FedEx: схований бонус логотипу

Чи відомо вам, які логотипи є найкращими за останні 35 років? 8-ка кращих логотипів, даними журналу Rolling Stone, наступна: Apple, Coca-Cola, Nike, IBM, Starbucks, McDonald’s, Playboy та FedEx.

Логотип FedEx Express нічим на перший погляд особливим не відрізняється. Але тільки на перший погляд. Якщо уважно придивитися, то можна побачити на логотипі стрілку, замасковану між літерами „E” і „x”. Як виявилося, мало хто знає про цей факт, повідомляє Adme.ru.

Читати далі →

Типові і нетипові покупці

Типовий покупець вважає дорогий товар високоякісним, – до такого висновку дійшли психологи з Університету Айови (University of Iowa). Як відомо, це часто не відповідає дійсності. Однак лише незначна кількість покупців намагаються оцінити реальні якості товару, а не звертають увагу тільки на його цінові характеристики.

Читати далі →

Україна – U-Crane, або Що гуру маркетингу думають про нас?

Про приїзд до України пари відомих у світі маркетингу та брендінгу батька та дочки – Ела та Лори Райс – чув кожен, хто цінує свою приналежність до світу бізнесу. На нашому сайті навіть встиг з’явитися огляд цієї, безсумнівно, унікальної події. Та коли у блозі Лори Райс (ви ж не дивуєтеся, що у Лори є блог 😉 ) з’явилася стаття про Україну – я не дозволив собі обійти цього увагою…

Читати далі →

The Economist & Google: майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу

Аналітичний відділ журналу „The Economist” спільно з Google нещодавно спробували визначити майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу. Вони представили результати дослідження, у ході якого були опитані фахівці 200 великих корпорацій (річний оборот 70-ти перевищує $5 млрд.)

Читати далі →

Вірусний маркетинг: контрольні постріли

Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.

Читати далі →

Як рекламістові достукатися до споживача?

Реклама всіх типів та різновидів настільки часто намагається влізти у свідомість пересічного громадянина, що у більшості людей вже встиг виробитися цілком закономірний режим ігнорування будь-яких рекламних повідомлень. Тобто, ми їх бачимо – але не сприймаємо і не запам’ятовуємо. Проте, вочевидь, рекламісти не згодні на те, щоб їх „дітище” ігнорували і проходили повз, не кидаючи навіть погляду у бік кольорової вивіски; перемикали телевізор під час рекламного блоку і т. п. Тому у бій іде важка артилерія!

Читати далі →

Принципи ретромаркетингу від Дена… пробачте… Стівена Брауна

Професор маркетингу Стівен Браун вважає, що безмірна турбота про клієнта часом заходить занадто далеко і стає клієнтоманією. У своїй статті він призиває повернутися в той час, коли маркетинг процвітав, не потураючи споживачеві, а всіляко мучаючи його. І назвав цей підхід ретромаркетингом.

Читати далі →

Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно

Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.

Читати далі →

Три маркетингові помилки, які робить кожен бізнес-менеджер

У журналі The CEO Refresher з’явилась цікава стаття про помилки маркетингу. Виявляється, що майже кожна організація їх робить і навіть не здогадується, чому бізнес не процвітає. Нижче буде наведено не лише три основні помилки бізнес-менеджера, але й способи їх уникнення (виправлення).

Читати далі →