ІНСАЙТИ | Бізнес-зміни 17 серпня 2023 р.

Як прийняти невідоме та змінити свій бізнес в умовах нестабільної економіки

Оскільки світ бізнесу нині переживає період глибокого зростання та змін, Метт Еньєді (Matt Enyedi), керуючий директор у LPL Financial Holdings, вирішив поділитися трьома порадами, які допоможуть вам продовжувати розвиватися і краще обслуговувати своїх клієнтів.

Для бізнес-лідерів, які намагаються долати реалії сучасної економіки, розробка бізнес-плану може здатися більше схожою на гру в дартс, аніж на абсолютну науку. Насправді, на тлі кількох нещодавніх банківських банкрутств власникам та керівникам бізнесу стає дедалі важче визначитись із найближчими пріоритетами. Це змушує багатьох із них замислитись над тим, як пристосуватись до майбутнього, яке саме по собі постійно змінюється.

На щастя, серед усієї цієї невизначеності криються можливості. Дивлячись у майбутнє, компанії з різних галузей отримують унікальну можливість переосмислити існуючі процеси з огляду на їхню цінність у майбутньому. Прийнявши велику невідомість і залишаючись гнучкими до потреб стейкхолдерів, керівники можуть краще визначити нові стратегії, які дозволять їм не тільки вижити, але й процвітати в цей період волатильності.

Як прийняти невідоме та змінити свій бізнес в умовах нестабільної економіки

Гнучкість у роботі

По правді кажучи, деякі з найкращих світових новацій з’явилися на світ через потребу в зміні орієнтирів. Найскладніші часи можуть сприяти творчому, критичному мисленню, яке здатне змінити траєкторію розвитку всієї компанії. Коли почалася пандемія, наша реакція ґрунтувалася на двох принципах: забезпечити безпеку та благополуччя наших співробітників і продовжувати підтримувати та радувати наших клієнтів.

У цей рік невизначеності ми подвоїли наші зусилля, щоб допомогти нашим талантам процвітати навіть перед обличчям невідомості. Наша кампанія «Будь успішним будь-де» розпочалася на початку 2020 року з інтенсивного тренінгу для керівників, щоб сприяти цій безпрецедентній зміні парадигми на робочому місці. Наші технологічні команди почали діяти, щоб впровадити 100% віртуальну політику. Швидко з’явилися віртуальні системи підтримки та спільноти.

Судячи з відгуків, ми стали свідками значного стрибка у задоволеності персоналу. Результати нашого щорічного опитування задоволеності майже подвоїлися з 2019 по 2020 рік. Відтоді ми також спостерігаємо щорічне покращення ефективності менеджерів.

Цей виклик спонукав нас змінюватися, бо ми мусили; ми вирішували нагальну проблему в конкретний момент. Це також підтвердило необхідність проактивного переосмислення себе — незалежно від зовнішніх обставин — щоб бути готовими задовольнити мінливі потреби клієнтів і співробітників. Коли ми працюємо у середовищі, що постійно розвивається, нам легше швидко перемикати передачі, коли це необхідно. Коли інновації зосереджені на задоволенні клієнтів і співробітників, ви не можете помилитися.

У світі бізнесу годинник ніколи не рухається назад, і ви не хочете залишитися позаду, коли світ рухається вперед. Відповідно, розробляючи свій бізнес-план, пам’ятайте про гнучкість, розглядаючи наступні три пункти — «що треба і що не треба робити».

Продовжуйте впроваджувати інновації в умовах невизначеності

Незважаючи на численні зміни, що відбуваються як на роботі, так і поза нею, інновації не повинні загубитися в цій метушні. Навпаки, саме в часи великої невизначеності стейкхолдери найбільше потребують нових і диференційованих послуг.

З огляду на це, бізнес-лідерам слід очікувати, що нові технології стануть дедалі пріоритетнішими зараз і в майбутньому — компанії змагатимуться за задоволення зростаючих потреб споживачів у більш ефективні та дієві способи. У наведеному вище прикладі з пандемією ми не лише використали нові технології для вирішення проблеми, але й трансформували наше уявлення про взаємозв’язок між технологіями та роботою в майбутньому.

Звичайно, бізнес-лідерам може бути важко зорієнтуватися у величезній кількості проривних технологій, доступних у їхньому розпорядженні — від досягнень у сфері інтелектуального аналізу даних до проривів у сфері штучного інтелекту та машинного навчання.

Тут не варто панікувати. Вдумливо розглядаючи кожну нову технологічну інтеграцію в кожному конкретному випадку, зосереджуючись на тому, яка з них принесе вам і вашим клієнтам найбільшу користь, компанії можуть переконатися, що вони йдуть в ногу з часом, не ставлячи під загрозу виконання або ефективність використання ресурсів у цьому процесі.

Визначте пріоритети потреб вашої команди

Розробляючи загальну стратегію, не забудьте врахувати, як рішення, які ви приймаєте, можуть вплинути на людей, що вас оточують, а особливо на вашу команду. Мати сміливу візію майбутнього дуже важливо, але якщо ви не доносите її належним чином і не берете людей із собою в подорож, ви лише створюєте плутанину, яка сприяє стресу і розчаруванню серед ваших співробітників, зменшуючи ймовірність втілення вашої візії в життя.

Особливо зараз, коли занепокоєння щодо балансу між роботою та особистим життям і гарантій зайнятості в усьому світі досягло історичного максимуму, лідери більше не можуть покладатися на те, що їхні команди будуть слідувати за ними, куди б вони не попрямували. Навпаки, якщо компанії сподіваються утримати своїх співробітників і надихнути їх спільною візією майбутнього, вони повинні бути готові спочатку заслужити це — що дедалі більше вимагатиме пильної уваги до прозорості, делегування повноважень та емпатії, коли рішення приймаються «згори вниз».

Не дозволяйте кібербезпеці відходити на другий план

Один із найбільших міфів у сфері кібербезпеки полягає в тому, що бізнес може вважатися «занадто малим», щоб його потрібно було якось додатково захищати. Але це не так. Оскільки кількість атак із використанням програм-вимагачів та інших кіберзлочинів зростає повсюдно, компанії мусять бути готовими вживати превентивних кібербезпекових заходів, а не реагувати на них, інакше вони ризикують постраждати від наслідків своєї байдужості.

Просто мати ІТ-провайдера буде недостатньо. Сьогодні, як ніколи раніше, компанії будь-якого розміру повинні діяти швидко, щоб перевірити існуючі системи на наявність потенційних вразливостей. Оскільки, за прогнозами, до 2026 року глобальні щорічні витрати на кіберзлочинність сягнуть приголомшливих $20 трлн, час має вирішальне значення — і будь-які тривожні сигнали, на які ви звернете увагу сьогодні, можуть потенційно врятувати мільйони доларів, запобігши кризовим ситуаціям вже завтра.

Заключні думки

У будь-яку пору року або на будь-якому етапі процесу планування компанії можуть відчути необхідність переглянути свої річні стратегії перед обличчям глибоких соціальних та економічних перетворень у нашому суспільстві. Хоча на перший погляд це може здатися лякаючою перспективою, це не обов’язково має бути так. Навпаки, якщо бізнес-лідери будуть дивитися на майбутній шлях з оптимізмом і зважати на невизначеність, вони зможуть залишатися гнучкими та оптимістичними, що дасть їм змогу знаходити можливості там, де їх не бачитимуть інші.

Ілюстрація: ivyexec.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)