РЕЦЕНЗІЇ | Книга 4 лютого 2009 р.

Відчуття крайньої необхідності

A Sense of Urgency

Відчуття крайньої необхідності (A Sense of Urgency)
» Докладніше на Amazon
У своїй книзі "Відчуття крайньої необхідності" (A Sense of Urgency) відомий професор Гарвардської бізнес-школи Джон Коттер (John Kotter), пояснює, чому кожна організація для свого розвитку потребує відчуття крайньої необхідності. Використовуючи надзвичайно цікаві історії з життя, він показує різницю між справжнім відчуттям крайньої необхідності і божевільною панікою, яка виникає у компаніях внаслідок кризи і зазвичай не приводить ні до чого хорошого.

Нова книга Коттера наголошує на важливості крайньої необхідності і пояснює, чому її так складно досягнути. Саме її Котер називає "найважчим із восьми кроків, без якого провалиться навіть найгеніальніша ініціатива в компанії". Дослідження автора переконливо доводять, що найбільшою помилкою людей, які хотіли розпочати суттєві зміни в компанії, зазвичай виявлялася саме нездатність створити правильне відчуття крайньої необхідності серед людей, на яких впливала ця зміна.

Коттер ділиться кількома техніками для підвищення крайньої необхідності і пише про:

  • Внесення зовнішнього всередину: Кожній компанії притаманна природня властивість зациклюватися на своїх внутрішніх процесах. Коттер рекомендує звертати більше уваги на рекомендації працівників та ділитися зовнішніми даними з менеджерами, роблячи таким чином виклик їхньому "внутрішньо-спрямованому" мисленню. Він також рекомендує надсилати своїх менеджерів у інші компанії для того, щоб вони побачили, яким чином можна інакше здійснювати ту чи іншу роботу.

  • Поведінка з відчуттям крайньої необхідності кожного дня: Коттер наголошує на важливості підтримання необхідності у думках співробітників. Цілі повинні бути чіткими і обмеженими в часі. Якщо кожного дня перед співробітниками не буде стояти чітких вимірюваних цілей, вони не зможуть ефективно працювати на благо компанії.

  • Пошук можливостей у кризі: Хоча дуже велике значення має вміння уникати та контролювати кризи, несподівані події насправді надають нові можливості для креативного мислення та дій. Криза насправді — це лише поштовх до змін, а значить — нові можливості.

  • Вміння справлятися з людьми, які завжди мислять негативно: У кожній компанії є люди, які негативно ставляться до будь-яких нових ідей чи перспектив. Потрібно навчитися переконувати таких людей, або позбавлятися від них.

Коттер закінчує свою книгу твердженням, що "майбутнє починається сьогодні". Більшість проблем, з якими ми зіткнемося завтра, будуть зароджені нашою сьогоднішньою поведінкою. І навпаки, більшість проблем, з якими ми завтра не зустрінемось, будуть уникнуті завдяки тим діям, що ми здійснюємо сьогодні!

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)