РЕЦЕНЗІЇ | EQ 18 березня 2020 р.

Емоційний інтелект: 7 книжок, вартих вашої уваги

Емоційний інтелект — запорука успіху, кажуть дослідники. Це здатність розпізнавати свої та чужі емоції та керувати ними. Чи не давати їм керувати вашим життям, адже емоції треба поважати, але не варто їм коритися. Особливо, якщо це не ваші емоції. Як стати емоційно розумним? Портал Delo.ua рекомендує сім книжок, які суттєво підвищать рівень вашого EQ.

Емоційний інтелект. Книжка, яка змінює уявлення про те, що означає бути розумним (Деніел Ґоулман)

Емоційний інтелект. Книжка, яка змінює уявлення про те, що означає бути розумним (Деніел Гоулман)

Вчені кажуть, що високий рівень IQ нічого не значить без EQ, адже саме емоційний інтелект дозволяє нам успішно будувати стосунки з оточуючими. Без взаємодії з іншими людьми, без розуміння своїх та їхніх почуттів неможливо досягти своїх чи спільних цілей. Ця книжка — світовий бестселер з психології, справжній мастрід для тих, хто прагне якісного самовдосконалення.

Емоційний інтелект лідера (Деніел Ґоулман, Річард Бояціс, Енні Маккі)

Емоційний інтелект лідера (Деніел Ґоулман, Річард Бояціс, Енні Маккі)

Ніхто вже не керує людьми у режимі "я — начальник, ти — дурень". Ніхто, крім дуже недалеких людей, яких рано чи пізно "попросять" з керівних постів за профнепридатністю. Тепер лідер має вміти надихати, мотивувати, одним словом — працювати з емоціями. Ця книжка навчить керівників майбутнього ключовим навичкам нового лідерства.

Емоційна спритність. Як почати радіти змінам і отримувати задоволення від роботи та життя (Сьюзен Девід)

Емоційна спритність. Як почати радіти змінам і отримувати задоволення від роботи та життя (Сьюзен Девід)

Сьюзан Девід описала у своєму бестселері концепцію "емоційної гнучкості", яка була визнана "ідеєю року" у Гарвардській школі бізнесу. Як бути емоційно гнучким? По-перше, ставитись уважно до своїх емоцій, аналізувати їх, розпізнавати. По-друге, не приймати рішень тільки тому, що вас захопила певна, цілком гідна поваги, емоція. Саме її виникнення може дати вам багато інформації, але не визначати напрямок вашого руху. По-третє, ви не повинні діяти так, як від вас очікують, орієнтуйтеся на власні цінності. І нарешті, зміна звичок, в тому числі ментальних, наблизить ваші дії до ваших цінностей. І ви станете цілісною, щасливою людиною.

Емоційний успіх. Як отримати бажане та необхідне від життя за допомогою трьох ключових емоцій (Девід Дестено)

Емоційний успіх. Як отримати бажане та необхідне від життя за допомогою трьох ключових емоцій (Девід Дестено)

Якщо ви думаєте, що для успіху важливі тільки професійні навички, добрі пам’ять, концентрація та сила волі, то ви помиляєтесь. Вам також потрібен емоційний інтелект, адже емоції, лежать в основі багатьох рішень і наших, і людей навколо нас. Автор пише: "Якщо існує думка, з якою може погодитися кожен, хто вивчає самоконтроль, вона полягає в тому, що використовувати силу волі для підтримки мотивації — не надто весела справа. У кращому разі людина почувається напруженою, у найгіршому це схоже на зубний біль. Це не означає, що сила волі не є важливою чи корисною, просто вона працює не відразу, нерідко вам доводиться змушувати себе її використовувати. Але такі механізми, як вдячність, гордість і співчуття, працюють інакше. Оскільки їхнім джерелом є соціальна взаємодія, кожна з цих емоцій по-своєму підштовхує вас до співпраці або обміну досвідом з іншими, зокрема і з майбутнім собою. І саме щедрість і віддача роблять ці стани досить унікальними. На відміну від сили волі, звичок тощо, вони можуть бути використані для розвитку орієнтованості на майбутнє, що в певному сенсі є нескінченною".

Емоційний інтелект в переговорах (Роджер Фішер, Даніель Шапіро)

Емоційний інтелект в переговорах (Роджер Фішер, Даніель Шапіро)

Надмірні емоції, кажуть, зайві у бізнесі. Так, можливо, так і є. Але ж бізнесмени теж люди, а не роботи, тому емоції — складова частина переговорного процесу. Фахівці з емоцій та перемовин написали книжку, яка допоможе отримати найкращі результати у будь-якій професійній взаємодії. У ній автори показують читачам, як використовувати емоції, щоб перетворювати труднощі — слабкі або істотні, особисті або професійні — в можливості для взаємовигідного рішення.

Емоційний шантаж (Сьюзан Форвард, Донна Фрейзер)

Емоційний шантаж (Сьюзан Форвард, Донна Фрейзер)

Часто нам кажуть, що ми нещасні у якихось стосунках, тому що дозволяємо це. Дозволяємо себе емоційно шантажувати. Як розірвати цей пекельний цикл? Як зберегти й покращити стосунки з близькими, рідними та друзями. Як відновити власну цілісність? Як позбавитися комплексу вини? Як не дати маніпулювати собою? Як не стати жертвою емоційного шантажиста? Як протидіяти емоційному шантажу і що це взагалі таке? Відповіді — у книжці Сьюзан Форвард, однієї з провідних психотерапевтів США, авторки кількох бестселерів. Читайте, думайте і будьте щасливими.

Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті (Валерія Козлова)

Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті (Валерія Козлова)

Увага: багато практики! Валерія Козлова, бізнес-тренер, викладач Львівської бізнес-школи (LvBS), експерт з емоційного інтелекту, пропонує свою авторську методику — Lean-EQ method, базованої на підключенні EQ як системи мислення. Вона навчить вас не приймати хибних рішень на емоціях і не гаяти часу на довге зважування всіх "за" і "проти" тоді, коли треба дослухатись до інтуїції.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)