ТЕНДЕНЦІЇ | E-Commerce 6 березня 2023 р.

Три тренди електронної комерції, які допоможуть розвинути ваш бізнес у 2023 році

Акцент на утриманні клієнтів, інвентаризація в режимі реального часу і суворе управління запасами — три ключові тренди електронної комерції, які компанії можуть використати для зростання свого онлайн-продажу в 2023 році, — вважає Марія Хаггерті (Maria Haggerty), CEO логістичної компанії Dotcom Distribution.

Три тренди електронної комерції, які допоможуть розвинути ваш бізнес у 2023 році

Якими б похмурими не були деякі прогнози, багато онлайн-продавців знаходять способи адаптуватися, щоб задовольнити потреби, бажання та обмеження покупців. Подібно до них, ось кілька трендів, яких вам слід дотримуватися у цьому році, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку онлайн-ритейлу.

Зосередьтеся на утриманні клієнтів

Давнє емпіричне правило полягає в тому, що ймовірність продажу існуючому клієнту становить 60-70% порівняно з 5-20% ймовірності продажу новому потенційному клієнту. Зважаючи на стрімкий розвиток електронної комерції, варто було б провести нове дослідження, але принцип залишається досі актуальним.

Залучення нових клієнтів, звісно, має першорядне значення для розвитку вашого бізнесу та збільшення доходів, але продаж (і повторний продаж) існуючим клієнтам, як правило, є менш витратним, менш ресурсоємним і може бути навіть більш прибутковим. Ось чому все більше брендів інвестують в утримання клієнтів, показуючи своїй існуючій клієнтській базі наскільки вони цінують їх і вдячні за їхню постійну підтримку.

Це можна зробити за допомогою чогось простого й недорогого, наприклад, персоналізованого запису, або за рахунок матеріальних пропозицій, таких як безкоштовні подарунки, купони або персоналізовані знижки. Програми безкоштовних привілеїв, такі як на платформі Grubhub, винагороджують лояльних клієнтів безкоштовними продуктами та послугами, які можна отримати в будь-який час. Ця програма є більш стратегічною, ніж просто демонстрація вдячності клієнтам; вона спонукає їх обмінювати винагороди з партнерами-ресторанами, потенційно приносячи їм більше замовлень від нових та існуючих клієнтів.

Підтримуйте точну інвентаризацію в режимі реального часу

У 2023 році споживач, який шукає товар в інтернеті, хоче знати про нього все якнайшвидше — а не під час оформлення замовлення. Зокрема, як він виглядає, в яких кольорах чи різновидах доступний, скільки коштує (включно з вартістю доставки), а також де і коли його можна забрати чи доставити. Іншими словами, бренди мають надавати онлайн-покупцям негайну прозорість щодо інвентаризації та доступності.

Якщо ваш продукт чи послуга не є справді унікальним, достатньо одного промаху — порожні результати пошуку, відсутність товару на складі тощо — і споживач перейде на інший сайт чи бренд. Одна з тактик порятунку незадовільних результатів пошуку — це автоматичне представлення доступних варіантів заміни, схожих на товар, який шукає клієнт.

Впроваджуйте більш суворе управління запасами

Багато брендів і ритейлерів, які стикаються з надлишковими запасами, що виникли внаслідок надмірних замовлень упродовж буму електронної комерції під час пандемії, намагаються розвантажитися за рахунок розпродажу та значних знижок. Вплив, який це має на грошові потоки, висвітлив важливість ефективного управління запасами.

Надлишкові запаси є проблемою з багатьох причин. Більшість товарів із часом знецінюються, і, залежно від роздрібної категорії, вони можуть псуватися через закінчення терміну придатності, старіти не за сезоном або виходити з моди. Коли ваш склад заповнений неходовими товарами, крім того, що ви несете непотрібні витрати на зберігання, вам також бракує місця та коштів, щоб завезти нові. Якщо вам потрібно звільнити місце для нових товарів, найкращий спосіб залежатиме від вашого бізнесу, але найпоширенішими рішеннями є розчищення, ліквідація та пожертвування.

У 2023 році оптимізація запасів є критично важливою, фінансово обґрунтованою стратегією, щоб не тільки підтримувати здоровий грошовий потік, але й гарантувати, що ваші клієнти зможуть отримати товари, яких вони потребують та у зручний для них час.

Для онлайн-торговців збереження конкурентоспроможності вимагає цілісної, цілеспрямованої, агресивної стратегії по всьому ланцюгу поставок — від пошуку постачальників до продажу і маркетингу, обслуговування клієнтів, онлайн-мерчандайзингу, інвентаризації — у кожній ланці ланцюга. Для досягнення справді сталого зростання бізнесу та доходів саме такі клієнтоорієнтовані ініціативи дозволять вам міцно вплести свій бренд у тканину світу ваших клієнтів.

Ілюстрація: codescrum.medium.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)