Українець посів перше місце у світі… за спамерство!

Виявляється, що майже 80% всього спаму, який виливається на інтернет-користувачів Північної Америки та Європи, створюється приблизно 200-ма професійними спамерами (воістину, принцип Парето ☺). Більше того, імена цих спамерів, їхні клички та діяльність документуються організацією Spamhaus (можна перекласти, як „Будиночок спамерів”) у спеціальному реєстрі відомих спамерських операцій (Register Of Known Spam Operations – ROKSO).

Читати далі →

Бізнес і метелики…

Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…

Читати далі →

Міфи про ефективність реклами

Одна реклама, безумовно, запам’ятовується набагато краще, ніж інша. Але те, що вона запам’ятовується, чи означає це, що вона також успішна? Нижче наведені 10 міфів про рекламу, в які вірять більшість людей. Маркетологи також піддані цим міфам, коли покладаються на власний досвід або випадкове спостереження замість результатів дослідження.

Читати далі →

Відкриті двері – нічний кошмар для європейського працівника

Яким чином розміщені в офісі ваші співробітники? За американською системою? Європейською? Або як-небудь? Думаю, що останній варіант явно превалює. Але ж це небезпечно впливає не тільки на фізіологічний та емоційний стан співробітників. Як наслідок, знижується працездатність працівників, що, безсумнівно, є загрозою для вашого бізнесу.

Читати далі →

На роботу вас влаштують батьки…

Америка до цього вже дійшла. Можливо, ми на черзі. Як передає msnbc.msn.com, деякі батьки пишуть резюме замість своїх дітей. Інші – виступають своєрідними „представниками” дітей на різноманітних ярмарках кар’єри, приходять на співбесіди, а іноді навіть телефонують роботодавцеві, щоб з’ясувати, чому їхній дитині відмовили у працевлаштуванні.

Читати далі →

Google виходить в офлайн

Компанії Google вже тісно стає в інтернет-просторі. З перемінним успіхом вона освоює офлайн-ринок. Нещодавно Google запустив тестову програму, що дозволяє сотні рекламодавців розміщувати оголошення в п’ятдесяти найпопулярніших щоденних виданнях Сполучених Штатів, зокрема, в The New York Times, The Washington Post, The Boston Globe і The Philadelphia Inquirer, повідомляє The Wall Street Journal.

Читати далі →

Хто зробить за вас роботу, яку ви не можете терпіти?..

Правильно – ніхто!!! І не вірте рекламним роликам, які стверджують протилежне. Адже йдеться не про миття вікон і не про велике прання – йдеться про ту працю, за яку вам платять гроші. І навряд чи вдасться відшукати хоча б двох чи трьох знайомих, які мріють про погану роботу, яку вони ненавидітимуть (це навіть звучить абсурдно). В той же час, 87% американців (про українців даних немає, але думаю – відсоток не нижчий) стверджують, що незадоволені своєю роботою. А при цьому – продовжують працювати. Своїми відкриттями щодо цього феномену ділиться з нами сайт management-issues.com.

Читати далі →

Bigmir)net залишають провідні онлайн-видання

В українському Інтернеті трапився черговий скандал. І знову в епіцентрі подій – портал Bigmir)net. Рейтинг Bigmir)net залишило провідне політичне онлайн-видання “Українська правда”. В інтерв’ю виданню proIT головний редактор “Української правди” Альона Притула розповіла про причини такого жесту відчаю (читати інтерв’ю).

Читати далі →

Як заробляють активні користувачі?..

Можна роками працювати на постійній посаді, заробляючи щомісяця фіксовану суму, а можна розмістити відео-кліп у сервісі Metacafe і отримувати по $5 за кожні 1000 переглядів, повідомляє журнал „Новий маркетинг”. Експерти стверджують, що саме таким чином сайт Metacafe збільшує власну аудиторію і прибутки від реклами. Та й взагалі, тенденції вказують на те, що Інтернет-компанії починають наймати на роботу найбільш активних користувачів.

Читати далі →

FedEx: схований бонус логотипу

Чи відомо вам, які логотипи є найкращими за останні 35 років? 8-ка кращих логотипів, даними журналу Rolling Stone, наступна: Apple, Coca-Cola, Nike, IBM, Starbucks, McDonald’s, Playboy та FedEx.

Логотип FedEx Express нічим на перший погляд особливим не відрізняється. Але тільки на перший погляд. Якщо уважно придивитися, то можна побачити на логотипі стрілку, замасковану між літерами „E” і „x”. Як виявилося, мало хто знає про цей факт, повідомляє Adme.ru.

Читати далі →