Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!

Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!Коли молоді люди просять призначити їх на вищу посаду чи підвищити зарплатню – вони кривлять душею. Насправді єдине, чого хоче більшість із них – це можливість персонального зростання. Проте молодь не завжди вірить у здатність роботодавця забезпечити таку можливість. Тому вони просять про те, що точно знаходиться у компетенції роботодавця. Зміна титулу чи 4-відсоткове підняття зарплатні не служить достатньою мотивацією для двадцятирічних підлітків, які все-рівно в майбутньому навряд чи бачать себе працівниками вашої компанії. Про це пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі Brazen Careerist

У ваших силах правильно мотивувати молодь. Для цього потрібно:

Пропонувати хороші проекти.
Це не означає, що молоді співробітники не будуть виконувати рутинну роботу. Вони будуть! Кожен двадцятидвохрічний молодик розуміє, що комусь потрібно виконувати і роботу копіювальника за ксероксом. Важливо, щоб ця робота не перетворювалася на єдину функцію молодого співробітника. Одна година, витрачена на каву, може виправдатися 10-ма годинами цікавої і захоплюючої праці. Поясніть молодому співробітнику його обов’язки і розкажіть, яким чином ці обов’язки сприятимуть його особистому та професійному зростанню.

Створити гнучкий графік.
Компаніям давно пора навчитися вимірювати не кількість часу, проведеного співробітником у офісі, а обсяг роботи, зробленої ним. Молодші працівники іноді можуть впасти в депресію, дізнавшись що з цього дня і навік їм доведеться перебувати в офісі з 9 до 18 години щоденно. Але спробуйте запропонувати їм гнучкий графік, і ви відразу побачите як зміниться їхнє ставлення. Не соромтесь запропонувати гнучкий графік, як альтернативу кар’єрному зростанню. Якщо вірити опитуванням, для молодих співробітників гнучкість є набагато важливішою за кар’єру.

Проводити навчання.
Середньостатистичне зростання зарплатні складає 4%. Навіть якщо подвоїти це число – все-рівно воно буде недостатнім для того, щоб суттєво змінити чиєсь життя. Саме навчання і тренінги здатні змінити життя співробітників, відкриваючи двері до нових кар’єрних можливостей. Тому намагайтеся визначити, які навички найбільше цікавлять ваших молодих співробітників, які завдання їм подобається виконувати і пропонуйте відповідні навчальні курси. І пам’ятайте, що тренінги не завжди повинні коштувати великих грошей. Іноді, все, що потрібно молодому співробітнику – це дієва система наставництва та зворотній зв’язок із тими людьми, яким вони довіряють і яких вважають професіоналами своєї справи.

Надати можливість внутрішнього підприємництва.
Якщо ви запитаєте молодих співробітників, про яку роботу вони мріють, більшість назве підприємництво. Проте часто вони навіть не уявляють, яку компанію хочуть створити. А поки вони вигадують ідею – їм потрібна стабільна корпоративна робота. Ви можете використати мрію молодих працівників на свою користь, надавши їм можливість стати внутрішнім підприємцем. Можливо це буде ведення окремого великого проекту всередині компанії, а можливо – просто здатність набувати необхідні для бізнесу навички не звільняючись із основного місця роботи. Не варто боятися, що такі співробітники швидко покинуть вашу компанію заради власної справи. Найбільша іронія полягає в тому, що співробітники, яких у корпорації навчають вести власний бізнес, набагато рідше покидають свою компанію, ніж їхні колеги.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • миша

    загран теория не совсем то, что действует в нашей стране

  • Анонімний

    а що, на Вашу думку, може діяти у нас? Які саме позиції із наведених вище не діятимуть в Україні?

  • Олег

    Я – один з тих молодих працівників. Згоден зі статтею, але додам:
    – Гроші, чітке бачення чи зможу я на цьому місці заробити бажаний рівень достатку зараз чи у найближчому майбутньому
    – Розробити карєрограму – стара радянська штука, якою не можна нехтувати. Я хочу бачити чіткі сходинки, які йдуть попереду, та прозорі критерій їх досягнення.

  • _vs_

    Скажем так, оно-то действует, если его внедрить, а вот в этом наши манагеры заметно отстают.

    И вообще, пора привыкнуть к мысли, что временность это нормально. Человек > (больше), чем любая воображаемая отдельно взятая карьерная позиция.

  • Роман Гладуняк

    На самом деле, даже в нашей стране эта схема действительно действует. Если даже просто судить по себе или по своим друзьям, помню как сразу после вуза каждый работал хоть и за небольшие деньги, но все гордились какими-то значимыми поручениями и т.д.

  • Орест Татомир

    Як репрезантатив группи, мені 18, працюю 5 місяць, спочатку парт-тайм тепер фулл-тайм. Стикнувся з тими самим міркуваннями що наведенні в статті.
    Варто любити те що ти маєш, а решта прийде далі. "Київ не за один день будувався"

  • Кампов Юрий

    Моё мнение – каждый человек является продацом. Продавцом своих знаний. Идет торговля между работником и работодателем. Это постоянный процесс. И работодатели должны понимать, что перед ними не раб, а партнер. Партнер по бизнесу. Дайте своему партнеру возможность развиваться, развивать креативные идеи и достигать новых высот во благо бизнеса. Единственная проблема – партнеры приходят и уходят, а бизнес остается, и не все работники-сотрудники готовы ответственно отнестись к предоставленной свободе. Поэтому собственно и есть решетки клетки вроде 8-часового рабочего дня и т.д., это рамки безопасности бизнеса, вы в рамках, значит вы предсказуемы.

  • РМВ

    Продавать знания – можно, но это сырой продукт. Знание как применить знания – это опыт. Опыт подтверждается и осознается через результат. Результат твоей деятельности это продукт. Вот продукт и покупают, а не сырье. Чем больше у тебя продукции тем больше шансов чтобы тебя могли воспринять партнером. Работадатель ишет партнера в образе носителя собственых достижений и желательно чтобы их у тебя было больше. Когда ты можешь это ему показать тогда у него появится интерес к тебе и тогда м.б. он предоставит тебе возможность развивать твои креат идеи за его деньги. А пока 8-часовая решетка для тебя спортзал. Нарасти мускулы, покажи что умеешь, а потом уж решай интересен ты партнеру, а не наоборот.

  • Назар

    Гроші, навчання це гарно. Але крім цього повинне бути хороше відношення з боку керівництва і колективу.

  • Сергей Фандиков

    Для нормального развития бизнеса важно, чтобы именно теория работала. И не важно, в нашей стране или в другой. Сегодня как раз дефицит в квалифицированых специалистах, поэтому считаю, что именно обучение важно, как для самого сотрудника, так и для фирмы.