РЕЦЕНЗІЇ | Книжкові новинки 28 листопада 2024 р.

Бізнес-книги: 15 найбільш очікуваних новинок осені

Формула цілеспрямованості для сталого успіху; переваги підриву; навички миротворця; 9 принципів тривалих змін; як керувати в поляризованому світі; сім частот комунікації — у нових книгах від Моллі Флетчер, Теренса Маурі, Стівена Колліса, Тамсена Вебстера, Картіка Раманни, Ервіна Рафаеля МакМануса та інших авторів. Leading Blog представив добірку найкращих бізнес-книг, які видано восени 2024 року.

Бізнес-книги: 15 найбільш очікуваних новинок осені 2024

1. «Динамічний драйв: формула цілеспрямованості для сталого успіху» (Моллі Флетчер)

Dynamic Drive: The Purpose-Fueled Formula for Sustainable Success by Molly Fletcher

Це не просто чергова теорія самодопомоги: «Dynamic Drive» — це ваш практичний гайд для розкриття вашого справжнього потенціалу. Завдяки своєму багаторічному досвіду роботи з провідними спортсменами та найкращими представниками різних галузей, відома спікерка та експертка з лідерства Моллі Флетчер створила перевірену формулу, підкріплену дослідженнями, яка описує сім ключів до стійкого успіху.

Правда в тому, що почуття задоволення не приходить лише через постановку та досягнення цілей. Це є результатом динамічного драйву — цілісного підходу, який поєднує всі частини вас із вашою метою і дозволяє вам брати участь у значущому зростанні — як в особистому, так і в професійному плані.

2. «Переваги підриву: шлях до лідерства та процвітання у невідомості» (Теренс Маурі)

The Upside of Disruption: The Path to Leading and Thriving in the Unknown by Terence Mauri

Теренс Маурі, засновник глобального аналітичного центру Hack Future Lab і один із найбільш затребуваних мислителів у світі, у своїй новій книзі пропонує переконливий набір змін у мисленні для вирішення унікальних викликів, що постають перед сучасними лідерами. У книзі ви знайдете готові до майбутнього ідеї та інструменти, необхідні для того, щоб керувати сьогодні та підготувати свою організацію до завтрашнього дня.

Автор пояснює, чому багато хто з нас постійно переоцінює ризики сміливих рішень, недооцінюючи негативні наслідки тривалого стояння на місці у світі, який стає дедалі складнішим і мінливішим. Ви дізнаєтеся про позитивні сторони підриву і про те, як перетворити його на попутний вітер для лазерної фокусованості та стратегічної сміливості.

3. «Подорож до лідерства: як CEO вчаться керувати зсередини» (Дана Маор, Ганс-Вернер Каас, Курт Стровінк і Рамеш Шрінівасан)

The Journey of Leadership: How CEOs Learn to Lead from the Inside Out by Dana Maor, Hans-Werner Kaas, Kurt Strovink and Ramesh Srinivasan

Під тиском обставин багато топ-менеджерів світу звертаються до McKinsey & Company, щоб переосмислити себе та свої організації. «The Journey of Leadership» дає вам у руки досвід однієї з найвпливовіших консалтингових фірм у світі. Ця книга вперше пояснює покроковий підхід McKinsey до трансформації лідерів як у професійному, так і в особистісному плані, а також розкриває уроки легендарної програми лідерства для генеральних директорів The Bower Forum, у рамках якої за останнє десятиліття було проконсультовано понад 500 CEO по всьому світу.

Це подорож, яка допомагає лідерам відточувати психологічні, емоційні та, зрештою, людські якості, що призводять до успіху на найскладнішій сьогоднішній топ-посаді.

4. «Навички миротворця: 10 звичок, які допоможуть перетворити наші потенційно токсичні розмови на здорові діалоги» (Стівен Колліс)

Habits of a Peacemaker: 10 Habits to Change Our Potentially Toxic Conversations into Healthy Dialogues by Steven T. Collis

Більшість людей стикалися з тією слизькою стежкою діалогу, яка веде до поляризованої суперечки. Ми кричимо один на одного. Ми обливаємо один одного брудом. Ми перекручуємо слова та значення один одного. Ми приймаємо факти, які підтверджують наші висновки, та ігноруємо інші. Або сидимо мовчки, боячись обговорювати щось суттєве.

Якщо те, як ви ставитеся до інших, має для вас значення, ця книга запропонує нові потужні звички. Вони нададуть вам впевненості в тому, що ви зможете вести діалог на складні теми, будуючи та зміцнюючи стосунки. Стівен Колліс, один із провідних світових експертів у царині громадянського дискурсу, пропонує десять практичних навичок, які допоможуть вам оминати потенційні мінні поля складних тем і дадуть змогу вам і вашим співрозмовникам почуватися вдумливими та продуктивними.

