Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Як рекламістові достукатися до споживача?
Реклама всіх типів та різновидів настільки часто намагається влізти у свідомість пересічного громадянина, що у більшості людей вже встиг виробитися цілком закономірний режим ігнорування будь-яких рекламних повідомлень. Тобто, ми їх бачимо – але не сприймаємо і не запам’ятовуємо. Проте, вочевидь, рекламісти не згодні на те, щоб їх „дітище” ігнорували і проходили повз, не кидаючи навіть погляду у бік кольорової вивіски; перемикали телевізор під час рекламного блоку і т. п. Тому у бій іде важка артилерія!
Читати далі →Принципи ретромаркетингу від Дена… пробачте… Стівена Брауна
Професор маркетингу Стівен Браун вважає, що безмірна турбота про клієнта часом заходить занадто далеко і стає клієнтоманією. У своїй статті він призиває повернутися в той час, коли маркетинг процвітав, не потураючи споживачеві, а всіляко мучаючи його. І назвав цей підхід ретромаркетингом.
Читати далі →Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно
Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.
Читати далі →Ласий шматочок для рекламодавця
Прихований маркетинг семимильними кроками відмірює свою ходу по світу. Ось вже в США відкрилась площадка PayPerPost.com, яка обіцяє блогерам винагороду за розміщення так званих “правильних” (замовлених) повідомлень.
Читати далі →Три маркетингові помилки, які робить кожен бізнес-менеджер
У журналі The CEO Refresher з’явилась цікава стаття про помилки маркетингу. Виявляється, що майже кожна організація їх робить і навіть не здогадується, чому бізнес не процвітає. Нижче буде наведено не лише три основні помилки бізнес-менеджера, але й способи їх уникнення (виправлення).
Читати далі →Новий вид реклами від Google
Чергова новація від Google. Картографічний сервіс Google Maps сприяв появі нового виду реклами – на дахах будинків. Експерти прогнозують проекту успішне майбутнє.
Читати далі →Скрытый, он же вирусный, он же партизанский
Наверное нет более распространенной по употреблению всевозможных словосочетаний темы, чем “маркетинг”.
Тут вам и internet marketing, и direct marketing, и word-of-mouth marketing, и buzz marketing, и различные переводные варианты: сетевой, прямой, латеральный, скрытый, агрессивный… Целое соцветие, есть где развернуться начинающему маркетологу.
Корпорації нарешті звернули увагу на ринок інтернет-реклами
Добра звістка для власників потужних інтернет-ресурсів: великі корпорації приходять в інтернет у якості рекламодавців.
Читати далі →Gonzo-маркетинг чекає на вас
З’ясувалося, що є така цікава книга «Gonzo Marketing: Winning Through Worst Practices». Так, саме про “божевільний” маркетинг. Автор – Кристофер Лок (Christopher Locke).
Читати далі →