РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 вересня 2009 р.

Маркетинг у сфері професійних послуг

Professional Services Marketing

У минулому компанії, які працюють у сфері професійних послуг, були здатні виживати без будь-яких маркетингових зусиль. Варто було зібрати команду професіоналів, запропонувати якісний сервіс своїм клієнтам — і можна було непогано існувати за рахунок повторного продажу, сервісу підтримки уже наявних клієнтів, а також тим новим клієнтам, які приходили за рекомендацією попередніх задоволених споживачів послуг. Втім, для більшості компаній такі дні давно минули. І хоча якісне забезпечення підтримки наявних клієнтів, а також нові клієнти "за рекомендацією" до сих пір є дуже важливою частиною бізнесу, сьогодні їх вже не достатньо для виживання. Сьогодні компаніям необхідний ефективний маркетинг та культура розвитку бізнесу для того, щоб отримати стабільний потік клієнтів у компанію.

Книга Майка Шульца (Mike Schultz) та Джона Доера (John Doerr) "Маркетинг у сфері професійних послуг" (Professional Services Marketing) пропонує дієві практики та ефективні підходи тим організаціям, які всерйоз замислились про маркетинг. По суті вона допомагає відібрати зерна від полови серед всього різноманіття маркетингових стратегій та тактик, дозволяючи вдумливому читачеві зробити найкращий вибір, який сприятиме подальшому розвитку бізнесу, а також уникати найбільш розповсюджених помилок, притаманних багатьом компаніям, що працюють у сфері професійних послуг.

У книзі йдеться про п'ять ключових сфер, без яких розвиток бізнесу практично неможливий:

  • створення унікальної маркетингової стратегії, а також стратегії зростання, максимально оптимізованої до потреб конкретної компанії;
  • розвиток бренду та репутації, яка веде до ринкової першості;
  • впровадження програми маркетингової комунікації;
  • розробка провідної стратегії, яка буде здатна залучити в компанію більше клієнтів, ніж раніше;
  • залучення нових клієнтів через розвиток нових ідей та культуру бізнес-розвитку серед персоналу компанії.

До книги також увійшли кейси, які ілюструють успіхи та провали компаній, а також історії успіху від провідних експертів галузі. Книга стане чудовим посібником під час прийняття рішень, вказуючи на те, що робити, на що витрачати гроші і яким чином підбирати найкращих людей для виконання конкретних завдань, щоб максимізувати їхню результативність. Окрім того, вона дозволяє уникнути помилок, які здатні зашкодити ефективності вашої діяльності та знайомить вас із передовими практиками галузі.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)