РЕЦЕНЗІЇ | Книги 19 грудня 2012 р.

Найкращі бізнес-книги 2012 року за версією Fast Company

Знайдіть своє покликання, станьте більш продуктивними, розвивайте здорові звички

12 книг, які пропонуються вашій увазі виданням Fast Company, не лише формували підходи до робочого процесу цього року, але й багато в чому визначали хід наших думок. Ця невеличка бібліотека пропонує натхненний погляд на такі явища, як "сила вразливості", впливовість звичок, соціальні медіа та інші.

1. "Тиша: Влада інтровертів у світі, який не може припинити розмову" (Quiet: The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking) Сьюзан Кейн (Susan Cain)

Автор книги "Тиша" доводить, що інтроверти є справжнім джерелом нерозкритого потенціалу, а також пояснює, яким чином провідні менеджери можуть створити навколо себе по-справжньому ефективне та результативне робоче середовище. "Кожного разу, коли люди збираються разом під час чергової наради, вони не продукують найкращі ідеї, — розповідає вона, — вони лише доносять до загалу ідеї тих, хто найкраще говорить".

2. "Як оцінити своє життя?" (How Will You Measure Your Life?) Клейтона Крістенсена, Джеймса Олворса та Карен Діллон (Clayton Christensen, James Allworth, Karen Dillon)

Клейтон Крістенсен разом зі своїми співавторами Джеймсом та Карен досліджують, що означає мати кар'єру, яка по-справжньому надихає. Вони приходять до висновку, що це вимагає як фокусу так і здатності працювати відкрито.

3. "Екстремальна продуктивність: Збільшить свої результати, зменшивши час на роботу" (Extreme Productivity: Boost Your Results, Reduce Your Hours) Роберта Позена (Robert Pozen)

Роберт Позен, який зумів поєднати посаду президента Fidelity Management та фул-тайм лектора Harvard Business School, при цьому дописуючи у Harvard Business Review, отримав повне право написати книгу під неоднозначною назвою "Екстремальна продуктивність".

4. "Сигнал та шум: Чому більшість прогнозів провалюються, але деякі — ні" (The Signal and the Noise: Why So Many Predictions Fail — but Some Don't) Нейта Сільвера (Nate Silver) Нейт Сільвер став справжньою іконою прогнозування. Він безпомилково прогнозував результати кожної стадії президентських виборів (і відібрав більше 20% трафіку New York Times у ніч виборів). У своїй книзі "Сигнал та шум" він застерігає, що сучасна культура занадто переймається прогнозами. І така одержимість може бути негативною, як для окремих людей, так і для бізнесу в цілому.

5. "Велика зухвалість: Як сміливість бути вразливим трансформує наші підходи до життя, стосунків та лідерства" (Daring Greatly: How the Courage to Be Vulnerable Transforms the Way We Live, Love, Parent and Lead) Брен Браун (Brene Brown)

Існує міф, що підприємець повинен бути невразливим. Брен Браун не погоджується з цим твердженням. "Якщо ви живі і маєте стосунки — ви вже вразливі, — наголошує вона. — Якщо ви живі, маєте стосунки і до того ж — керуєте бізнесом — ви вразливі в квадраті".

6. "Сила звички: Чому ми робимо те, що робимо, у житті та бізнесі" (The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business) Чарльза Дагіга (Charles Duhigg)

У "Силі звички" Чарльз Дагіг досліджує те, як звички формують наше життя і як просунуті компанії можуть формувати звички.

7. "Відступники пишуть правила: Як цифрове роялті використовує соціальні медіа для інновацій" (Renegades Write the Rules: How the Digital Royalty Use Social Media to Innovate) Емі Джо Мартін (Amy Jo Martin)

Емі Джо Мартін розповідає історію про те, як вона допомогла Року стати рушієм соціальних медіа у книзі "Відступники пишуть правила". Вона переконана, що сьогодні майже кожен повинен ділитися часточкою свого життя із послідовниками через соціальні медіа. Особливо, якщо ви естрадна зірка чи підприємець!

8. "Серце, розум, внутрішнє чуття та везіння: Що значить бути підприємцем та створювати великий бізнес" (Hear, Smarts, Guts, and Luck: What It Takes to Be an Entrepreneur and Build a Great Business) Ентоні Тжана, Річарда Гарінгтона та Тсун-Ян Шея (Anthony Tjan, Richard Harrington, Tsun-Yan Hsieh)

Бізнес вимагає відваги, переконані автори книги. Але будьте обережні — не переплутайте відвагу з дурістю. "Підприємці, які прислухаються до свого внутрішнього чуття, не є безстрашними, — пояснюють автори книги. — Але вони знають, як справитися зі страхом і вижити у некомфортному середовищі".

9. "Момент кліку: Як скористатися можливістю у непередбачуваному світі" (The Click Moment: Seizing Opportunity in an Unpredictable World) Франса Йохансона (Frans Johansson)

На думку Франса Йохансона, кожна велика кар'єра починалася тоді, коли талант та везіння сходилися воєдино в момент найвищої бізнес-прозорливості.

10. "Очікування: Мистецтво та наука затримки" (Wait: The Art and Science of Delay) Френка Партной (Frank Partnoy)

Френк Партной переконаний, що приймаючи рішення люди повинні розуміти два контексти, з якими їм доводиться працювати постійно.

11. "Виклик лідерства: Як зробити так, щоб у вашій компанії відбувалися незвичайні речі" (The Leadership Challenge: How to Make Extraordinary Things Happen in Organizations) Джеймса Коузеса та Барі Познера (James Kouzes, Barry Posner)

Тридцять років досліджень у сфері лідерства дають вражаючі результати. Джеймс та Баррі випустили ось уже п'яту книгу про виклики лідерства. Постійно задаючи питання найбільш успішним керівникам компаній, автори намагаються виявити саму суть лідерства!

12. "11 правил створення цінності в еру соціальності" (11 Rules for Creating Value in the Social Era) Нілофера Мерчанта (Nilofer Merchant)

Соціальні медіа змінюють правила гри. Тож у своїй новій книзі Нілофер пропонує ключові принципи роботи і життя в парадигмі соціальності. Що лежить у центрі соціальної ери? Звісно, зв'язки! "Якщо індустріальна ера полягала у створенні речей, то соціальна ера полягає у зв'язках між речами, людьми та ідеями, — наголошує автор. — Мережа пов'язаних між собою людей зі спільними інтересами та цілями створює нові можливості для компаній".



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)