Креативність чи інновації?

Креативність чи інновації Для того, щоб бути результативними, інновації повинні бути чимось більшим, ніж просто прагнення до креативності, переконаний Роджер ла Саллє (Roger La Salle), один із дописувачів журналу Australian Anthill. Інновації повинні бути чітким прописаним бізнес-процесом, який підтримується на найвищому рівні компанії.

Минуло вже більше сорока років із того часу, як креативність почала вживатися у бізнес-контексті. Але сам по собі термін “креативність” є доволі розмитим. Використання “креативності”, як інструмента у бізнесі у більшості випадків не може гарантувати жодних конкретних результатів.

Успішний бізнес, натомість, вимагає високий рівень впевненості у кінцевих результатах. Чи можете ви уявити, скажімо, такі рядки у щорічному звіті компанії: “Ми спонукаємо відділи до креативної діяльності і сподіваємося, що це позитивно вплине на прибутки компанії…”

У цьому реченні використовується два слова, яких там не повинно бути:
– Креативність. Не потрібно абстракцій – бізнес передбачає впевненість.
– Сподівання. Бізнес не сподівається (особливо у тих питаннях, які стосуються прибутків) – він планує.

MUST READ:  Ден Вальдшмідт: 10 бізнес-уроків, які краще винести з чужого досвіду

Тому замість використання розмитого слова “креативність” варто говорити про “інновації” – слово, яке почало вживатися у бізнес-контексті всього 15 років тому. Значна різниця між “креативністю” та “інноваціями” полягає в тому, що останній термін куди більш цілеспрямований і передбачає конкретні результати. Іншими словами інновації – це зміни, які додають цінність продуктові.

Але, перш ніж почати управляти своєю компанією відповідно до ідеології інноваційності, потрібно дати відповіді на чотири запитання:

– Чого конкретно ви хочете досягнути?
– Чого ви вже досягнули?
– Як ви будете вимірювати прогрес?
– Який результат свідчитиме про успіх?

У будь-якому разі, зважаючи на мінливу природу нашого сьогодення, будь-який бізнес повинен навчитися змінюватися та пристосовуватися. Тільки так можна досягнути успіху в довгостроковій перспективі.