Закінчився другий етап другого туру змагання “Global Management Challenge 2007”. На превеликий жаль, команді Creative Management.com.ua не вдалося покращити своїх результатів. Навіть навпаки – цього разу вони опинилися на четвертому місці у групі. І хоча вартість акцій їхньої віртуальної компанії порівняно із попереднім кварталом доволі суттєво зросла, все ж це не допомогло піднятися в рейтингу. А розрив між Creative Management.com.ua та її основними конкурентами – командою INTERPIPE PRIME – лише збільшився.
Читати далі →“Крадіжки” робочого часу у роботодавців
Всі ми, якщо казати відверто, частку робочого часу витрачаємо на речі, які з власне роботою аж ніяк не пов’язані. Хтось грає в ігри, хтось інтенсивно спілкується у чаті або в “асьці”, хтось піклується про регулярне поповнення своєї фотогалереї… Цей список можна довго продовжувати. І це, в принципі, нормально. Адже, наприклад, у Google кожен співробітник має 2 години у робочий день, які він може витрачати на власні потреби. Але, як кажуть, треба мати міру. Нещодавно служба Gallup провела опитування “крадіжок” робочого часу у роботодавців. Результати виявилися доволі несподіваними, пише Washington Profile.
Читати далі →У яких випадках краще забути про гордість?
Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.
Читати далі →Результати першого етапу другого туру змагання GMC-2007
Нарешті розпочався другий тур змагання Global Management Challenge і сьогодні ми вже можемо поділитися із Вами першими результатами діяльності на ринку віртуальної компанії Creative Management.com.ua. І з цих результатів стає очевидно – боротьба у другому турі буде запеклою. Але це й не дивно, адже на кону вихід у фінал, а потрапити туди зможе лише один із восьми…
Читати далі →Хороший бос… Міф чи реальність?
Всесвітня мережа Інтернет доклала чимало зусиль для формування серед працівників стереотипу, що всі боси – негідники. І якщо ви займаєте управлінську посаду, вочевидь, цей стереотип грає зовсім не на вашу користь. Але, можливо, причини таких стереотипів дійсно приховуються у поведінці керівників. То як же стати хорошим босом? Нижче наведено кілька порад від management-issues.
Читати далі →Притча: Осел у криниці
Якось осел фермера провалився в криницю. Поки фермер думав, що йому робити, тварина годинами видавала жалібні звуки. Нарешті фермер прийняв рішення, він зважив, що осел уже старий, та й криниця себе вичерпала. Тобто немає сенсу витрачати зусилля заради того, щоб витягати старого осла. І він попросив всіх своїх сусідів допомогти йому закопати криницю. Всі разом узялися за лопати і стали кидати землю вниз.
Читати далі →Хороша новина для поганих працівників!
BusinessWeek ще раз нагадує своїм читачам, що дедалі більша кількість компаній переймається наявністю у її рядах блогерів та учасників соціальних мереж. Вони побоюються, що такі співробітники можуть розкрити секрети компанії в онлайні. Це дійсно іноді трапляється і має для компаній доволі серйозні наслідки…
Читати далі →Сага про людей-“мильних-бульбашок”
У блозі „Джобр” була опублікована, на мою думку, доволі цікава замітка про особливий тип офісних працівників, результативність яких ставиться під дуже великий сумнів. Їх назвали «мильними бульбашками» і зробили своєрідну класифікацію. Сподіваюся, у цьому списку Ви не знайдете себе 🙂
Читати далі →iPod, iPhone… і що далі?..
Сьогодні мабуть складно відшукати людину, яка б не чула про такі технологічні новинки, як iPod чи iPhone. Проте, компанія Apple схоже вирішила піти навіть далі. І, можливо, в не такому вже й далекому майбутньому на ринку з’явиться ще один продукт із приставкою „і-”– iCar. Принаймні, генеральний директор Apple Стів Джобс вже мав розмову із керівником Volkswagen Мартіном Вінтеркорном (Martin Winterkorn), пише MSNBC.
Читати далі →Як правильно вибачатися
Як відомо, існує багато способів і фраз для вираження вибачення. У бізнесі ввічливість важлива як ніде. Але чи всі ми знаємо, як не відштовхнути (не образити) клієнта, коли говоримо стандартні, нібито ввічливі, фрази? Професійний блогер Yehuda Berlinger ділиться своїм переліком правильних і неправильних вибачень.
Читати далі →