Як Google може врятувати Yahoo від поглинання Майкрософтом?

Як Google може врятувати Yahoo від поглинання Майкрософтом?Навіть якщо у це дуже складно повірити – у Yahoo все ж є спосіб уникнути злиття із Microsoft-ом і знову стати прибутковою компанією. Для цього її керівникам всього лише слід відмовитися від власних сервісів контекстної реклами і віддати клієнтів на аутсорсинг Google AdWords. У Google куди надійніша технологія рейтингування реклами, більша кількість користувачів та вища ймовірність, що рекламу буде помічено. І якби Google погодилася на таку співпрацю із конкурентом – цілком можливо, що прибутки Yahoo задовольнили б інвесторів і компанію зняли із продажу, пише неофіційний блог Google.

За даними Wall Street Journal: „Генеральний директор Google Ерік Шмідт (Eric Schmidt) зателефонував керівникові Yahoo Джері Янгу (Jerry Yang), щоб допомогти йому „утерти носа” представникам Microsoft, чия пропозиція – $44,6 млрд. – схожа більше на подачку, ніж на адекватну вартість, яку вони готові віддати за одного з провідних гравців на інформаційному ринку… Google готовий докласти усіх зусиль, щоб перебити ставку Microsoft, чи будь-якими іншими способами вберегти незалежність Yahoo”.

Тим часом світом поповзли чутки, що Yahoo серйозно обговорює можливий потенціал аутсорсингу своєї контекстної реклами у Google. І якщо це дійсно так, то Google, який вже сьогодні є постачальником реклами для Ask.com, може стати світовим монополістом у цій сфері.

Важко спрогнозувати, чи дійсно потенційне злиття двох потужних корпорацій Microsoft та Yahoo здатне перешкодити планам Google щодо здобуття абсолютної першості на ринках контекстної реклами та пошукового сервісу. А особливо, зважаючи на те, що навіть якщо процес буде запущено – злиття двох настільки самобутніх і об’ємних бізнесів вимагатиме дуже багато часу та зусиль.

Принаймні сьогодні, за даними Microsoft, Google займає 65% американського та 85% європейського ринку контекстної реклами та отримує 75% всіх прибутків від неї.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії ІнтернетПозначки
  • hip

    Стаття досить інтересна, але так, як я вже писав (http://hip.org.ua/it-news/i…), така співпраця неможлива по двом причинам:
    1. Антимонопольний комітет США, це вам не Україна де всі зливаються як їм заманеться, це США де антимонопольний комітет цю "мрію" придушить.
    2. Невже ви думаєте що керівництво Yahoo відмовиться від пропозиції Microsoft? Невже вони такі дурні, щоб "підсісти" та Google?

    А також хочу сказати, що Microsoft також не відстає в плані реклами, на днях запатентував нову технологію персоналізованої реклами, яка теж багатообіцяюча.

  • Анонімний

    "Совет директоров интернет-гиганта намерен ответить отказом на предложение Microsoft о покупке за $44.6 млрд., и потребовать по меньшей мере на $12 млрд. больше" (http://adworker.ru//news/11…)