Як рекламістові достукатися до споживача?

Реклама всіх типів та різновидів настільки часто намагається влізти у свідомість пересічного громадянина, що у більшості людей вже встиг виробитися цілком закономірний режим ігнорування будь-яких рекламних повідомлень. Тобто, ми їх бачимо – але не сприймаємо і не запам’ятовуємо. Проте, вочевидь, рекламісти не згодні на те, щоб їх „дітище” ігнорували і проходили повз, не кидаючи навіть погляду у бік кольорової вивіски; перемикали телевізор під час рекламного блоку і т. п. Тому у бій іде важка артилерія!

Читати далі →

Принципи ретромаркетингу від Дена… пробачте… Стівена Брауна

Професор маркетингу Стівен Браун вважає, що безмірна турбота про клієнта часом заходить занадто далеко і стає клієнтоманією. У своїй статті він призиває повернутися в той час, коли маркетинг процвітав, не потураючи споживачеві, а всіляко мучаючи його. І назвав цей підхід ретромаркетингом.

Читати далі →

Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно

Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.

Читати далі →

Три маркетингові помилки, які робить кожен бізнес-менеджер

У журналі The CEO Refresher з’явилась цікава стаття про помилки маркетингу. Виявляється, що майже кожна організація їх робить і навіть не здогадується, чому бізнес не процвітає. Нижче буде наведено не лише три основні помилки бізнес-менеджера, але й способи їх уникнення (виправлення).

Читати далі →

Новий вид реклами від Google

Чергова новація від Google. Картографічний сервіс Google Maps сприяв появі нового виду реклами – на дахах будинків. Експерти прогнозують проекту успішне майбутнє.

Читати далі →

Скрытый, он же вирусный, он же партизанский

Наверное нет более распространенной по употреблению всевозможных словосочетаний темы, чем “маркетинг”.
Тут вам и internet marketing, и direct marketing, и word-of-mouth marketing, и buzz marketing, и различные переводные варианты: сетевой, прямой, латеральный, скрытый, агрессивный… Целое соцветие, есть где развернуться начинающему маркетологу.

Читати далі →