ТЕНДЕНЦІЇ | Ecommerce 26 травня 2021 р.

Шість чинників успіху в сфері онлайн-торгівлі

Попереднього року через обмеження, впроваджені у зв’язку із пандемією, величезна кількість людей була змушена здійснювати купівлі в онлайні. Чимало підприємців відкрили свої сайти, а позиції багатьох відомих гравців зміцнилися (наприклад, вартість компанії Shopify зросла на 57,11%). Динаміка розвитку галузі в цьому році вказує на тенденцію до зростання. Що потрібно врахувати бізнесам, аби успішно конкурувати в царині електронної комерції?

Шість чинників успіху в сфері онлайн-торгівлі

Ось основні чинники, котрі, як вважає Роберто Ліккардо (Roberto Liccardo), CEO Best Stocks, у найближчі місяці будуть визначальними для успіху в даній сфері.

1. Загострення конкуренції

Компанії, які до пандемії працювали на нішевих ринках, зараз відчувають сильний тиск конкурентів. Підприємці усвідомили величезний потенціал електронної комерції і ринулися задовольняти попит. Тому на кожному ринку з’явилися нові імена.

Будьте обережні. Конкуренція загострюється. Якщо хочете посуватися вперед: продумайте — як оновити сайт та на які цільові аудиторії зорієнтувати свою рекламу.

2. Зміни у споживчій поведінці

Чимало завсідників торгових центрів, які під тиском обставин були змушені прийти в простір електронної комерції, раніше воліли триматися осторонь онлайн-магазинів. Приготуйтесь до того, що вони хотітимуть більшого, ніж звичні для вас клієнти. Від вас очікуватимуть персоналізованого досвіду та бездоганного сервісу. Використовуйте аналітику великих даних. Тоді, спираючись на інформацію про попередню активність споживача в мережі та здійснені ним купівлі, ви змогли спрогнозувати його бажання і запропонувати потрібні продукти.

Тож, якщо ви хочете мати міцні позиції на ринку — настав час «підняти ставки» у грі.

3. Захист від підробок

Онлайн буквально «завалений» одягом, ювелірним прикрасами та іншими виробами, які є дешевими підробками відомих дизайнерських брендів. Тому ритейлери, які перепродають таку продукцію, дотримуються дуже жорстких стандартів перевірки автентичності та публікують інструкції, які допомагають споживачам краще зрозуміти, що є оригінальним виробом, а що його відтворенням.

Це дуже позитивне зрушення в електронній комерції, оскільки всі гравці, причетні до цієї сфери, починають краще розуміти сутність автентичності, а в покупців менше підстав переживати за те, що вони можуть отримати підробку.

4. Унікальність пропозиції

Клієнти прагнуть відчувати відповідне ставлення до себе — мати впевненість у тому, що онлайн-продавець у змозі задовольнити їхні вимоги та потреби. І йдеться не лише про те, що покупці отримають у завершенні транзакції. Потрібно запропонувати їм щось, що відрізнятиме вас від конкурентів.

Якщо ви не зможете переконати клієнтів у своїй здатності задовольнити їхні очікування, вони підуть в інше місце. Тому настав час ґрунтовно попрацювати над маркетинговою кампанію та подивитися, яким є рівень довіри до вас із боку споживачів.

5. Створення бренду

Зараз, коли інтенсивність конкуренції зростає, сильний бренд стає важливим як ніколи. Люди можуть один раз щось купити на вашому сайті, тому що ви маєте хороший продукт і пропонуєте нижчі, ніж конкуренти, ціни. Але щоб покупці повернулися до вас — ви маєте розповісти історію, яка б їх «зачепила» та осіла у свідомості. В онлайн-комерції бренд — це щось більше, ніж логотип і слоган. Це те, як люди сприймають ваш бізнес, та відчуття, які він у них викликає.

Якщо хочете «втриматися на плаву» — зберіть свою команду та продумайте, як ви можете зміцнити свій бренд.

6. Надважливість утримання клієнтів

Загострення конкуренції означає, що ще більше конкурентів намагатимуться «вкрасти» ваших клієнтів. Тому у міру того як знов відкриватимуться магазини і люди повертатимуться до звичного стилю життя, утримання клієнтів набуватиме дедалі більшою значущості. Упродовж останніх років з’явилися інструменти, котрі дають змогу суттєво підвищити рівень утримання. Зокрема, це ремаркетингові платформи, що постійно нагадують користувачеві про бренд, який вони придбали або про сайт, де здійснили купівлю.

Робіть все можливе, аби утримувати своїх клієнтів, приділяючи їм якомога більше уваги.

За матеріалами "Top 6 Trends for Boosting Your Ecommerce", Entrepreneur.

Ілюстрація: wpguynews.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)