Це магічне слово «безкоштовно»

Це магічне слово «безкоштовно»Щоб привернути увагу покупця, частіше використовуйте слово «безкоштовно», – закликає консультант і бізнес-тренер Денис Каплунов, і ваша щедрість окупиться сторицею. У своїй новій книзі «Ефективна комерційна пропозиція» він пропонує 10 способів, як це можна зробити.

Читати далі →

Ефект «марної ціни»

Ефект «марної ціни»Ден Аріелі (Dan Ariely), професор психології і поведінкової економіки, автор бестселера “Поведінкова економіка” (Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions), розглядає цікавий приклад із цінами підписки на журнал The Economist, що ілюструє так званий ефект «марної ціни». З його допомогою ви можете істотно вплинути на сприйняття клієнтом цінності пропонованого вами продукту.

Читати далі →

Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?

Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?Між людьми, які обирають відносно безпечний кар’єрний шлях у стінах чужого офісу, і тими, хто ризикує, щоб перестати працювати “на дядю” і встати біля керма власного бізнесу, є багато відмінностей. Як з’ясували в Масачусетському технологічному інституті, одна з них – це те, як працюють їхні мізки.

Читати далі →

Маркетингові хитрощі відомих брендів

Маркетингові хитрощі відомих брендівВідомі нині бренди не завжди були дуже популярними та впізнаваними. Їх успіх часто був обумовлений простим відходом від стереотипів, якими керувалися конкуренти. Портал Adme.ru пропонує вашій увазі кілька яскравих прикладів того, як маленька маркетингова хитрість призводила до різкого стрибка продажів.

Читати далі →

Притча: Як прорватися через секретаря?

Притча: Як прорватися через секретаря?Одного разу учень запитав: «Учитель, часто трапляється так, що я приходжу кудись, хочу зустрітися з тим, хто міг би стати новим клієнтом, а його секретар не пускає мене й навіть не говорить йому про те, що я прийшов. Навчи, як прорватися через секретаря?»

– Прорватися? – посміхнувся Вчитель. – Гарне слово…

Читати далі →

Чому так важливо знати «суперсилу» своїх підлеглих

Чому так важливо знати суперсилу своїх підлеглих Чому хороший співробітник може повністю проявитися в одній компанії, але виявляється абсолютно неефективним в іншій? Відповідь на це запитання спробував відшукати Макс Бурцев, власник і креативний директор рекламної агенції Arriba, на сторінках свого блога. Він приходить до висновку, що вся справа у неправильному управлінні навичками підлеглого з боку керівництва.

Читати далі →

99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляються

99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляютьсяНа думку Бернда Харцога (Bernd Harzog), CEO і засновника компанії APMExperts, 99% людей, які вважають, що розбираються в маркетингу, помиляються. Поряд із розумінням того, що завдання маркетингу полягає у приведенні до єдиного знаменника вигоди, що дає продукт або послуга компанії, і передбачуваних потреб покупців, маркетологи часто не беруть до уваги кілька важливих речей.

Читати далі →

Питання, яке забезпечило Apple успіх

Питання, яке забезпечило Apple успіх19 травня 2011-го року, коли магазини Apple Store відзначали свою десяту річницю, ЗМІ зосередили увагу на історії зростання цих магазинів і перераховували кількісні показники: мільярд відвідувачів, 325 магазинів, продажі на суму 10 млрд. доларів тощо. Цифри були і продовжують залишатися вражаючими. Однак на одних цифрах нічому не навчишся, – пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple” (The Apple Expirience).

Читати далі →

Що роблять люди, які досягають успіху

Що роблять люди, які досягають успіху Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри, на сторінках свого блога ділиться переліком дій та методів, що їх використовують люди, яким завжди вдається досягати своїх цілей. Ми пропонуємо скорочений переклад її порад.

Читати далі →

Чи завжди потрібно наймати підприємців?

Чи завжди потрібно наймати підприємців?Більшість засновників компаній, по мірі зростання бізнесу, починають перейматися, що їх дітище потроху втрачає свій «підприємницький дух». Що більше з’являється нових співробітників, то менше, як їм здається, вони «розуміють» культуру і деталі, які відрізняють їх від конкурентів.

Читати далі →