РЕЦЕНЗІЇ | Книжкові новинки 13 березня 2023 р.

Три найочікуваніші бізнес-книги, які варто прочитати у 2023 році

Бажання стати більш ефективним у своєму бізнесі — це, мабуть, незмінна ціль кожного амбіційного лідера. Незалежно від того, чи означає це пошук нових можливостей для зростання, вивчення нових стратегій і систем, або ж фокусування на особистому розвитку, наступні три книги, запевняє Inc., допоможуть вам здійснити вдалий старт.

Три найочікуваніші бізнес-книги, які варто прочитати у 2023 році

1. «Добра сила: очолення позитивних змін у нашому житті, роботі та світі» (Джіні Рометті)

Good Power: Leading Positive Change in Our Lives, Work, and World by Ginni Rometty

Колишня голова та генеральна директорка IBM Джіні Рометті очолила одну з наймасштабніших корпоративних трансформацій в історії бізнесу. Не менш вражаючою була її особиста трансформація — від непростого дитинства до перетворення на одну з найвпливовіших бізнес-лідерок світу (найвпливовіша жінка №1 за версією журналу Fortune три роки поспіль). Каталізатором став спосіб мислення, який вона називає «доброю силою». Історія про те, як вона відкрила для себе цей наріжний камінь і використовує його у своєму житті та роботі, викладена в її книзі «Good Power».

Книга Рометті, розділена на три розділи — «Me», «We» і «Us», — поєднує в собі мемуари з практичними порадами коучингової сесії. У результаті вийшли «мемуари з призначенням», які переосмислюють владу, змінюють наше ставлення до неї і надихають нас використовувати її з повагою до інших — адже те, як ми керуємо, так само важливе, як і те, чого ми досягаємо. Щиро та глибоко, книга охоплює діапазон досвіду, який визначає життя Рометті — від емоційних особистих роздумів до суперечливих бізнес-рішень і пристрасного відстоювання технологічної етики та економічної справедливості. Історії та ідеї, якими вона ділиться, надихнуть будь-кого змінити своє життя, свою організацію та суспільство на краще.

2. «Ставлю все на AI: як розумні компанії виграють завдяки штучному інтелекту» (Том Девенпорт, Нітін Міттал)

All-in On AI: How Smart Companies Win Big with Artificial Intelligence by Thomas H. Davenport and Nitin Mittal

Штучний інтелект удосконалюється і стає все більш важливим інструментом для підприємств та організацій незалежно від сфери діяльності. Хоча більшість бізнес-лідерів погоджуються з тим, що за ШІ майбутнє, багато хто все ще не знає, як найкраще впровадити цю технологію у свої усталені процеси та стратегії. Автор бестселерів і відомий лідер думок Том Девенпорт у партнерстві з Нітіном Мітталом, директором Deloitte Consulting, який наразі є лідером стратегічних пропозицій у сфері штучного інтелекту в США, обґрунтовують доцільність ставки на цю технологію.

У своїй книзі «All-in On AI» автори поєднують свій досвід із даними, зібраними з кейсів найбільших компаній світу, щоб запропонувати бізнес-лідерам розуміння — що можна зробити за допомогою штучного інтелекту та як успішно застосувати цю технологію на шляху до успіху кожного окремого бізнесу.

Девенпорт і Міттал пишуть:

«Штучний інтелект, застосований стратегічно і у великих дозах, буде мати вирішальне значення для успіху майже кожного бізнесу в майбутньому. Обсяги даних зростають шаленими темпами, і це не зміниться. ШІ — це засіб осмислення даних у великих масштабах і прийняття розумних рішень в організації, і це також не зміниться. Штучний інтелект залишиться тут, і компанії, які застосовують його енергійно та розумно, ймовірно, домінуватимуть у своїх галузях протягом наступних кількох десятиліть».

3. «Закохуйтеся в проблему, а не в рішення: посібник для підприємців» (Том Девенпорт, Нітін Міттал)

Fall in Love with the Problem, Not the Solution: A Handbook for Entrepreneurs by Uri Levine

Єдинороги — компанії, які досягають оцінки понад $1 мільярд — рідкість. Урі Левін створив одразу двох — як співзасновник Waze (придбаної Google у 2013 році за $1,15 млрд) та як перший член правління й інвестор Moovit (котру називають «Waze громадського транспорту» і яку у 2020 році продали за $1 млрд корпорації Intel). У своїй новій книзі «Fall in Love with the Problem, Not the Solution» (із передмовою Стіва Возняка) Левін розкриває формулу та ключові компоненти побудови успішного стартапу, які дозволили цим компаніям конкурувати як з ветеранами галузі, так і з гігантами.

За словами Левіна, ключ до успіху полягає в тому, щоб почати з проблеми; і якщо проблема велика, то це шлях, на який варто піти. Він заохочує підприємців руйнувати неефективні ринки та покращувати послуги, що не функціонують належним чином, зосереджуватися на вирішенні «ВЕЛИКИХ проблем», заощаджуючи при цьому час та гроші споживачів. Книга пропонує вкрай необхідне наставництво наступному поколінню підприємців, які, на думку автора, допоможуть сформувати наше майбутнє і зробити світ кращим.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)