Емоційна економіка

Розмірковувати про майбутнє, зазвичай, набагато складніше, ніж згадувати минуле… але водночас – набагато цікавіше. Спробуймо дати відповідь на запитання, яке мабуть вже давно потрапило то хіт-параду найпопулярніших і найбільш філософських: „Куди рухається людство?” чи то пак: „Що нас чекає у майбутньому?” Думаєте – це буде технологічний вік, коли світом керуватимуть комп’ютери? Не виключено… Вважаєте – це буде вік панування розуму над тілом і духовності над матеріальністю? Чому б ні..?

Читати далі →

“Кумівство” в компаніях має свої переваги

Більшість малих сімейних бізнесів можуть застосовувати HR-практики, які у традиційному бізнес-середовищі були б засуджені. Звісна річ, йдеться про найом співробітників за принципами сімейної спорідненості, а не відповідно до знань та навичок. Проте, відповідно до даних нового дослідження, опублікованого в інтернет-журналі management-issues.com, такий підхід до найму може мати свої переваги.

Читати далі →

Поради Гая Кавасакі починаючому підприємцеві

У 2006-му році Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) провів чудову (а де-хто вважає навіть – геніальну) презентацію на конференції TiECon 2006, присвячену його новій книзі «The Art of the Start». Олександр Зубков (велика подяка) у своєму блозі законспектував основні тези цієї презентації.

Читати далі →

11 постулатів для бачення майбутнього від Джона Несбітта

Американський вчений Джон Несбітт (John Nasbitt), який нині працює у китайському Університеті Нанкіна (раніше він викладав у Гарвардському Університеті) опублікував книгу про мистецтво… пророкування майбутнього. Книга “Mind Set! Reset Your Thinking and See the Future” містить рекомендації про те, як можна абстрагуватися від сучасності та навчитися визначати тенденції, які кардинальним чином вплинуть на майбутнє, пише Washington Profile.

Читати далі →

Читайте Менеджмент@БЛОГ… тепер і у LiveJournal

З радістю поспішаємо повідомити вам приємну новину. Відтепер наш Менеджмент@БЛОГ має синдикацію із LiveJournal. Знайти його можна за адресою management-blog.livejournal.com. Сподіваємося, що таке нововведення буде корисне для наших відвідувачів і зробить користування блогом зручнішим для постійних читачів.

Читати далі →

Wall Street Journal: кардинальна трансформація бізнес-моделі

Те, що паперова преса переживає кризу, визнають і самі видавці. У той час, як читачі та рекламодавці йдуть в Інтернет, видавці думають, як би перенести свій видавничий бізнес в онлайн хоча б частково. Але Wall Street Journal пішов ще далі, кардинально змінивши свою бізнес-модель.

Читати далі →

Google ще навіть не починав серйозно конкурувати з Microsoft

Наприкінці року прийнято не тільки підводити підсумки своєї діяльності, але й ділитися планами на майбутнє. Про плани Google на 2007-ий рік повідав читачам InternetNews віце-президент Google Дейв Жируар (Dave Girouard), який займає ще й посаду керівника відділу корпоративних рішень. Як виявилося, за словами Дейва, його компанія ще навіть не починала серйозно конкурувати з Microsoft.

Читати далі →

Не перестарайтеся з комунікацією!

Хочете бути більш продуктивними на робочому місці, при цьому витрачаючи на роботу ту саму кількість часу? Вам всього-на-всього варто відмовитися від надмірної „командної” роботи та зменшити час, який витрачається на комунікацію. Так стверджує Кеван Хол (Kevan Hall) в одній зі своїх статей, опублікованих на management-issues.com.

Читати далі →

У гонитві за брендом. Різдвяна історія

Чи знаєте ви що таке бренд? О ні, ви не знаєте сили бренду! Саме такою перефразованою цитатою класика хочеться почати різдвяну історію про бренд. Але перш, ніж перейти до власне історії, давайте замислимося – що змушує людей марнувати свій час, зусилля та гроші у гонитві за брендом? Невже дійсно ті товари, на яких стоїть фірмова позначка бренду, мають такі відчутні переваги над іншими? Чи, можливо, їхня якість у стократ вища? Або ж вони більш ефективні?.. Зовсім ні!!!

Читати далі →