РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 липня 2009 р.

Ефективний продаж у сфері професійних послуг

Winning the Professional Services Sale

У книзі Майкла МакЛафліна (Michael McLaughlin) "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" (Winning the Professional Services Sale) знайдемо інноваційний підхід до досягнення успіху та підвищення продажу у сфері послуг.

В останні роки провайдери професійних послуг змушені переосмислювати свою стратегію та методи продажу, адаптуючись до суттєвих змін у свідомості споживача. Замість того, щоб займатися нав'язливим продажем, продавці повинні прагнути допомогти клієнтові прийняти рішення про покупку. Саме цей спосіб працює найкраще практично в кожному випадку. Цей новий підхід дає покупцям саме те, чого вони хочуть у даний момент — консультанта, який вирішує їхню проблему, а не намагається просто отримати гроші, всіма силами "проштовхуючи" продаж.

Автор Майкл МакЛафлін пропонує стратегію розвитку бізнесу, яка базується на ціннісному підході до стосунків із кожним клієнтом. Тільки повністю розуміючи продаж з усіх точок зору, включаючи його вплив на бізнес клієнта та його кар'єру, продавці зможуть вижити у складну епоху сервісної економіки.

Клієнти навчилися задавати складні запитання і вимагають більш точних та якісних відповідей на них. Вони очікують, що провайдери будуть надзвичайно гнучкими і повністю пристосовуватимуться до потреб їхнього бізнесу. Вони більше не сприймають затягування термінів виконання тих чи інших завдань і вимагають, щоб весь план проекту був розписаний практично по хвилинах. Закономірно, що клієнти прагнуть більше впевненості в потенційних результатах, перш ніж вони почнуть вкладати свої ресурси.

Бути просто хорошим продавцем — вже недостатньо. Вам потрібно залучати клієнтів, використовуючи нові ідеї, а не лише переслідувати їх, використовуючи стару тактику "проштовхування". Вам також необхідно навчитися чітко визначати реальні проблеми клієнтів, а також ефективно управляти складним продажем.

Незалежно від того, чи займається ваша компанія продажем послуг у сфері бізнесу та юриспруденції, пропонує рішення аутсорсингу чи консалтингу, "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" стане хорошим порадником для тих, хто хоче працювати ефективно і прибутково. У книзі знайдемо гнучку динамічну формулу продажу, яка повністю відповідає потребам навіть найбільш вимогливих клієнтів. Йдеться тут і про ефективні способи організації стратегії продажу, незалежно від того, що і кому ви прагнете продати.

Від сьогодні і надалі ваші інтереси невіддільні від інтересів ваших клієнтів. Із книгою "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" ви навчитесь надавати своїм клієнтам саме те, до чого вони прагнуть, і виведете свій бізнес на нові вершини.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)