Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно

Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.

Читати далі →

Три маркетингові помилки, які робить кожен бізнес-менеджер

У журналі The CEO Refresher з’явилась цікава стаття про помилки маркетингу. Виявляється, що майже кожна організація їх робить і навіть не здогадується, чому бізнес не процвітає. Нижче буде наведено не лише три основні помилки бізнес-менеджера, але й способи їх уникнення (виправлення).

Читати далі →

Новий вид реклами від Google

Чергова новація від Google. Картографічний сервіс Google Maps сприяв появі нового виду реклами – на дахах будинків. Експерти прогнозують проекту успішне майбутнє.

Читати далі →

Скрытый, он же вирусный, он же партизанский

Наверное нет более распространенной по употреблению всевозможных словосочетаний темы, чем “маркетинг”.
Тут вам и internet marketing, и direct marketing, и word-of-mouth marketing, и buzz marketing, и различные переводные варианты: сетевой, прямой, латеральный, скрытый, агрессивный… Целое соцветие, есть где развернуться начинающему маркетологу.

Читати далі →