Як скоротити плинність кадрів?

Існують компанії та відділи, які завжди могли „похвалитися” високим рівнем плинності кадрів. До таких, наприклад, належать кол-центри великих корпорацій. Рівень плинності у деяких з них може досягати 35–70% щорічно. Щоб зарадити цій ситуації, планується створити систему, яка дасть змогу постійно контролювати ймовірність звільнення тих чи інших співробітників…

Ця система використовує 50 індикаторів, таких як підвищена втома співробітника чи знижений рівень його ефективності. Беручи за основу ці дані, система автоматично оцінює наскільки високою є ймовірність звільнення співробітника. При цьому вона щотижня виставляє червоний, жовтий або зелений індикатор кожному співробітнику, вказуючи таким чином на його статус (червоний – висока ймовірність звільнення, зелений – низька).

Наприклад, всі співробітники, в яких спостерігаються наведені нижче характеристики, отримали б низький рівень надійності:

– співробітники, які занадто інтенсивно використовують всі свої „особисті” дні, відпустки, та неприродно часто хворіють;
– співробітники, які потрапили до підпорядкування нового керівника;
– співробітники, які потрапили до нового керівника і при цьому отримали нижчу, ніж завжди, оцінку своєї діяльності;
– співробітники, які були переведені до іншого відділу чи бізнес-одиниці без їхнього на те бажання;
– співробітники, які не отримували значного матеріального підвищення протягом 24-ти місяців поспіль;
– і т. п.

MUST READ:  Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!

У такій системі кожен HR, менеджер та керівник повинен оцінюватися відповідно до того, наскільки ефективно він здатен знизити рівень плинності кадрів. На думку автора блогу Services Safari кожен ефективний керівник повинен вміти затримати людей на їхніх посадах хоча б на рік довше, ніж у середньому по галузі. А система повинна бути лише допоміжним інструментом для досягненню таких цілей.