РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 лютого 2007 р.

Щасливі години з 9 до 17

Happy Hour is 9 to 5

Happy Hour is 9 to 5
Задоволеність роботою перестає бути забаганкою і перетворюється на обов'язкову складову професійного життя. У новій книзі Alexander Kjerulf "Щасливі години з 9 до 17" (Happy Hour is 9 to 5) задоволеність — це щастя. Люди завжди помічають, що коли вони люблять свою роботу, вони працюють набагато більш продуктивно, креативно і мотивовано. Окрім цього, їхнє життя є набагато більш щасливим. Так само і щасливі компанії мають виявляються набагато більш ефективними, інноваційними та отримують більші прибутки, ніж їхні нещасливі конкуренти.

Книга розповідає про всі методи, які зроблять вашу роботу цікавішою, більш натхненною та енергійнішою:

  • теорія щастя на роботі. Що це таке, чому це має значення і чому люди бувають щасливими або нещасними на роботі;
  • набір простих але ефективних інструментів, які допоможуть покращити ваш життєвий баланс та виробити "щасливий" робочий простір;
  • способи наснаження себе енергією, для того, щоб виконувати свою роботу вчасно і досконало;
  • специфічний план руху до щастя на роботі, пошук нової роботи, на якій ваші таланти зможуть засяяти новими барвами.

Книга буде цікава кожному, хто мріє про щастя на роботі: керівникам та підлеглим, працівникам великих корпорацій, середніх за розміром організацій та невеликих компаній.

Цікаво, що на блозі автора The Chief Happiness Officer цю книгу можна не тільки купити, але й прочитати онлайн.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)