РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 26 квітня 2019 р.

Щіпка мотивації: чому вчить книга «Націлені на результат»

Джерело: m!nd

Бекграунд. Провідний експерт з мотивації та особистого розвитку в Ken Blanchard Companies Сьюзен Фаулер (Susan Fowler) у своїй книзі «Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» (Why Motivating People Doesn't Work... and What Does: The New Science of Leading, Energizing, and Engaging) розповіла про те, як дійсно варто поводитися зі співробітниками, а якими методами користуватися не бажано, а також про те, як використовувати мотивацію підлеглих на благо компанії.

Понад 10 років досліджень психології і закономірностей мотивації людей у різних країнах вмістилися в одну невелику книгу, яку в 2018-му році переклав і видав «Наш формат». Публікуючи головне з багаторічного досвіду, Фаулер пропонує лаконічний посібник для управлінців усіх рівнів.

Націлені на результат. Що насправді мотивує людей (Сьюзен Фаулер)

Сюжет. Авторка пропонує відмовитися від застарілого і травмуючого методу мотивації «батогом і пряником». Натомість вона радить поставити на чільне місце три психологічні потреби людини: автономність, близькість і зростання. Фаулер запевняє, що співробітник, у якого «закриті» всі три потреби — більш мотивований і продуктивний.

Потреба в автономності задоволена в тому випадку, коли співробітник відчуває наявність вибору і розуміє, що все робить з власної волі, без примусу. Бажання бути автономним простежується у людей від самого дитинства, коли вони прагнуть самостійно брати ложку в руку та їсти, або читати собі казки. У дорослому житті практично нічого не змінюється, складнішими стають лише завдання.

Потреба в близькості передбачає бажання піклуватися про інших і відчувати, що це взаємно. Маючи досить тісні відносини з колегами, ваш співробітник розуміє, що відіграє важливу роль у житті оточуючих. Керівник же, за наявності здорових відносин між підлеглими, отримує впевненість у тому, що один з колег прийде на допомогу іншому. Важливо розуміти, що більшість людей проводить на роботі 70% часу, і «добрати» близькості поза офісом інколи не виходить.

Потреба в зростанні — це прагнення долати щоденні перешкоди і вчитися. Дорослі люди, так само як і діти, не потребують додаткової мотивації для навчання — вони вже мотивовані. Підкуповуючи «пряниками» або намагаючись підганяти «батогом», ми руйнуємо природну тягу до навчання. А от створити обстановку, яка мотивує до нього, можна і навіть потрібно.

Вам сподобається, якщо: настільний теніс і премії вже не мотивують ваших підлеглих. Також варто звернути увагу на книгу, якщо ви прогресивний керівник або HR, який шукає способи підвищити залученість персоналу.

Вам не сподобається, якщо: ви не звикли панькатися зі співробітниками і вважаєте, що головне в роботі — це порядок і сувора субординація.

Головна причина прочитати: подивитися на навколишній світ кожного з офісних співробітників під іншим кутом і знайти точки дотику з колегами.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)