РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 серпня 2008 р.

Нова стратегія людського капіталу

The New Human Capital Strategy

Економісти нагадують нам, що кожна людина, яка працює в компанії, повинна приносити чітку і вимірювану користь для бізнесу. Тільки так вона зможе виправдати витрати на своє утримання та компенсацію. І хоча більшість менеджерів погоджуються, що саме люди є найціннішим активом компанії, все ж оцінка корисності та економічного внеску кожного окремого співробітника у загальну справу компанії часом буває зовсім непростою. Цінність книги "Нова стратегія людського капіталу" (The New Human Capital Strategy) полягає якраз у ефективному та доступному вирішенні цієї проблеми.

Автор книги Бредлі Холл (Bradley Hall) переконаний, що структурований довгостроковий підхід до стратегії управління людським капіталом є набагато важливішим, ніж короткострокова орієнтація на скорочення витрат. Деякі з висновків, зроблених автором, по-суті є продовженням дослідження, проведеного McKinsey Quarterly, яке пропонує використання нових метрик — прибуток на співробітника, замість традиційної рентабельності інвестованого капіталу (ROIC).

У книзі чітко розмежовується управління людськими ресурсами: компенсація, бонуси, тренінги, кадрове забезпечення, тощо, та управління людським капіталом (HCM), яке орієнтується на цінність людей для бізнесу, довгострокове планування, підтримку конкурентної переваги компанії завдяки людям та створення практичних схем оцінки розвитку персоналу. На жаль, Холлу не вдалося навести переконливих доказів на користь того, що компанії, які керуються принципами управління людським капіталом, зуміли досягнути більшого успіху, ніж їхні конкуренти.

Не зрозуміло також, чи повинна компанія впроваджувати всі аспекти наведеної стратегії для того, щоб отримати від неї практичну користь.

Але, як би там не було, менеджери тих компаній, які відчувають труднощі із досягненням результатів, знайдуть у цій книзі багато цікавих та корисних ідей, що змушують замислитись.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)