Лидерство. Что значит «вести за собой»?

На сайте Amazon.com продается около 14 тысяч книг о лидерстве. Почему же, несмотря на такое информационное изобилие, люди редко становятся эффективными лидерами?

Может быть, мы все слишком усложняем? Первооснова «Лидерство» включает:
– определение направления движения;
– распределение ресурсов;
– побуждение к действию.

Читать далее →

Как организации используют и эксплуатируют своих сотрудников

В хорошо известной пьесе Артура Миллера «Смерть коммивояжера» рассказывается о трагической жизни и смерти Уилли Ломана. Уилли работал коммивояжером в компании Wagner тридцать четыре года, путешествуя через всю Новую Англию год за годом как «ответственный за регион Новой Англии» в компании. Однако в возрасте шестидесяти Уилли понимает, что уже не в силах постоянно переезжать с места на место. После ряда нервных срывов он с неохотой решает попросить отправить его в Нью-Йорк, чтобы он мог работать дома. Дети его выросли, и финансовые запросы теперь скромны. Он уверен, что Wagner сумеет найти для него что-нибудь, пусть даже нынешняя зарплата и близко не сравнится с той, что была у него когда-то.

Читать далее →

Притча про «недаремне навчання»

Одний здібний молодий чоловік, який жадав знань і мудрості, вивчав далеко від своєї батьківщини, в Єгипті, фізіогноміку, науку про риси обличчя. Це навчання тривало шість років.

І ось настав день, коли він відмінно склав усі іспити. Радісний і гордий, молодий чоловік верхи на коні повертався на батьківщину. На кожного зустрічного він уже дивився очима людини,котра пізнала мудрість науки, і, щоб розширити і поглибити свої знання, читав вирази їх облич ніби за книгою.

Читати далі →

Что такое хорошая реклама?

Существует три точки зрения на этот вопрос.

Циники считают хорошей рекламу, получившую одобрение клиента.

Другая точка зрения соответствует определению Раймонда Рубикама: «Главный отличительный признак незаурядной рекламы заключается в том, что она не только убеждает потребителей покупать тот или иной товар, но и надолго запоминается в рекламном мире как прекрасно выполненная работа».

Читать далее →

П’ять простих принципів ощадливого виробництва

Щоб ваш споживач був задоволений, слід вирішити його проблему повністю, не витрачаючи даремно його особистий час, надаючи йому саме те, що потрібно, тоді, коли потрібно, і роблячи це там, де він побажає. Саме в цьому полягають принципи ощадливого виробництва, якими охоче діляться Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel T. Jones) у своїй новій книзі “Продаж товарів і послуг за методом ощадливого виробництва” (Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together).

Читати далі →

Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

“Як людина, котру частіше визнавали ідіотом, ніж новатором, я знаю, що значить висловити ідею, яка випереджає час, або представити її тому, хто просто не в темі. Але ідеї рухають прогресом. Вони приходять задовго до того, як ви зможете продемонструвати клієнту, на чому тут, власне, можна заробити. Я повірила в те, що просувати ідеї — мій обов’язок”, — пише Бет Комсток (Beth Comstock), директор з маркетингу General Electric, на сторінках LinkedIn.

Читати далі →

Притча: Жінка з дитиною

Притча: Жінка з дитиноюОдного разу учень розповів таку історію: “Я відповідаю за закупки в своїй компанії. Вчора до мене прийшла жінка — продавець від одного із потенційних постачальників. Ми заздалегідь домовилися з нею про цю зустріч. Але вона прийшла зі своїм дворічним сином, сказавши, що їй не було з ким його залишити. Зрозуміло, що це заважало переговорам. Малюк постійно ліз то до неї, то до мене, то на мій стіл, на якому лежали важливі папери”.

Читати далі →

Як стати успішним імоватором: 10 правил

Як стати успішним імоватором: 10 правилПрофесор менеджменту Одед Шенкар (Oded Shenkar) у своїй книзі “Імітатори. Як компанії запозичують і переробляють чужі ідеї” (Copycats: How Smart Companies Use Imitation to Gain a Strategic Edge) наводить правила так званої імоваціі (поєднання імітації та інновації). Від стверджує, що всі разом ці правила представляють колективний розум імітаторів минулого і сьогодення і можуть служити керівництвом для компаній в еру імітації.

Читати далі →

10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівника

10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівникаСпівробітники завжди обговорюють керівників. Коли це відбувається, переконайтеся, що вони не використовують деякі визначення, описуючи вас. Джефф Хейден (Jeff Haden), бізнес-експерт та відомий автор, на сторінках видання Inc. пропонує десять подібних визначень.

Читати далі →