5. «Наскрізне лідерство: активізація душі, серця та розуму лідера» (Кім Кларк, Джонатан Кларк та Ерін Кларк)

Leading Through: Activating the Soul, Heart, and Mind of Leadership by Kim B. Clark, Jonathan R. Clark and Erin E. Clark

Генеративний штучний інтелект і революція віддаленої роботи щодня демонструють нам, що ми живемо в новій ері. Правила та норми змінилися, а разом з ними і лідерство. Проте примусова бюрократія, ієрархія та контроль — старі способи мислення та роботи — все ще залишаються з нами як глибоко вкорінена та потужна спадщина. Ми переживаємо глибокий перехід від старої, індустріальної епохи до нової, цифрової, прозорої та складної.

У цій важливій новій книзі колишнього декана Гарвардської школи бізнесу Кіма Кларка, написаній разом із його сином, професором бізнес-школи Джонатаном, та донькою, менеджмент-консультанткою Ерін, переконливо проілюстровано динамічну боротьбу між двома конкуруючими парадигмами лідерства: старою парадигмою, яка передбачає контроль і владу над людьми, та новою, яка уможливлює і надихає владу через людей.

6. «Організація, керована навичками: подорож до підприємства наступного покоління» (Равін Джесутасан і Танудж Капілашрамі)

The Skills-Powered Organization: The Journey to the Next-Generation Enterprise by Ravin Jesuthasan and Tanuj Kapilashrami

У той час, як світ переживає стрімкий і руйнівний вплив штучного інтелекту, зміни клімату та геополітичних конфліктів, світ праці також повинен змінюватися. На зміну робочим місцям приходять навички як валюта праці, щоб забезпечити більш спритні, стійкі та гнучкі підприємства, які не просто реагуватимуть, а й процвітатимуть перед обличчям цих викликів. Цей розворот від робочих місць до навичок вимагатиме від нас переосмислення всього, що ми знаємо про роботу.

Спираючись на свій бестселер «Work without Jobs», Равін Джесутасан повертається, цього разу разом зі співавтором Тануджем Капілашрамі, міжнародним лідером у сфері управління персоналом, щоб закласти основу, необхідну організаціям для процвітання у світі, який вимагає постійних винаходів.

7. «Скажить те, що вони не можуть не почути: 9 принципів тривалих змін» (Тамсен Вебстер)

Say What They Can’t Unhear: The 9 Principles of Lasting Change by Tamsen Webster

Зміни — це нелегка справа. А в бізнесі для розвороту в новому напрямку потрібні команди, які співпрацюватимуть між собою. Вам потрібно сказати те, що вони не можуть не почути. Цей компактний і дієвий гайд змусить вас по-іншому поглянути на те, звідки беруться зміни і як їх ініціювати.

Представляючи та досліджуючи дев’ять «прислів’їв переконання», Вебстер висвітлює поведінкові, когнітивні та психологічні принципи, які лежать в основі довготривалих змін, і пропонує потужну альтернативу стандартній тактиці впливу та переконання.

8. «Епоха обурення: як керувати в поляризованому світі» (Картік Раманна)

The Age of Outrage: How to Lead in a Polarized World by Karthik Ramanna

Обурення повсюди — і зліва, і справа — і багато компаній опинилися під прицілом. На GoFundMe чинився тиск, щоб припинити фінансування протестуючих далекобійників в Оттаві. Facebook та інші технологічні компанії звинувачують у маніпуляціях на виборах у багатьох країнах і багатьма партіями. Люди розлючені на світ — у деяких випадках справедливо — і тепер розглядають компанії, як і уряди, в якості мішеней свого гніву та потенційних рушіїв соціальних змін. Управління обуренням перетворилося з випадкового лідерського виклику, як-от подолання піар-кризи, на необхідну і критично важливу лідерську здатність, як-от стратегічне мислення чи фінансова кмітливість.

Спираючись на свій популярний курс лідерства в Оксфордському університеті та кейси таких організацій, як IKEA, Nestlé, Ватикан та інші, Картік Раманна пропонує практичні кроки, щоб зрозуміти сенс обурення, працювати з відповідними стейкхолдерами для його подолання та стати сильнішими.

9. «Розвертайся або помри: як лідери процвітають, коли все змінюється» (Гарі Шапіро)

Pivot or Die: How Leaders Thrive When Everything Changes by Gary Shapiro

Як CEO Асоціації споживчих технологій, власник і продюсер виставки CES, Гері Шапіро був у перших рядах на запуску майже всіх останніх великих технологій. Він бачив, як технологічні компанії злітали і падали, а збанкрутілі підприємці ставали мільярдерами. Після більш ніж сорокарічної роботи в галузі він знає, що лідери, які досягли успіху в світі технологій, мають одну спільну рису: вони знають, як робити півот (розвертатися).

Спираючись на детальні кейси, економічну теорію та особистий досвід, «Pivot or Die» пропонує зазирнути за лаштунки розвитку інноваційних технологій та бізнес-стратегій. Попутно Шапіро пропонує «півот»-фреймворк для лідерів у сфері технологій та інших галузях, щоб залишатися гнучкими та рухливими.

10. «Сім частот комунікації: прихована мова людських стосунків» (Ервін Рафаель МакМанус)

The Seven Frequencies of Communication: The Hidden Language of Human Connection by Erwin Raphael McManus

Книга «Seven Frequencies of Communication» — це новаторське розкриття прихованої мови, яка об’єднує людство. Відомий оратор, лауреат багатьох нагород та коуч зі світовим ім’ям, МакМанус перетворює свій величезний досвід у світі комунікації на абсолютно нове розуміння того, як ми говоримо, чуємо та змінюємо один одного.

МакМанус створює свіжу та яскраву систему з семи унікальних частот, які звільняють нас для найбільш ефективної комунікації. Ви — Знавець, Провидець, Командир, Професор, Цілитель, Челленджер чи Мотиватор? Коли ви відкриваєте свою частоту, ви розкриваєте свій потенціал. Книга «Сім частот спілкування» призначена для всіх, хто хоче, щоб його меседж був почутий. Незалежно від того, чи ви є лідером, батьком, CEO, спікером, колегою або другом — ця книга для вас.

11. «П’ять поколінь на роботі: як ми перемагаємо разом, і назавжди» (Ребекка Робінс і Патрік Данн)

Five Generations at Work: How We Win Together, For Good by Rebecca Robins and Patrick Dunne

Ця книга досліджує, як максимізувати динаміку розмаїття наших поколінь, щоб створити організації, які краще співпрацюватимуть і стануть конкурентоспроможними. Ця надихаюча і прагматична книга є результатом шестирічних досліджень і роботи з організаціями та індивідами, які вдаються до прогресивних дій, щоб відійти від стереотипів і ярликів, доводячи цінність розмаїття поколінь.

Вперше в історії ми маємо до п’яти поколінь на роботі. У світі, що перебуває у стані кризи, наше розмаїття є потужним мультиплікатором добра, якщо ми розвінчаємо стереотипи і знатимемо, як його розкрити.

12. «Довіра є важливішою, ніж будь-коли: 40 перевірених інструментів, щоб керувати краще, зростати швидше та будувати довіру прямо зараз» (Девід Хорсагер)

Trust Matters More Than Ever: 40 Proven Tools to Lead Better, Grow Faster & Build Trust Now! by David Horsager

Чи можу я вам довіряти? В умовах зростаючої міжнародної напруженості, економічних колапсів, сімейних розбіжностей і політичного розбрату довіра стає дефіцитом. Без неї занепадають культури, знижується продуктивність, а ресурси витрачаються марно. Багато хто визнає нинішній брак довіри, але мало хто знає, як його подолати.

Девід Хорсагер протягом десятиліть був першовідкривачем рішень для побудови довіри і тепер пропонує цей важливий гайд для лідерів. Він містить 40 інструментів, побудованих на його перевіреному 8-компонентному фреймворку, які допоможуть вам вирішувати найбільші проблеми з довірою.

13. «Сила культури» (Лора Хемілл)

The Power of Culture: An Economist Edge Book (The Economist Edge Series) by Laura Hamill

Усі організації мають культуру — визнають вони це чи ні, і незалежно від того, допомагає вона їм чи заважає. Правильне ставлення до неї може стати позитивною силою для добрих справ. Неправильний підхід — і культура може стати негативною силою, стати токсичною і підірвати продуктивність і репутацію. Одним словом, культура має значення.

Однак організаційна культура може бути складною для розуміння та опанування. У книзі «The Power of Culture» розглядається, що таке культура і чому вона важлива; як її потрібно узгоджувати зі стратегією та цінностями; як її розуміти, змінювати та втілювати в життя.

14. «Залишатися в зоні ризику і жити вічно: уроки життя, сповненого допитливості, наполегливості та винахідливості» (Байрон Він і Тейлор Беккер)

Stay at Risk and Live Forever: Lessons from a Life of Curiosity, Grit, and Reinvention by Byron Wien and Taylor Becker

Байрон Він, легендарна фігура на Волл-стріт, ділиться своїми глибокими інсайтами та життєвими уроками. Написані у співавторстві з Тейлором Бекером, ці мемуари є унікальним поєднанням особистих анекдотів і професійної мудрості з багаторічної кар’єри Віна.

Відомий своїми знаменитими списками «Десять сюрпризів» та «Життєві уроки», Він проводить читачів через складнощі інвестиційної стратегії, управління ризиками та навчання впродовж усього життя.

15. «Ніколи не керуй наодинці: 10 кроків від лідерства до командної роботи» (Кейт Феррацці)

Never Lead Alone: 10 Shifts from Leadership to Teamship by Keith Ferrazzi

Найуспішніші організації світу розуміють, що для перемоги у сучасному нестабільному, швидкому та децентралізованому бізнес-середовищі їм потрібно більше, ніж лідерство — їм потрібна командна робота. Командна робота — це глибокий зсув від сьогоднішньої ієрархічної моделі до розподілу навантаження між членами команди, що підвищує рівень один одного та організації для досягнення експоненціальних результатів.

На основі більш ніж двадцятирічного дослідження понад трьох тисяч команд всесвітньо відомий коуч і автор бестселерів Кейт Феррацці розгадав код того, що визначає 15% найкращих команд. У книзі «Never Lead Alone» Феррацці розповідає про те, що очікується від членів команди в новій гнучкій, інклюзивній, інноваційній культурі, яка базується на викликах.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)