Робота для фанатиків

Робота для фанатиківЦільова аудиторія… Скільки в цих словах для кожного HR-менеджера компанії… Саме вміння налаштуватися на неї може допомогти менеджерам з персоналу позбавитися від натовпу вчорашніх (або навіть сьогоднішніх) студентів, які прийшли спробувати себе на посаді „генерального директора великої компанії”. Тільки правильне позиціонування здатне переконати талановитого спеціаліста, що, можливо, йому не варто йти у менеджери, а краще продовжити професійний розвиток і зрештою стати висококласним експертом. Тільки чіткий фокус на цільову аудиторію може надати рекрутерові змогу обирати найкращого із кращих, а не задовольнятися „найменшим злом”…

Читати далі →

У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”…

У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”...Більшість компаній ставиться до своїх стосунків із клієнтами як до опозиції „я” та „вони”. Проте у своєму блозі Бад Біланіч (Bud Bilanich) пояснює, чому створити потужні і надійні стосунки з клієнтами можливо тільки при застосуванні концепції „Ми”. А також чим ці дві концепції відрізняються між собою.

Читати далі →

Десять основних принципів роботи Google

Десять основних принципів роботи GoogleДо корпорації Google уже тривалий час прикута пильна увага бізнесменів усього світу. Інноваційні підходи, що сповідуються компанією, не можуть залишити байдужим, а досягнутий успіх змушує “кусати лікті” конкурентам. Пропоную вашій увазі десять основних принципів роботи Google, що нещодавно були опубліковані у журналі “Компаньон”. Вони можуть бути прикладом для діяльності компаній на різних ринках.

Читати далі →

Коли звільнятися?..

Коли звільнятися?..Один із найвидатніших управлінців XX-го століття Джек Уелч колись говорив: „Ви не керівник, якщо за свою кар’єру нікого не звільняли”. Але мабуть, те саме можна сказати і про співробітників компанії: „Ви не професійний працівник, якщо ніколи у своєму житті не звільнялися”! А на думку Пенелопи Транк (Penelope Trunk), авторки блогу Brazen Careerist, вміння визначити найбільш влучний для звільнення момент часто недооцінюється співробітниками компаній…

Читати далі →

Європейські веб-стартапи не відстають від американських

Європейські веб-стартапи не відстають від американськихЄвропа вже практично не уступає Силіконовій долині ні за кількістю підприємців, ні за обсягом венчурних грошей (більше $1 млрд. за перші 9 місяців 2007-го року). Тут з’явилися навіть професіональні “стартапери”, які запускають і продають проекти Веб 2.0 один за іншим, ніби гарячі пиріжки. Про це йшлося на конференції Web & Communities Summit, де недавно були представлені 25 найкращих європейських веб-стартапів, пише “Хабрахабр” із посиланням на BusinessWeek.

Читати далі →

Завершилося всеукраїнське змагання з менеджменту GMC-2007 (результати фінального туру)

GMC-2007Після більш, ніж піврічного періоду, під час якого менеджери багатьох провідних українських компаній недоїдали і недосипали, розмірковуючи над стратегіями розвитку своїх віртуальних компаній, змагання нарешті добігло свого логічного завершення. Переможцем, за якоюсь дивовижною іронією долі, стала саме та команда, яка за результатами другого туру набрала найменшу кількість балів і ледь зуміла потрапити до фіналу.

Читати далі →

Рушійна сила блогосфери

Рушійна сила блогосфериВідомо, що, як і будь-яке заняття, ведення блогу вимагає певної мотивації. У чому ж полягає рушійна сила блогосфери? Автори проекту Rublicon спробували поглянути на це з різних точок зору, розбивши блогерів на категорії.

Читати далі →

Що? Де? Коли? для управлінців

Що? Де? Коли? для управлінців21 листопада у приміщенні Києво-Могилянської Бізнес-Школи відбувся унікальний по своїй новизні захід “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований проектом kmbs Innovations.com.ua. Інтелектуальне змагання менеджерів зібрало 16 команд-учасниць, у яких були представлені співробітники багатьох провідних українських компаній. Серед них (у дещо зміненому складі) і вже знайома постійним відвідувачам Менеджмент@БЛОГу за проектом GMC-2007 команда Creative Management.com.ua. Основу цієї команди склали читачі Інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua.

Читати далі →

Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльність

Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльністьОдин із найпростіших способів заручитися підтримкою лояльних клієнтів – створити для них кастомізований сервіс, який повністю відповідатиме їхнім потребам і вимогам. Пора відходити від стандартизованого підходу до обслуговування – адже кожна людина – різна! А значить і підхід до кожної повинен бути індивідуальним, вважає Кім Проктор (Kim Proctor), автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →