Ім’я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа – skittles

Ім'я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа - skittlesВи любите цукерки skittles? А випадково не заходили останніми днями на сайт skittles.com? Якщо ні, то цілком імовірно, що Ви втратили можливість побачити народження нового типу просування компанією свого продукту. З повним, органічним і багатогранним застосуванням засобів соціальних медіа. Компанія Mars, виробник skittles, зробила крок, який за лічені дні дозволив їй привернути увагу FOXNews, Advertising Age, CNN, Los Angeles Times, та інших передових медіа. І при цьому цей крок обійшовся компанії надзвичайно дешево. Що ж було зроблено?

Читати далі →

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилини

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилиниВиступ Річарда Джона (Richard St. John) – своєрідна вибірка найкращих ідей, з якими він зазвичай виступає перед студентами вищих навчальних закладів. Як говорить сам Річард: “Це насправді двохгодинна презентація, яку я скоротив до трьох хвилин”.

Читати далі →

“Гарячі” гроші – наш порятунок?

Гарячі гроші - наш порятунок?Зараз економісти та бізнес-гуру ламають голову над проблемою оздоровлення світової фінансової системи й пропонують безліч рецептів. Дієвість багатьох із них під великим питанням. А деякі – доволі екстравагантні. Один із таких нетрадиційних рецептів – концепція “вільних грошей” германо-аргентинського комерсанта Сільвіо Гезелля (Sil’vio Gezell). До речі, вона дуже успішно була реалізована на практиці. Саме цій концепції була присвячена цікава стаття, що нещодавно вийшла у журналі “Компаньон”.

Читати далі →

Чому помирають стартапи?

Чому помирають стартапи?“Кілька років тому я працював над сервісом, який мав на меті забезпечити зручні он-лайн перемови між людьми у різних куточках світу. Тобто по суті це був чат, – пише автор блогу Geeks in Boston Шаймон Рура (Shimon Rura). – Разом з іншими розробниками ми були переконані, що відразу після запуску тисячі користувачів кинуться на наші ресурси і переповнять їх. Тому ми багато працювали над забезпеченням надійності та стабільності навіть при дуже великих навантаженнях. Чи варто говорити, що наш сервіс так ніколи й не здобув популярності. На нього ніколи не заходили ті тисячі користувачів, про яких ми мріяли!”

Читати далі →

Маркетинг – це погано?

Маркетинг – це погано?Маркетинг працює.
За умови витрат часу і грошей (професійно), можна розповісти історію, яка розповсюджується, впливає на людей і змінює їхню поведінку. Маркетинг може змусити людей купувати щось таке, чого вони б не купили за інших умов, голосувати за людей, яких без маркетингу ніхто б не знав, і підтримувати організації, які були б зовсім невідомими самі по собі.

Читати далі →

Як досягти успіху в бізнесі

Як досягти успіху в бізнесіЩоб зробити хорошу кар’єру в компанії, корисно буде поцікавитися, чим у загалі там займаються й у чому, власне, ваші обов’язки. У першу чергу розпитайте колег. Потрібно запитати: «Привіт! Я тут новенький. Не підкажете, як називається моя робота?»

Читати далі →

Не варто плутати…

Не варто плутати…Якщо працівникові, або що навіть гірше – керівнику – притаманні дві такі риси, як “розум” і “лінь”, тоді він може обґрунтувати практично будь-який свій недостойний вчинок достойними причинами. Тому вам варто навчитися розпізнавати такі хитрі інтерпретації. І не тільки у своїх підлеглих – а насамперед – у собі самому, стверджує автор блога Life Beyond Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →

Маркетинг: В очікуванні останньої краплі

Маркетинг: В очікуванні останньої крапліМаркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.

Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.

Читати далі →

Вартість образи клієнта

Вартість образи клієнтаРаніше клієнт, якого не задовольнили послуги компанії, максимум, що міг зробити – це поскаржитися дружині, дітям і в найгіршому випадку – більше не користуватися послугами цієї компанії. Але часи “м’яких” образ минули. Тепер компанія, яка не навчилася задовольняти клієнта, ризикує втратити не лише його, але й свою репутацію.

Читати далі →