Народження імені: Opel

Народження імені: OpelАдам Опель, виробник швейних машин з 1862-го року, вирішив зайнятися також виготовленням велосипедів. Після відвідування в 1898-му році Берлінського автомобільного салону він і його п’ятеро синів зрозуміли, що майбутнє – за автомобілями.

Читати далі →

Інноваційні ідеї, які можуть «вистрілити» у 2011-му

Інноваційні ідеї, які можуть вистрілити у 2011-му Майкл Шрейдж (Michael Schrage), дослідник у MIT, автор численних публікацій та один з дописувачів блога Harvard Business Review ділиться ідеями, які виникли у 2010-му році і на його думку можуть стати справжнім інноваційним проривом.

Читати далі →

Закон Механічного турка

Закон Механічного туркаЧи знаєте ви, що кожен проект, будучи розбитим на досить малі й передбачувані частини, може бути виконаний з бюджетом, близьким до нуля? Це так званий закон Механічного турка, яскравим прикладом втілення в життя якого є знаменита Wikipedia.

Читати далі →

Магазин 3D-товарів

Магазин 3D-товарів Саме по собі визначення “магазин 3D-товарів” звучить доволі дивно, адже будь-які предмети нашого світу є тривимірними. Втім, коли йдеться про 3D-товари – мається на увазі особливий їх різновид – тільки ті товари, які виготовлені за допомогою унікальних 3D-принтерів, які “друкують матерію”. Саме такими товарами торгує створена зовсім недавно дизайнерська компанія .MGX в Брюселі, пишуть на сторінках блога BizTimes.

Читати далі →

Для чого потрібні взаємна довіра і повага?

Для чого потрібні взаємна довіра і повага?Чому компанії процвітають, коли в них є взаємна довіра і повага, і чому бізнес в остаточному підсумку руйнується, якщо цього немає? Вся справа в енергії, стверджує Іцхак Адізес (Ichak Adizes), автор концепції життєвого циклу компаній і багатьох бізнес-бестселерів.

Читати далі →

Як побудувати корпоративну культуру

Як побудувати корпоративну культуру Полу Шпігельману (Paul Spiegelman), засновнику та генеральному директору компанії Beryl, вдалося створити унікальну корпоративну культуру, повністю орієнтовану на людей, та досягнути рекордних показників лояльності співробітників та клієнтів. На сторінках журналу Inc.com він ділиться 8-ма секретами створення ефективної корпоративної культури.

Читати далі →

Притча: Мені зрозуміло, що робити

Притча: Мені зрозуміло, що робитиОдного разу до Вчителя прийшов один із найбагатших жителів країни, де тоді працювала Школа Шляху, і запитав:

– Учитель, скажи, як мені бути? Мій бізнес під серйозною загрозою. Місцевий правитель вирішив, що я сплатив надто мало грошей у скарбницю, і вимагає тепер з мене ще рівно стільки ж. Я сам тиждень перевіряв документи і точно знаю, що сплатив абсолютно все, що потрібно сплатити. Але він уже надсилав до мене свого головного скарбника, і той усіляко погрожував мені, якщо я не віддам ці гроші. Скажи, що робити?!

Читати далі →

Про що знають і у що вірять хороші керівники

Про що знають і у що вірять хороші керівники Що робить керівника по-справжньому хорошим? На це запитання на сторінках блога HBR спробував дати відповідь Роберт Саттон (Robert Sutton), професор менеджменту у Стенфордському університеті та автор відомої книги “Хороший бос, поганий бос” (Good Boss, Bad Boss). Роберт переконаний, що жодна навчальна програма та жоден популярний університет не здатен перетворити керівника на хорошого лідера, якщо йому не притаманний певний менталітет.

Читати далі →

Найважливіші істини, які необхідно пам’ятати, поки ви не знайшли роботу

Найважливіші істини, які необхідно пам'ятати, поки ви не знайшли роботуІснує величезна кількість відомостей про процес пошуку роботи. Однак серед усього різноманіття статей і видань вирізняється книга Річарда Боллса (Richard N. Bolles) “Якого кольору ваш парашут?” (What Color Is Your Parachute? A Practical Manual for Job-Hunters and Career-Changers), яка вперше вийшла ще в 1970-му році, а з 1975-го року стала найпопулярнішим у світі посібником з пошуку роботи.

Читати далі →

Чому відсутність помилок – фатальне явище для вашої компанії

відсутність помилок Більшість людей стереотипно вважають, що відсутність помилок в роботі – виключно позитивна річ для компанії. Лоуренс Прусак (Laurence Prusak), один із дописувачів журналу ASK Magazine, переконаний, що це зовсім не так. Навпаки – якщо люди у компанії не роблять помилок, швидш за все це означає, що компанія переживає свій занепад і можливо перестане існувати найближчим часом.

Читати далі →