Книжковий кролик

Книжковий кролик BookRabbitВ Інтернеті зараз налічується величезна кількість магазинів, що торгують книгами. Всі вони мають приблизно однакову функціональність і сервіси. Однак інтернет-магазин BookRabbit, створений британськими розробниками, вигідно вирізняється серед загальної маси і змушує своїх покупців повертатися сюди знову і знову.

Клієнти BookRabbit отримали можливість завантажувати на сайт фотографії своїх книжкових колекцій, щоб потім обговорити їх, зрівнювати і отримував відгуки про них від інших користувачів. Нова функція сайту, природно, не могла не відбитися на його продажах, пише BizTimes.ru з посиланням на Springwise.com.

Сайт, відкритий лише у травні цього року, позиціює себе як “місце, де зустрічаються автори, читачі й видавці книг, для обговорення предмету їхньої спільної пристрасті”. Творці сайту також заявили, що їхні ціни 100.000 найбільш затребуваних книг будуть нижче, ніж на Amazon. Крім того, вони здійснюють безкоштовну доставку по всій Великобританії. Але найцікавіше – користувачі сайту можуть тут спілкуватися з такими ж книголюбами, як і вони самі, створювати персональні бібліотеки та каталоги, і залишати рекомендації для інших читачів.

Кожному користувачеві пропонується завантажити фотографії своїх книжкових полиць на свій профайл, прикріпивши до кожної книги свій коментар і закладку. Інші користувачі зможуть переглядати ці фотографії, порівнювати їх зі своїми власними, а потім обмінюватися інформацією з тими людьми, які мають спільні з ними інтереси.

Звичайно, давши користувачам можливість переглядати і порівнювати бібліотеки один одного, BookRabbit сподівається спонукати їх до нових покупок на своєму сайті, у такий спосіб розширюючи свої колекції. Так само на сайті працює партнерська програма, що дозволяє користувачам вставляти у свої сайти посилання на BookRabbit та отримувати відсоток від продажів клієнтам, які перейшли по цих посиланнях.

З огляду на те, що на цьому ринку вже давно існують такі гіганти, як Amazon, немає ніяких сумнівів, що BookRabbit прийдеться зіштовхнутися з нежартівливою конкуренцією. З іншого боку, що дуже важливо, їхній сайт звертається безпосередньо до особистості відвідувача, запрошуючи його переглядати бібліотеки інших людей і виставляючи напоказ свої власні. Такий підхід уже підтверджений успішними прикладами таких проектів, як Flickr. До того ж, відвідувачів будуть залучати не тільки самі фотографії книг, але й ступінь заповнення й склад книжкових полиць інших людей, що вже є свого роду вуайєризмом (у тім або іншому ступені властивий багатьом людям).

Не важко також припустити, що така система комунікації залучить масу самотніх книголюбів. Цю ідею можна розвити, створивши розділи по категоріях, наприклад “Мій рюкзак” – для туристів, або “Моя косметичка” – для молодих жінок. Достатньо побудувати співтовариство навколо такої ідеї, особливо якщо його члени не будуть проживати на спільній території – і ви, можливо, отримаєте реальний шанс, щоб протистояти таким монстрам індустрії, як Amazon.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →