Цікаві бонуси для персоналу, що практикуються успішними компаніями

Загальновідомо, що найкращий спосіб мотивувати співробітників – пропонувати їм різноманітні бонуси та пільги. І саме так чинять компанії, які сьогодні знаходяться на піку свого успіху. Цікаво, що майже ніхто з них не використовує прямі грошові виплати, пише портал “ДІЛО” з посиланням на Entrepreneur.

Отже, вашій увазі — приклади бонусів і активностей від компаній, котрі творчо підходять до питання винагороди своїх співробітників.

Dropbox обладнав в офісі музичну кімнату, де співробітники можуть грати на різних інструментах. Одне з досліджень визначило, що такого роду активності знижують рівень стресу і зберігають більше $300 000 щорічно від емоційного вигоряння.

Airbnb щорічно виділяє $2000 на подорожі. Результати одного з досліджень показали, що подорожі знижують ризик хвороб серця.

Bain & Company щорічно проводить дводенний турнір з футболу. Трирічний досвід проведення турніру показав, що у чоловіків знижується рівень стресу, а жінки стають більш активними.

Zappos забезпечує співробітників послугою лайф-коучингу. 80% клієнтів лайф-коучів говорять про те, що ці консультації допомагають їм впоратися з життєвими проблемами.

Salesforce оплачує час, який співробітники витрачають на волонтерство. Дослідження показують, що у людей, які працюють волонтерами, знижується ймовірність депресії і рівень смертності.

GAP забезпечує співробітників безкоштовними квитками на локальні заходи. Департамент праці США визначив, що понад 70% навчання, пов’язаного з роботою, відбувається на неформальних заходах.

Patagonia організувала корпоративний дитячий садочок. 100% жінок, які стали мамами, повертаються на роботу в компанію. Цей показник на 79% вище, ніж у цілому по США.

Southwest надає співробітникам можливість конфіденційних психологічних консультацій. За результатами досліджень, стрес, пов’язаний з роботою, обходиться економіці США в $500 млрд щорічно.

Asana надає $10 000 на апгрейд офісного обладнання та меблів. Дослідження показують, що сидячий спосіб життя протягом тривалого періоду може призвести до передчасної смерті.

Sweetgreen видає співробітникам футболки, кеди, iPod і велосипеди на весь період їх роботи в компанії. Ці пільги підвищують рівень утримання співробітників, який зараз становить 4,6 роки.

Rockyou Media винагороджує співробітників квитками на концерти. Дослідження показали, що компанії, які винагороджують співробітників, на 20% успішніше тих, хто цього не робить.

Clif Bar оплачує співробітникам заняття в тренажерному залі і встановили в офісі стіну для скелелазіння. Регулярні заняття спортом в середині робочого дня (хоча б по 30 хвилин щодня) не тільки поліпшують здоров’я персоналу, а й знижують витрати на страхування.

Twilio забезпечив співробітників електронними книгами і щомісяця виділяє $30 на їх придбання. Дослідження показують, що люди, які займаються когнітивними активностями, такими як читання книг, на 32% менше страждають від психологічних розладів.

Scripps забезпечує пакет страхування для домашніх вихованців співробітників. Одне з досліджень показало, що наявність домашнього вихованця у брокерів знижує їх кров’яний тиск, що не було виявлено у тих, хто не мав кішку або собаку.

Ілюстрація: Depositphotos.com