Філософія управління Samsung

Філософія управління SamsungВсі вже давно змирилися з китайською товарною експансією світових ринків. Але чи довго традиційна формула “дешевизна + низька якість” китайських товарів буде сидіти у наших головах? Достатньо звернутись до не дуже далекої історії японських та корейських брендів. Ось вам яскравий приклад – бренд Samsung…

Читати далі →

Демінг і теніс

Чому, намагаючись досягнути результату, нам слід фокусуватися на процесах, а не на самому результаті?На днях, працюючи над нашим новим проектом “Візіонери”, я перекладав цитати відомих людей бізнесу. Мою увагу привернули деякі цитати Вільяма Едвардса Демінга (William Edwards Deming). І зокрема – ось ця: “Нам потрібно працювати над процесами, а не над результатами цих процесів” (We should work on our process, not the outcome of our processes).

Читати далі →

Не допускайте простих помилок

Не допускайте простих помилокЗараз з’являється безліч статей про світову економічну кризу. Безліч порад – що потрібно робити, неменше – що не треба робити… Все це, звісно, згодом просто набридає, але сподіваюсь, що ще одна порція подібної інформації (можливо, трохи наївної) все ж таки має право на життя. СЕО консалтингової компанії Mighty Ventures Крістін Комафорд (Christine Comaford), засновниця декількох успішних бізнесів, член ради директорів і радник у 36-ти стартапах, а також успішний інвестор розповідає про 5 основних помилок, які аж ніяк не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи.

Читати далі →

Народження імені: Goodyear

Народження імені: GoodyearАкрон – світова столиця шинного виробництва. Це розумієш, коли в’їжджаєш у місто з боку Огайо, де зосереджені заводи Goodrich, Firestone і Goodyear. Фабрика Goodyear Tyre and Rubber Co була заснована в 1898-му році двома братами, Френком і Чарльзом Сайберлінг. А назву свою одержала на честь Чарльза Гудійра (1800-1860), винахідника вулканізації.

Читати далі →

Чи може криза викликати сміх?

Чи може криза викликати сміх?Фінансова криза поступово перетворюється на певну субкультутру. Про неї говорять, пишуть, сперечаються, з неї глузують та надсміхаються. Анекдоти – найбільш позитивний прояв кризи. Схоже, що почуттю гумору криза не загрожує. І це тішить. Якщо Ви вмієте сміятися над своїми проблемами – то це означає, що ви їх не боїтеся. Це дуже важливе вміння.

Читати далі →

Бренд: мій погляд на стереотипи

Бренд, мій погляд на стереотипиДемпінг – політика кволого та бездарного підприємця…

Креативність – що це? Як і хто її визначає? (“вау” та “ого” не враховується). Яка користь від креативності?..

Фокус-групи (глибинні опитування) – деякі маркетингові компаніі вважають данний метод дослідження основним, та навіть на ньому будують стратегію виходу бренда на этапі його створення або ребрендінгу…

Споживач – хто це? Ви скажете: чоловік, 25-45 років, середнього достатку… А якщо…

Стереотипи – на моє глибоке переконання, стереотипи та “правила” в маркетингу – це єдине, що стримує ринки від диктатури монополій…

Читати далі →

Чим здивує нас Китай у 2009-му

Чим здивує нас Китай у 2009-муКитай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.

Читати далі →

Притча: Підвищ ціну

Притча: Підвищ цінуОдного разу учень запитав:

– Учитель, мій конкурент знизив ціну на десять відсотків. У мене на чверть упали продажі. Що мені робити?

– Підвищ ціну, – сказав Учитель.

Читати далі →

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда (Jason Fried)Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.

Читати далі →

Друкер і бізнес-визначення

Друкер і бізнес-визначенняЯк відомо, Пітер Друкер (Peter Druker), найповажніший бізнес-стратег і візіонер, якого тепер називають не інакше як “батько менеджменту”, полюбляв прості визначення відомих термінів. Кеннет Маковскі (Kenneth D. Makovsky), президент компанії Makovsky + Company, у своєму блозі виклав декілька таких цікавих (а іноді – провокативних) визначень-пояснень бізнес-термінів, які він знайшов у книгах Друкера.

Читати далі →