РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 квітня 2007 р.

Найкраща пропозиція цінності

Core Value Proposition: Capture the Power of Your Business Building Ideas

Книга Джека Харді (Jack Hardy) "Ключова пропозиція цінності: Відчуйте силу рушійних ідей вашого бізнесу" (Core Value Proposition: Capture the Power of Your Business Building Ideas) має на меті пояснити концептуальне значення будь-якого бізнес-починання. Джек Харді переконаний, що основною операційною метою будь-якої ініціативи є прагнення створити нову, набагато кращу пропозицію цінності. Яка буде сприйнята споживачами набагато краще, ніж продукція конкурентів. Щоб досягнути цієї мети, він пропонує сфокусуватися на п'яти елементах "ключової пропозиції цінності": ключовій ідеї, перевагах для споживача, цільовому ринку, очікуваному сприйнятті, та винагороді. Автор належить до тієї нечисленної когорти письменників, які розуміють, що цінність бізнесу є різною для власників, співробітників, партнерів та акціонерів. Тому він пропонує спеціальну схему "звуження фокусу", яка має на меті вибір із кількох альтернатив. Наприклад, обравши п'ять найкращих бізнес-ідей, слід вибрати три з них, які будуть найбільш привабливими для акціонерів, а потім з цих трьох обрати одну, яка виявиться найбільш привабливою для споживача.

Сам Харді — людина, яка довгий час займалася самоосвітою у сфері маркетингу, аж поки не досягнула посади директора з маркетингу, а потім — і генерального директора у західному відділенні компанії Colgate-Palmolive. Його невелика книга, видана власними силами, по-суті є компіляцією особистого досвіду. Вона може стати чудовим дороговказом для менеджерів та підприємців, які прагнуть обрати найбільш дієву ідею для подальшого розвитку свого бізнесу. Книгу не можна назвати повноцінним підручником зі стратегії, та, відверто кажучи, автор і не прагнув цього. Єдине, чого він хотів досягнути — створити потужний набір інструментів для відповіді на запитання, яку саме ідею слід обрати в тому чи іншому випадку. При цьому всі поради автора випробувані на його власному досвіді.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)