Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтів

Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтівДивовижно, як часто жадібність не дає змоги бізнесу отримувати додаткові прибутки. Адже якщо власник сам вірить в те, що його продукт вартий своєї ціни (або, що набагато краще – має для споживача вищу цінність, ніж встановлена на нього вартість) – тоді єдина причина, через яку потенційний клієнт ще не несе йому гроші – його необізнаність. Споживач сам не знає, що втрачає. Але варто лише йому показати це (дати безкоштовно або за якусь смішну ціну) – як потенційний клієнт перетвориться у реального і стане лояльним споживачем на довгі роки.

Читати далі →

Як реагувати, коли про ваш бренд пишуть в онлайні

Як реагувати, коли про ваш бренд пишуть в онлайніМетт Родс, керівник клієнтської групи Freshnetworks, у корпоративному блозі зачіпає два питання, які дуже часто ігноруються при розмові з клієнтами про їхню присутність в Інтернеті та використання соціальних медіа.

Читати далі →

Як економити за допомогою e-learning?

Як економити за допомогою e-learning?Чи є щось у аудиторних заняттях таке, що не можна було б замінити сучасними засобами синхронного електронного навчання? Зараз, у епоху Web 2.0, багато таких інструментів безкоштовні, або користування ними недороге. Однак проблема в тому, що ми не встигаємо за прискореним розвитком цих засобів і часто-густо просто не знаємо про них.

Читати далі →

Команда Management.com.ua здобула перемогу на турнірі “Що? Де? Коли? для управлінців”!

Що? Де? Коли? для управлінцівУ середу 4-го лютого відбувся вже другий щорічний турнір “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований інтернет-проектом Innovations.com.ua. Якщо ви пам’ятаєте – минулого разу команді “Management.com.ua” вдалося посісти третє місце у змаганні. Цього ж разу результат виявився ще більш вражаючим: у напруженій боротьбі, йдучи “нога в ногу” з найближчим переслідувачем (командою “S.H.A.” (Голден Телеком)), команді Management.com.ua таки вдалося здобути перемогу.

Читати далі →

Звільнити чи залишити. Завдання з трьома невідомими

Звільнити чи залишити. Завдання з трьома невідомимиДуже часто по телевізору і в Інтернеті зустрічаються фрази типу “криза розставить все по місцях – нероби, ліниві та інший офісний планктон будуть звільнені/скорочені”. Але чи так все просто, як здається?

Пропоную відповісти на це питання кожному самостійно. Задача, яку слід вирішити, проста і складна водночас. Із 3-х співробітників, які працюють, треба скоротити лише одного – це просто. Але кого саме – це важко.

Умови задачі читайте в цьому пості. Мені дійсно дуже цікаво, кого оберете Ви.

Читати далі →

Вантажівка без вітрового скла або Компанії на роздоріжжі

Вантажівка без вітрового скла або Компанії на роздоріжжіСігурд Рінд (Sigurd Rinde), незалежний європейський експерт із маркетингу, в одній зі своїх заміток досить цікаво й образно описав систему обліку і процес управління компанією в наш неспокійний час. Отже, приємних, а головне – корисних, вам асоціацій.

Читати далі →

Неформальне навчання – це серйозно

Неформальне навчання - це серйозноЯк ми вивчаємо рідну мову в дитинстві? Як ми насправді вдосконалюємо рівень професійних знань і навичок? Спостерігаючи за людьми, які роблять це добре і спілкуючись із ними. Більшість найважливіших і дійсно потрібних знань та вмінь ми засвоюємо неформально, без жодних курсів, сертифікатів і оцінок, але постійно і “в процесі”.

Читати далі →

Правила особистої ефективності під час кризи

Правила особистої ефективності під час кризиЯкщо ви бачите людину, управлінця, який у період кризи посміхається, – напевне він щось знає. Наприклад, що буде потім, після кризи, або що буде саме з ним. А, можливо, у нього є сценарії А-В-С та він, спостерігаючи за ситуацією, визначає який саме сценарій має місце.

Читати далі →