Як інтелект заважає успішно вести справи і чому підприємницька освіта буває шкідливою для бізнесу, – над цими питаннями розмірковує у своєму блозі відомий менеджмент-консультант, автор однойменної методології та кількох бізнес-бестселерів Іцхак Адізес (Ichak Adizes).
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Як розпізнати керівника-егоїста
Як не стати об’єктом маніпуляцій корисливого начальника? Іветт Кабальєро (Ivette K. Caballero), консультант з маркетингових комунікацій у компанії IKC Consulting, пропонує свого роду інструкцію, як розпізнати керівників-егоїстів.
Читати далі →Пастки для керівника
Згідно дослідженню The Corporate Leadership Council (CLC), двоє з п’яти генеральних директорів зазнають невдачі протягом перших 1,5 років своєї управлінської діяльності, а третина керівників компаній зі списку Fortune 500 не змогли подолати 3-річний рубіж.
Для досягнення поставлених цілей потрібна підтримка і залученість всього колективу. Якщо ваша команда не проявляє інтересу до роботи, вас можна вважати неуспішним у своїй ролі керівника. Бріджит Хаєсінс (Brigette Hyacinth), директор MBA Caribbean Organization, наводить чотири найпоширеніших помилки або пастки, що можуть виставити вас у поганому світлі і «відштовхнути» ваших співробітників, тим самим ставлячи під загрозу ефективність вашого управління.
Читати далі →Секрети бізнес-імперії Disney
Лі Кокерелл (Lee Cockerell) пропрацював в Disney 16 років, керуючи командою в 40 000 чоловік і відповідаючи за роботу 20 готелів, чотирьох парків атракціонів і двох аквапарків. У 2014-му році вони принесли виручку в $ 15 млрд. Про те, як влаштована ця бізнес-імперія, Кокерелл розповів виданню Fast Company і в своїй книзі “Створюючи магію: 10 лідерських стратегій здорового глузду з життя Disney” (Creating Magic: 10 Common Sense Leadership Strategies from a Life at Disney).
Читати далі →Кожен день, проведений СЕО за зачиненими дверима, – це втрачений день
Легендарний СЕО General Electric Джек Уелч (Jack Welch), який зараз є виконавчим головою Інституту менеджменту Джека Уелча при університеті Страєра, і його дочка Сюзі Уелч (Suzy Welch), бізнес-журналіст і автор кількох бізнес-бестселерів, діляться думками про те, як керівнику вирватися з ізоляції і змусити співробітників відповідати на проблемні питання.
Читати далі →П’ять простих принципів ощадливого виробництва
Щоб ваш споживач був задоволений, слід вирішити його проблему повністю, не витрачаючи даремно його особистий час, надаючи йому саме те, що потрібно, тоді, коли потрібно, і роблячи це там, де він побажає. Саме в цьому полягають принципи ощадливого виробництва, якими охоче діляться Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel T. Jones) у своїй новій книзі “Продаж товарів і послуг за методом ощадливого виробництва” (Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together).
Читати далі →10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівника
Співробітники завжди обговорюють керівників. Коли це відбувається, переконайтеся, що вони не використовують деякі визначення, описуючи вас. Джефф Хейден (Jeff Haden), бізнес-експерт та відомий автор, на сторінках видання Inc. пропонує десять подібних визначень.
Читати далі →«Правило двох піц» для продуктивної командної роботи
Якщо ви хочете зробити командну роботу більш ефективною, глава Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) рекомендує застосувати дуже простий прийом: «Правило двох піц». Коли ви збираєте свою команду або думаєте, кого запросити на наступну нараду, уявіть, скільки людей ви можете нагодувати двома піцами. Саме стільки людей і потрібно запрошувати…
Читати далі →Сім проблем серійних підприємців
Більшість венчурних інвесторів хочуть мати справу з перевіреною командою, перевіреною технологією і перевіреною бізнес-моделлю. Згідно однієї популярної теорії, ставку варто робити саме на «серійних» підприємців, які отримали чималі гроші від свого успішного проекту, але при цьому дуже молодих і доволі невгамовних. Однак це не підтверджується досвідом людей, котрі створили такі компанії, що вразили світ, як Hewlett Packard, Apple, eBay, Microsoft, Google, Yahoo! і YouTube.
Читати далі →Кодекс цінностей Дона Дуайєра
Бізнес-консультант і визнаний автор Ден Кеннеді (Dan Kennedy) у своїй книзі “Остаточний маркетинговий план” (The Ultimate Marketing Plan) розповідає про свого друга і клієнта Дона Дуайєра (Don Dwyer), який створив потужну міжнародну франчайзингову організацію The Dwyer Group, що включає більше 2 тисяч франчайзі в трьох сервісних галузях. Він створив компанію з нуля всього за кілька років багато в чому завдяки тому, що на ранньому етапі впровадив твердий кодекс цінностей, якому слідував сам і захоплено навчав інших.
Читати далі →