РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 січня 2010 р.

Googled: Кінець світу, яким ми його знали

Googled: The End of the World as We Know It

За останні чотири роки у світі з'явилося як мінімум шість книг, присвячених пошуковому гігантові Google. Та це й не дивно. Адже Google — це одна з найбільш загадкових компаній у світі. Книга Кена Аулетти (Ken Auletta) "Загуглені: Кінець світу, яким ми його знали" (Googled: The End of the World as We Know It) намагається розгадати таємницю величі пошукового гіганта і пояснює його успіх фактором, який у певних умовах може стати "ахілесовою п'ятою". Йдеться про абсолютну орієнтацію Google на людей, які мислять "лівою півкулею", чи, попросту кажучи — раціональних технологічно підкованих комп'ютерних фанатиків.

Для того, щоб зробити такий висновок, Аулетта провів інтерв'ю зі 150 сучасними та колишніми співробітниками Google та ще зі 150 людьми, які також працюють у цій сфері, але не належать до Google. Це дослідження ще раз переконливо доводить, що Сергій Брін та Ларі Пейдж створили абсолютно сфокусовану на інженерів та комп'ютерних розробників корпоративну культуру. І саме така технологічна сфокусованість (чи, навіть, менталітет) компанії, є водночас її найбільшою перевагою та найвразливішим місцем.

Що стосується переваг — саме орієнтація на фанатичних інженерів-розробників дала змогу Google створити неперевершену пошукову технологію, яка залишила далеко позаду всіх конкурентів (Yahoo, AOL). Google використав свої незвідані математичні формули для того, щоб отримати прибуток із контекстної реклами і при цьому зробити рекламу мінімально набридливою і нав'язливою. У компанії навіть відмовляються від рекламних повідомлень, на які відбувається мало переходів, хоча такі повідомлення і можуть видаватися прибутковими у короткостроковому розрізі.

Google робить все можливе, щоб спонукати своїх співробітників до інновацій. Всім відомий знаменитий принцип роботи компанії, коли кожен її працівник може виділяти до 20% робочого часу на свої власні проекти. Саме з таких проектів і народжуються майбутні великі сервіси Google.

Втім, як уже було сказано, основна перевага Google може легко стати слабким місцем. Час від часу керівники компанії просто дивуються опору своїм діям. Наприклад, минулого року Google запропонував об'єднати свої потужності у сфері пошукової реклами компанії Yahoo, щоб уникнути злиття останньої з найбільшим конкурентом — Microsoft. Google виявився абсолютно сліпим до того, що така угода безперечно, була б унеможливлена антимонопольним комітетом.

"Google — це та компанія, яка створює хвилі, на яких мчать вперед інші компанії, бізнеси та організації. Дехто успішно рухається до фінішу, хтось розбивається об рифи, а хтось іде на дно. Єдине запитання полягає в тому, чи зуміє Google втриматися на гребені хвилі, яку створила", — наголошує Аулетта.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)