РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 23 вересня 2020 р.

Стратегія зростання: починайте з реальних людських цінностей

Якщо ми хочемо змінити світ за допомогою наших продуктів або нашої місії, ми повинні змістити акцент у наших меседжах і маркетингу. Замість самореклами ми повинні перетворити наші організації таким чином, аби вони були орієнтовані на людей, — вважає підприємець і лідер думок Джефф Хендерсон.

Переверніть сценарій: змусьте людей думати, що ваша ідея — це їхня ідея

Плануючи стратегію зростання будь-якого бізнесу, ваша перша зупинка — це зазвичай система. Зрештою, оптимальна ефективність досягається за рахунок контролю якомога більшої кількості змінних за допомогою політик, процедур і ретельного моніторингу ключових показників ефективності.

У своїй новій книзі «Know What You're FOR: A Growth Strategy for Work, An Even Better Strategy for Life» («Знай, ДЛЯ кого: стратегія зростання для роботи, і ще краща стратегія для життя») Джефф Хендерсон (Jeff Henderson) стверджує, що такий підхід веде нас у неправильному напрямку. Ви можете мати панель даних, яка надаватиме звіти про продуктивність практично в реальному часі, але не могли б ви відповісти на два питання, що змінюють правила гри: 1) Чим ви відомі? 2) Чим ви хочете бути відомі? Хендерсон стверджує, що для отримання відповідей, що мають реальний сенс і які допоможуть вам запустити потужну стратегію зростання, потрібно починати з реальних людських цінностей.

Чотири «FOR»

Автор не перетворює термін «FOR» («ДЛЯ») в чергову абревіатуру з яскравим заголовком чи мантрою. Він використовує його як зрозумілу і просту заяву про позиціонування: аби домогтися експоненціального зростання, ви повинні бути орієнтиром ДЛЯ чотирьох наступних груп.

1. Клієнт. Якщо ви взаємодієте зі своїми клієнтами замість того, щоб продавати їм, вони будуть продавати ваш бізнес безкоштовно за допомогою «сарафанного радіо» і постів у соціальних мережах. Ця взаємодія може бути такою ж простою, як відстеження ваших підписників у соціальних мережах, а не просто регулярна публікація контенту на своїх сторінках у надії на краще.

Хендерсон наводить як приклад компанію з виробництва чоловічих шортів Chubbies, у якій більше 400 000 підписників в Instagram і річний дохід близько 10 мільйонів доларів. Для порівняння, у багатомільярдної компанії Lowe's всього близько 600 000 підписників. У чому відмінності? Lowe's публікує характеристики продуктів. Chubbies публікує історії клієнтів, які приносять значно більше лайків і коментарів.

2. Команда. Аргумент автора тут також простий: те, як поводяться з командою, в кінцевому підсумку залежить від того, як поводяться з клієнтом. Якщо ваша політика і процедури створюють культуру, яка ставить вас у протиріччя з вашою командою, ви, таким чином, відмовляєтеся від будь-якої надії на те, щоб сподобатися вашим клієнтам.

3. Спільнота. Якщо ви хочете бути відомі своєю участю в спільноті, ви повинні мислити ширше, ніж просто спонсорувати місцеву спортивну команду. Наприклад, у червні 2018 року Domino's Pizza запустила громадську ініціативу Paving for Pizza. Замість реклами, яка просуває якісні інгредієнти і свіжий смак, компанія запустила сайт, на якому міста могли безкоштовно відправляти запити на Domino's, щоб залатати вибоїни на дорогах своїх громад. За перші два тижні компанія отримала 100 000 відвідувань сайту, 31 000 реєстрацій із поштовими індексами з усіх 50 штатів і понад 700 матеріалів у ЗМІ.

4. Ви. Якщо ви прагнете бути агентом змін у своїй організації, найкращий вклад, який ви можете зробити своїм клієнтам, своїй команді і спільноті, — це власне ви, натхненний, оновлений, живий. Переконайтеся, що у вас є чітке уявлення про те, чим ви відомі, а також план того, чим ви хочете бути відомі.

Know What You're FOR являє собою просту, але дієву стратегію зростання. Зосередьтеся на створенні реальних людських цінностей для кожної людини, з яким контактує ваша компанія.

За матеріалами Soundview



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Можливо все!Можливо все!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)