Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, яка похвала може бути найкращою для продавця?
– Від покупця? – уточнив Учитель.
Читати далі →Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, яка похвала може бути найкращою для продавця?
– Від покупця? – уточнив Учитель.
Читати далі →Якщо це виявиться правдою, то стане найбільшою угодою поглинання за останнє десятиліття. Принаймні, одні лише чутки про можливе поглинання Sony компанією Apple спровокували різке зростання акцій японського виробника електроніки, передає CNews.ru.
Читати далі →Як відомо, операції – це добре відпрацьований процес, керований на основі старих знань. Операції створюють сьогоднішню цінність, у той час як інновації створюють майбутні можливості. Основна різниця між операціями й інноваціями – це невизначеність, що дозволяє провести асоціативну аналогію із джазом – музичним стилем, в основі якого лежить імпровізація.
Читати далі →Нещодавно на виставці REX почув наступну фразу: “Маркетинг – це про нахабність; якщо ви не знали, то я вам це скажу”. Фразу кинув в аудиторію (в основному студентську) ведучий якоїсь конференції, назва якої явно не співпадала з її змістом.
Читати далі →Багато хто веде блоги у наші дні, включаючи багатьох генеральних директорів. Деякі компанії навіть вимагають, щоб їхні управлінці створювали блоги (внутрішні або зовнішні). Яка причина такої популярності? Вочевидь – краща комунікація. Але не тільки і не завжди, пише Боб Селден (Bob Selden), представник Australian National Learning Institute на сторінках журналу Management Issues.
Читати далі →Сет Годін (Seth Godin) у своїй книзі “Добровільний маркетинг” (Permission Marketing) пропонує найбільш наочний спосіб порівняти роботу фахівців з відволікаючого і добровільного маркетингу – провести аналогію зі вступом у шлюб. Цей спосіб демонструє, що розсилка великої кількості індивідуалізованих повідомлень у тимчасовій перспективі працює краще, ніж єдине повідомлення, яким би яскравим і таким, що легко запам’ятовується, воно не було.
Читати далі →На днях мені довелося бути учасником однієї презабавної події. Старший програміст приніс у відділ продажів маленький м’який м’ячик. Здавалося б, що може бути тут особливого. Однак варто було тільки пролетіти йому над головою керівника відділу продажів, як в офісі почалася справжня битва. У хід пішов навіть зім’ятий папір. Для мене ж найбільш зворушливим моментом було дружне закидування менеджерами начальника, і його слабкі спроби прикритися папками.
Читати далі →Будь-який бізнес так чи інакше тримається на продажах. Але далеко не кожна людина є вродженим продавцем. І якщо в ключовий момент, коли потрібно “закрити” продаж, ви починаєте надмірно хвилюватися, сумніватися у цінності вашої пропозиції для клієнта і поводитися невпевнено, то, можливо, в нагоді вам стануть п’ять принципів, опублікованих в журналі Australian Anthill.
Читати далі →Як відомо, помиляються всі – одні частіше, інші рідше. Керівники – не виключення. Портал BCBusinessOnline пропонує згадати найгучніші, абсурдні й непоправні висловлення керівників відомих компаній, через які їхні автори готові були скусати собі лікті й провалитися крізь землю.
Читати далі →Недавно десь прочитав, що соціальні мережі є добрим барометром виміру настроїв та орієнтації різних спільнот. Згоден, – хоча це й займає купу часу, але зорієнтуватись відносно настроїв публіки можна. Метафора барометру доречна, так само як і метафори термометра, панельних приборів в автомобілі (тему KPI пам’ятаєте?) тощо. Не можна їхати на автомобілі, не знаючи курсу, не будучи впевненим, що авто справне, та не розуміючи умов дороги. Ну хіба що можна погратися та потренувати навички водіння в екстремальних умовах. Звісно – з непередбачуваним результатом.
Читати далі →