Кілька слів про лояльність

Кілька слів про лояльність Лояльність – це готовність клієнта відмовитися від завідомо кращої пропозиції. Якщо ваш продукт або послуга завжди найкращі – тоді ваших клієнтів важко назвати лояльними. Їх радше можна називати наділеними здоровим глуздом чи просто розумними. Не варто тішити себе ілюзіями про лояльних клієнтів, якщо ви пропонуєте найдешевший продукт чи найякісніший продукт на ринку, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.

Читати далі →

Аутсорсінг на всі випадки життя

Аутсорсінг на всі випадки життяУ кожної людини є список дрібних, не надто цікавих справ, які було б непогано передоручити кому-небудь. Позбавити людей від виконання неприємних справ, виявляється, хороша ідея для бізнесу, яку взяли на озброєння деякі компанії.

Читати далі →

10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець

10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець Більшість підприємців вважають ризик виключно негативним явищем і намагаються всіма можливими способами знизити чи взагалі виключити його можливість. Втім, як стверджує Мартін Цвілінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals, на сторінках видання Examiner.com – йти на певні ризики все ж необхідно для зростання та конкурентної переваги. До таких ризиків належать, наприклад, стратегічні ризики – тобто готовність свідомо ризикувати, щоб ініціювати позитивні зміни у компанії.

Читати далі →

Притча: Коли крадуть думки

Притча: Коли крадуть думкиОдного разу учень прямо з порога сказав Учителю:

– Учитель, я довідався, що один консультант із продажів в іншій країні пише щотижневу колонку в газеті й постійно використовує твої думки та висловлення!

– Скажи, а він сильно спотворює ідеї?

Читати далі →

Майбутнє визначають «білі ворони»

Майбутнє визначають білі ворони У своїй книзі “Парадигми мислення” відомий автор-футуролог Джоел Баркер (Joel Arthur Barker) розповідає про обряд ініціації, який у 1930-ті роки проходив кожен новий інженер General Electric, приступаючи до роботи у відділі розробки електричних ламп. Перш ніж взятися до роботи, кожен новачок повинен був зустрітися з керівником підрозділу. Той вмикав електричну лампу і говорив: “Бачите точку, яка світиться в лампі? – (В ті дні вольфрамову нитку було видно, навіть якщо лампа мала покриття) – Ваше завдання – розробити таке розсіююче покриття, щоб вся поверхня лампи світилася рівним світлом”.

Читати далі →

Інновації: Цикл брокерінга знань

Інновації: Цикл брокерінга знаньНайкращі новатори у якості сировини для нових ідей використовують старі ідеї. Таку стратегію автори статті “Побудова фабрики інновацій” Ендрю Харгадон і Роберт Саттон називають брокерінгом знань. А система підтримки інновацій являє собою цикл брокерінга знань, що складається з чотирьох стадій.

Читати далі →

Оцінка результативності не працює

Оцінка результативності не працює Покажіть мені одну людину, яка отримала користь від оцінки своєї результативності, і я покажу вам дев’ять, які не отримали, стверджує Ден Бобінскі (Dan Bobinski) на сторінках журналу Management Issues. Він наводить чотири основні причини, через які оцінка результативності виявляється неефективною.

Читати далі →

Як створити культовий бренд: поради IKEA

Як створити культовий бренд: поради IKEAІснують компанії, які з легкістю завойовують споживчі симпатії, входять у життя мільйонів людей в усьому світі та стають його невід’ємною частиною. Одна з таких компаній – IKEA. Вашій увазі пропонується дуже короткий, але дуже слушний список порад від культової компанії, звісно ж, у сфері її діяльності.

Читати далі →

Особистий маркетинг під час пошуку роботи

Особистий маркетинг під час пошуку роботи Вам зовсім не обов’язково бути маркетологом для того, щоб навчитися ефективно використовувати деякі маркетингові інструменти у найбільш доречних ситуаціях. Однією з таких ситуацій може бути пошук роботи. Адже вам необхідно, щоб вашу кандидатуру було обрано з десятків, а іноді – навіть сотень конкурентів. У такому разі в нагоді стане маркетинг, переконана Бренда Соміч (Brenda Somich), авторка блога Untemplater. Вона пропонує читачам п’ять простих маркетингових порад, які можуть стати в нагоді під час пошуку роботи.

Читати далі →

Ікуджиро Нонака: Шлях створення знань

Ікуджиро Нонака: Шлях створення знаньСьогодні модно створювати команди по управлінню знаннями. Але, як правило, такі підрозділи виникають у рамках IT-департаментів. А цього недостатньо. Ікуджиро Нонака (Ikujiro Nonaka) у своїй книзі «Керований потік: теорія процесів у компанії, заснованої на знаннях» (Managing Flow: A Process Theory of the Knowledge-Based Firm) стверджує, що ті лідери, які використовують управління знаннями тільки як елемент IT, не до кінця розуміють, як взагалі виникають знання. Книги, що покриваються пилом на полках або вінчестер, забитий гігабайтами інформації, не представляють цінності – це зайвий баласт. Знання виникають у результаті взаємодії людей один з одним; вони немов перетікають від однієї людини до іншої.

Читати далі →