РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 жовтня 2010 р.

Кола-машина: Брудна правда улюбленого напою

The Coke Machine: The Dirty Truth Behind the World's Favorite Soft Drink

Книга "Кола-машина: Брудна правда улюбленого напою в усьому світі" (The Coke Machine: The Dirty Truth Behind the World's Favorite Soft Drink), написана Майклом Блендінгом (Michael Blanding), розповідає історію компанії Coca-Cola, документуючи кожну її помилку чи неправильний крок. Історія, розказана у цій книзі, ставить важливі питання щодо того, чого ми повинні очікувати від провідних світових компаній.

Автор ділиться откровенням, що найбільш успішний виробник газованих напоїв не лише нищить ваші зуби, але й несе відповідьальність за велику кількість захворювань, забруднення навколишнього середовища, а можливо — навіть смертей. Серед найбільш важких злочинів Coca-Cola, які були вчинені у минулому столітті — фокусування реклами напою на дітей, а також повідомлення, що споживання коли робить вас сексуальнішими, щасливішими та патріотичнішими.

Знайомлячись глибше із книгою, читач може небезпідставно запідозрити, що Блендінг виступає не тільки і не стільки проти коли, як проти капіталізму взагалі. Через всі розділи "червоною ниткою" проходить несприйняття прибутковості, наче автор щиро переконаний, що основна мета бізнесу — збанкрутувати.

Блендінг стверджує, що розвиток компанії Coca-Cola був достатньо закономірним — з часом вона перетворилася на те, чим стають більшість успішних компаній: аморальними, орієнтованими на прибуток, потенційно небезпечними, але водночас — потенційно корисними; такими, що створюють нові робочі місця і поповнюють скарбницю держави податками.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)