Успішність – наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)

Успішність - наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)Всім успішним людям притаманна одна спільна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Про цю просту істину, мабуть, чув багато хто. Але нещодавно на мої очі трапився надзвичайно цікавий кейс Kenneth Cole – виробника продукції преміум-сегменту (сумки, пояси, туфлі, аксесуари тощо), який показує, що насправді головне – наполегливість та бажання досягнути результату.

Багато людей все життя чекають влучного та доречного моменту, щоб почати рухатися до цілі, коли у них буде достатньо ресурсів для її досягнення. Вони попросту не починають працювати, поки у них не буде достатньо часу, зайвих грошей, потрібних знайомств, необхідної інформації, таємного знання та надзвичайних навичок. Не важко здогадатися, чого здатні досягнути такі люди…

Але є дещо навіть важливіше, ніж вміння починати – це вміння не здаватися, коли ви починаєте стикатися з першими проблемами. Головне тут – розуміти природу самої проблеми і бачити, чи знаходиться за розв’язанням проблеми та ціль, якої ви прагнете досягнути. Саме про вміння не здаватися перед викликами пише копірайтер Дмитро Кіт у своєму блозі.

Так ось, коли Kenneth Cole лише зводився на ноги і був абсолютно нікому не відомий, він вирішив потрапити на виставку індустрії туфель, яка проходила в Нью-Йорку. Коли він дізнався про ціни на виставкове місце у готелі, то зрозумів, що таких грошей у нього попросту немає. (Більшість людей, мабуть відмовились від своєї затії просто на цьому етапі. Немає грошей – значить зачекаємо наступного року. Можливо тоді вони з’являться…)

Але Kenneth не здався. Він вирішив дізнатися, скільки буде коштувати зняти місце в одному із численних магазинів навколо виставки. Виявилося, що всі магазини уже зайняті конкурентами і мало того – ціни знову ж були куди більшими, ніж та сума, яку міг дозволити собі підприємець. Більшість людей, які не здалися на першій сходинці, відмовилися б від своєї затії тут… Але не Kenneth.

Він зателефонував товаришеві, який володів компанією вантажоперевезень і попросив велетенський трейлер на декілька днів, щоб припаркувати його просто перед виставкою та використати його як мобільний show-room. Товариш погодився, але сказав, що вибити у міської влади місце для паркування велетенського транспортного засобі у центрі Манхеттена неможливо! Kenneth зателефонував у державну службу і запитав, як йому можна отримати такий дозвіл. Йому відповіли, що ніяк. При жодних умовах і ні за які гроші він не зміг би отримати такий дозвіл.

Більшість із тих, хто не здався попередні 2 рази, точно відмовився б від своєї затії тут. Всі, хто працює на зарплату гарантовано відмовились би, прийшли у офіс і з відчуттям виконаного обов’язку сказали: “Ми перепробували всі можливі варіанти! Це зробити неможливо!” Але не Kenneth.

Kenneth запитав, яким компаніям в принципі можна отримати такий дозвіл. Йому відповіли, що тільки компаніям по ремонту газо-/електропостачання та інших комунікацій, а також кіностудіям, які знімають фільми у Нью-Йорку. (Ви вже здогадуєтесь, що трапилось далі?)

Kenneth поїхав у сусідній магазин, де можна було поміняти візитки та роздаткові матеріали, і поміняв на візитках назву компанії з Kenneth Cole Inc. на Kenneth Cole Productions Inc. Потім він поїхав отримувати дозвіл на зйомку фільму: “The Birth of a Shoe Company” (“Народження взуттєвої компанії”) із собою в головній ролі. І отримав його!

А через кілька днів посеред Манхеттену прямо навпроти входу на виставку стояв велетенський трейлер з написом “KENNETH COLE Productions Inc.”, 2-ма операторами та 2-ма камерами (в яких іноді навіть була плівка), червоним килимком, який вів усередину трейлера, моделями, які запрошували потенційних покупців подивитися на товар, що пропонується і навіть(!) 2-ма поліцейськими, яких місто спеціально виділило для зйомок фільму. А конкуренти лютували і кусали собі лікті.

За перші 2,5 дні виставки було продано 40 тисяч туфель, які були зроблені до того часу. За тиждень всі оптові покупці відвідали трейлер Kenneth Cole і підписали з ним великі контракти. Так стартувала ця відома сьогодні компанія…

А більш обережні і менш наполегливі чекають сприятливих обставин. І їхні бренди так ніколи й не народжуються!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Анонімний

    Якщо ти віриш – роби, і тоді всі повірять, і всі перепони – ніщо . Якщо є сумніви навіть не починай.

  • Андрій

    Ярославе, пост супер! Прочитав зранку, набрався позитиву на цілий день 🙂

  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Ми ГіперМудреці тільки посміхаємось коли читаємо цю статтю про Kenneth Cole- суперволя, як можна було б його назвати. Адже дійсно автор має велику рацію, коли говорить, що всім успішним людям притаманна наступна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Бо боротьба, рух, активність – то є однозначно сила. Але я не бачу з наведеного прикладу, якісь труднощі. Це труднощі хіба для розпещеного західного бізнесмена. Наші бізнесмени (Україна, Росія і т.д.) – назвали б це ідіотизмом, а не труднощами. Для нас труднощі це: мафія, рекет, податківці, заплутане законодавство, хабарництво, кіллери, перевертні у пагонах, кризи, і т.д. Я вже навіть нехочу говорити, що таке труднощі з позиції ГіперМудреців. Якби ваш Kenneth Cole зустрівся хоча б з однією трудністю, з якою стикаються ГіперМудреці він би тихесенько сів собі в куточок, накрився газетою Washington Post і тихенько (чи голосно) собі скиглив. І це в той час, коли ГіперМудреці ще пос

  • Оля Войцович

    Правда, правда і ще раз правда!!! Наполегливість і віра в свої сили, а ще пошук шляхів. Виходів завжди є більше, ніж нам здається на перший погляд!