10 найвідоміших слоганів світових брендів

10 найвідоміших слоганів світових брендів Слогани провідних світових брендів як правило мають за собою справжню історію і здатні багато розповісти як про компанію, її місію та продукт. Вашій увазі пропонується перелік із десяти найвідоміших слоганів улюблених компаній.

Читати далі →

Чотири «C» досконалості творчої ідеї

Чотири «C» досконалості творчої ідеїБудь-яке творче починання – фільм, п’єса, роман, картина або що-небудь інше в цьому роді – буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма якостями, так званими чотирма “C” – Clarity, Content, Creativity, Craft – стверджує Сем Харрісон (Sam Harrison), автор бізнес-бестселера “Продай свою ідею” (Idea Selling).

Читати далі →

10 законів продуктивності

10 законів продуктивності На сайті 99U нещодавно було опубліковано перелік із десяти законів продуктивності, складений мережею Behance, яка об’єднує креативних людей зі всіх куточків світу. Взявши на озброєння ці принципи, ви навчитесь легко переходити від слів до справи та від ідеї – до її реалізації.

Читати далі →

Притча: Тест на здібності продавця

Притча: Тест на здібності продавцяОдного разу учень запитав Учителя:

– Мене недавно в фірмі перевели в інший відділ – начальником. У мене тепер у підпорядкуванні вісім продавців. Я хочу провести психологічне обстеження, щоб чітко зрозуміти, хто з них що собою являє.

Читати далі →

Як Apple обманули цілий світ

Як Apple обманули цілий світ Протягом кількох останніх тижнів увага світової спільноти була звернута до судового процесу Apple проти Samsung. І ось вчора, нарешті, патентні суперечки були вирішені на користь Apple. Компанії Samsung доведеться виплатити конкурентові більше одного мільярда доларів компенсації.

Читати далі →

Як виростити у собі креативного генія

Як виростити у собі креативного геніяЛюди схильні думати, що здатність створювати інноваційні ідеї – це свого роду дар, з яким людина народжується. Це омана. Інноваторство – це навичка, якій можна навчитися, розвивати її в собі й удосконалювати, – стверджує Філ Маккінні (Phil McKinney), консультант з інновацій і колишній технічний директор Personal Systems Group.

Читати далі →

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами На сайті The New York Times було опубліковано цікаву історію боротьби із клієнтськими скаргами та не менш цікаве рішення, яке прийняла компанія. Кілька років назад керівництво аеропорту у Хьюстоні зіткнулося із напливом скарг від клієнтів. Пасажири скаржилися на тривалий час очікування біля транспортних стрічок видачі багажу.

Читати далі →

П’ять рівнянь фокусування

П'ять рівнянь фокусуванняМайк Міхаловіц (Mike Michalowicz), автор книги “Стартап без бюджету”, розробив стратегію під назвою “П’ять рівнянь фокусування”. Ця стратегія дозволяє вам фокусуватися досить вузько, щоб домінувати в певній ніші, але при цьому досить широко, щоб забезпечувати великий виторг.

Читати далі →

Притча про прийняття себе

Притча про прийняття себеОдного разу до Майстра прийшов парубок і сказав:

– Я прийшов до тебе, тому що відчуваю себе таким жалюгідним і нікчемним, що мені не хочеться жити. Всі навколо говорять, що я невдаха, тюхтій та ідіот. Прошу тебе, Майстер, допоможи мені!

Читати далі →