РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 травня 2010 р.

Запитайте «Чому?»: Як великі лідери надихають оточення до дій

Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action

Саймон Сінек (Simon Sinek), автор книги "Запитайте «Чому?»" (Start with Why), переконаний, що найкращі лідери завжди ставлять запитання "чому організація робить те, що вона робить?" Це просте запитання здатне надихнути співробітників досягати надзвичайних результатів!

Чому ж деякі люди та організації виявляються більш інноваційними, впливовими та прибутковими, ніж інші? Чому деякі з них отримують більшу лояльність як від споживачів, так і від співробітників. Нарешті, чому навіть серед успішних організацій лише одиниці здатні повторювати свій успіх знову і знову?

Такі люди, як Мартін Лютер Кінг, Стів Джобс та брати Райт мають небагато спільного. Але всі вони починали із запитання "чому?". Це була їхня природня здатність, яка надихала їх оточення і допомагала досягати виняткових результатів.

Досліджуючи поведінку лідерів, яким вдалося досягнути найбільш вражаючих результатів, Саймон Сінек виявив, що всі вони мислять, поводяться та комунікують подібним чином — і їх підходи виявляються абсолютною протилежністю до того, як мислять та діють всі інші. Сінек називає цю ідею "Золотим колом" і вважає її тією структурою, навколо якої можуть створюватися організації. І, звісно ж, в її основі лежить запитання "Чому?".

Будь-яка організація може пояснити, "ЩО" вона робить, деякі компанії можуть пояснити "ЯКИМ ЧИНОМ" вони це роблять. Але далеко не кожна організація може чітко відповісти на запитання "ЧОМУ?" Відповіддю на це запитання не можуть бути гроші чи прибуток — це завжди результат. Чому існує ваша організація? Чому вона робить те, що робить? Чому клієнти купують саме у вас, а не у конкурента? Чому люди проявляють лояльність до одних лідерів більше, ніж до інших?

Запитання "Чому?" діє як у великому, так і в малому бізнесі. У прибуткових та неприбуткових організаціях. Ті, хто задається цим запитанням, ніколи не вдаються до маніпуляцій. Навпаки — вони надихають. І люди, які йдуть за ними, роблять це не через те, що мусять, а через те, що хочуть.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)