх» — може бути недостатньо зрозумілою для нових працівників, тому я пояснюю, що означає ця мантра в контексті, а саме: підходити до всього, що ми робимо, з почуттям любові, а не страху; а потім розповідаю, як це покращує все, що ми робимо.

5. Визнання та винагорода

Проводьте віртуальні щомісячні загальні збори для всіх співробітників, щоб розповісти про місію, візію та цінності компанії, а також відзначати співробітників, які продемонстрували поведінку, що відповідає цим принципам. Наприклад, у нас є посли основних цінностей, про яких ми повідомляємо в інформаційному бюлетені. Визнання та винагорода хороших практик співробітників — це чудовий спосіб віддячити тим, хто практикує те, що ви проповідуєте.

Ви можете подумати, що регулярне нагадування про мету компанії може призвести до того, що людям просто це набридне. Але правда полягає в тому, що саме тоді вона дійсно засвоюється. Як і в навчанні будь-чого в житті, практика — це те, що робить речі стійкими, і за умови дотримання послідовності, врешті-решт, життя за вашими основними цінностями стане автоматичним.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2023, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)